niedziela, 18 grudnia 2016

# współpraca

Współpraca z BrandSabbath

Dzisiaj może nie szydełkowo, ale też o czymś, co dotyczy mnie i mojego bloga bezpośrednio. Otóż któregoś dnia dostałam maila od Filipa Stolarskiego (współtwórcy społeczności BrandSabbath) z propozycją współpracy. Społeczność ta dopiero się tworzy, a jej głównym celem jest promocja siebie i swojego bloga, wśród kolejnej, nowej społeczności, a w przyszłości także możliwość nawiązania współpracy z firmami o podobnej tematyce, a również szansa na różnego rodzaju kampanie, które mogą pomóc nam na zarobieniu paru groszy.



Co o społeczności mówią jej Twórcy:
"KIM JESTEŚMY?
Brand Sabbath, czyli korzyści dla każdego!
Pierwsze takie miejsce, gdzie zbierają się twórcy internetu z wielu różnych kategorii, jak również ich widzowie i czytelnicy! Łączymy ludzi z pasją!
DOKĄD ZMIERZAMY?
Powstaliśmy, by wszelkim widzom i czytelnikom zapewnić dużą i wciąż powiększaną bazę aktywnych blogerów i youtuberów, dzięki czemu łatwiej i swobodniej mogą obserwować nowości swoich ulubionych twórców, jak również z łatwością znaleźć innych, którzy pasują do ich zainteresowań i gustu!

Dla twórców korzyści mamy podwójne!
Dzięki swojej aktywności mogą pokazać się naprawdę szerokiemu gronu odbiorców, jak również łatwiej i szybciej zostać zauważonym. Jest to idealne miejsce w drodze do pozyskania nowych widzów i czytelników!
Co więcej każdy twórca, nawet ten początkujący będzie mógł korzystać z kampanii reklamowych. Mamy własne liczniki, które opierają się wyłącznie na tym, jak działacie na stronie, bierzemy pod uwagę częstotliwość postów i ilość polubień!

Co za tym idzie nie wnikamy w ilość obserwujących Was osób na blogach, czy subskrypcji na youtube. Poziom rozwoju tych miejsc jest względny, bo tutaj jest możliwość jego ciągłego wzrostu!

Stawiamy mocny nacisk na rzetelne i obiektywne oceny usług i produktów, KAŻDE ZLECENIE JEST DOBROWOLNIE WYBIERANE PRZEZ KAŻDEGO TWÓRCĘ!

W skrócie - BS to duże narzędzie networtingowe, dzięki któremu każdy jest wygrywający!
Jeśli czujesz, że to miejsce jest dla Ciebie, dołącz do nas!
Pamiętaj, że portal jest i zawsze będzie dla Ciebie darmowy!"




Uczestniczę w projekcie od samego początku, brałam udział w fazach testowych strony, zaraz po jej uruchomieniu. Można powiedzieć, że jestem po części także jej twórcą, ponieważ mogłam śmiało zgłaszać uwagi, dodać swoje pomysły, co w zasadzie co jakiś czas robię do dnia dzisiejszego. Każdy może zgłosić jeszcze ewentualne poprawki, czy spostrzeżenia, ponieważ strona cały czas jest w rozbudowie. Od samego początku strona zmieniła już wygląd na bardziej przejrzysty i czytelny, wiele niuansów zostało poprawionych, trochę jeszcze jest do zrobienia, ale to wymaga czasu. Strona cały czas jest w rozbudowie, użytkowników przybywa. Czy warto się zarejestrować? Jestem osobą, która twierdzi, że jak nie spróbuje, to nie będzie miała. Serwis BrandSabbath jest darmowy, można dotrzeć, do zupełnie nowych użytkowników, a tym samym do nowego grona czytelników naszych stron. Wiadomo, że działanie całej strony wyjdzie za jakiś czas, ale bez nas nigdy strona nie ruszy pełną parą, także ja próbuję :) a co mi tam?  Także przyjęłam propozycję współpracy, a czy słusznie, to się okaże :)

36 komentarzy:

  1. ciekawy pomysł, jakie masz korzyści z tego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na chwilę obecną na pewno poszerzyłam grono osób, które dowiedziały się o blogu, wiadomo, nowa platforma, nowi użytkownicy. Czy cały plan Założycieli się ziści i czy platforma przetrwa - tego nie wiem, ale dla mnie na chwilę obecną ważna jest promocja bloga, którego prowadzę od niedawna :)

      Usuń
  2. Na pewno opłaca się być w takich społecznościach. Ja od niedawna też prowadzę mój blog a jestem w kilku podobnych kręgach. Takie uczestnictwo poszerza grono odwiedzających.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, zgadzam się z Tobą w 100% :)

      Usuń
    2. Cieszę się, że się z nami zgadzasz :)

      Usuń
  3. Czytając Twój opis wygląda zachęcająco. Czy można się przyłączyć, czy wymagane jest jakieś "wprowadzenie" przez kogoś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, jak najbardziej możesz dołączyć, wystarczy się zalogować i działać tzn. publikować swoje posty :) jeżeli byś miała jakieś kłopoty, śmiało pisz, pomogę, na ile dam radę :)

      Usuń
  4. To się zarejestrowałam, zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie! Powodzenia, no i mam nadzieję, że Ci się spodoba :)

      Usuń
  5. oo. pierwsze slysze o tej organizacji. zatem warto dolaczyc? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uważam, że zawsze jest warto dołączyć do zupełnie nowej społeczności, gdzie można znaleźć nowych, potencjalnych czytelników swojego bloga, także warto :)

      Usuń
  6. Też należę do społeczności BrandSabbath i jestem zadowolona że współpracy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Kolejna zadowolona osoba, wróży dużo sukcesów na przyszłość :)

      Usuń
  7. Jejku, dzięki Ci za wiadomość, że coś takiego istnieje! Sama też się zarejestruję :D Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy! Warto naprawdę, tym bardziej, że można czerpać tu dużo korzyści :)

      Usuń
  8. Współpraca zapowiada się bardzo ciekawie :) Życzę Ci powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Pamiętam same początki społeczności, kiedy to ruszyła faza testowa strony... Ogromny postęp, szybko rozrastająca się społeczność, na pewno będą ciekawą i nową (jak dla mnie) formą współpracy :)

      Usuń
  9. Fajne są takie grupowe inicjatywy w internecie, szczególnie je lubię jak mają jakieś przesłanie, cel, promują jakieś fajne wartości. Zawsze podziwiam ludzi, którzy potrafią się skrzyknąć przez internet, bo mi jest wciąż ciężko "zaprzyjaźnić" się przez internet. Pozdrawiam! Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego typu inicjatywy są świetne! Dla mnie akurat tutaj fajne jest to, że zostałam zaproszona przez Filipa już na samiutkim początku, także w zasadzie widzę ogromny postęp i pracę Adminów. Ja z kolei jestem osobą, która poznała kilka osób własnie przez internet, z niektórymi udało się zobaczyć "na żywo", z innymi tylko wirtualnie, a jednak okazuje się, że mamy mnóstwo wspólnych tematów ;)

      Usuń
  10. Ciekawe, czlowiek się uczy przez całe życie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :) dzięki temu życie nie jest nudne :)

      Usuń
  11. Niezly pomysl :) konkretna grupa pomocowa i doskonale narzedzie do wspierania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, a przy tym można zarobić parę groszy ;) lepiej być nie może :D

      Usuń
  12. Koniecznie muszę to sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam, bo to kolejne, potencjalne grono czytelników, a przy tym można dorobić :) warto dołączyć, póki jest to społeczność nowa i młoda :D

      Usuń
  13. Gratuluję propozycji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hm, czyli na razie nie możesz powiedzieć, czy portal spełnia swe założenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po okresie pół roku bycia w społeczności Brand Sabbath, pisaniu uwag, na temat działania strony, mogę powiedzieć, że udało mi się coś zarobić, a dodatkowo poszerzyłam grono czytelników mojego bloga i już udało mi się poznać kilku blogerów, dlatego hmmm portal spełnia swe założenia.

      Usuń
  15. Gratuluję że dzięki temu poszerza się grono Twoich odniorców ;) gratuluję też samozaparciq! Sama wiem jakoe to ważne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Samozaparcie jest bardzo ważne, bo nie raz miałam już chwile, żeby odpuścić i to własnie ono mi na to nie pozwoliło :)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię oraz poświęcony czas i oczywiście zapraszam ponownie :) Anonimowych Czytelników zachęcam do podania chociaż swojego imienia, inicjałów, pseudonimu, żebym chociaż po części wiedziała komu odpowiadam :)

Follow Us @szydelkowecudasie_iwonitki

@szydelkowecudasie_diy