13 września 2020

Małe szydełkowe kwiatki

Tym razem zamiast trzech kwiatków zrobiłam 4. Jeden ze mną nie został.
Domyślacie się który?
Włóczka: Alize Bella
Szydełko: Clover Amour rozm. 2.0
Wzór można kupić na Raverly lub Etsy
Wysokość kwiatków to około 7 cm.

Małe kwiatki na szydełku

Pewnego dnia rozmawiałam z moją Mamą przez telefon.
Mogłabyś mi zrobić jednego mini kwiatka?
Zapytała. 
Pewnie! W sobotę, jak się spotkamy, to pokażę Ci mój zbiór i wybierzesz sobie którego chcesz.
Odpowiedziałam z radością.

Nadeszła sobota. Kiedy pokazałam Mamie swój zbiór - nie potrafiła się zdecydować, który kwiatek wybrać?

Prawie każdy z tych kwiatków ma większy odpowiednik.
Storczyk Ollie przez chwilę miał dwóch podopiecznych.
Słonecznik Sam ma młodsze rodzeństwo.
Róża Roxy nieco różni się od mniejszej różyczki. Mimo to świetnie się dogadują.
Dlaczego prawie?
Bo tylko mały tulipan Tommie znalazł w moim ogródku inne mini kwiatki, którym także brakuje większych osobników.
Gdzie jest Tommie?
Zapewniam Was jednak, że te maluchy nieźle potrafią narozrabiać.

Co o mini Róży, Słoneczniku i Tulipanie napisał Zabbez?

Mini Rose Robyn, Sunflower Sem and Tulip Tommie are cute mini Flower Friends. They are small enough to quickly crochet, attach to almost everything and they are super fun to gift. Hang them on a keychain, a necklace, on your bag or give them as a present to your friends. Every mini Flower Friend is colorful and fun and they will surely make you happy. 
(Mini Róża Robyn, Słonecznik Sem i tulipan Tommie są cudnymi mini kwiatami. Są na tyle małe, że można je szybko wykonać i przyczepić niemał do wszystkiego. Są też wspaniałym pomysłem na prezent. Noś je jako brelok, naszyjnik, ozdoba torebki, albo daj komuś w prezencie. Każdy mini kwiat jest kolorowy i zabawny. Z pewnością przyniosą Ci radość.)
Każdy z kwiatków z tyłu ma liść idealnie dopasowany do całości. 
Pomogłam Mamie podjąć decyzję. 
  • Moja Siostra uwielbia storczyki, ale niedawno kilka jej padło. Na urodziny dostała od nas kilka nowych - oby się utrymały!
  • Ja kocham storczyki. Moje mają już kilka lat i całkiem nieźle się trzymają.
Może storczyk? Będzie Ci się z nami kojarzył...

Mamuś, mówisz i masz - jest fioletowy!
Zaproponowałam Mamie. Dostałam tylko jeden warunek:

Ma być ciemny, może fioletowy? 
Kogo tu brakuje? Oczywiście tulipana, który teraz bawi się w najlepsze z innymi maluchami.

 

4 komentarzy

  1. Mam na imię Grażyna, jestem również z szydełkiem zaprzyjaźniona. Kocham wszelkie robótki ręczne. Blog super !Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry, cieszę się, że podzielasz moją pasję i że podoba się Tobie mój blog :) Zapraszam do częstszych odwiedzin :)

      Usuń

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!