31 marca 2019

Mała Róża - Zabbez Little Rose Roxy

Lubicie kwiaty? Bo ja bardzo! Lubię się nimi otaczać. Wnoszą do domu dużo świeżości, kolorów i radości. A gdyby tak mieć kwiatka wymarzonego, w ulubionych kolorach, który nigdy nie zwiędnie? Ja takiego sobie zrobiłam.

Ta mała, około 18 cm różyczka idealnie pasuje do dywanu. Często na nim wypoczywa po intensywnych dniach wypełnionych nieustanną zabawą.

Mała Róża Roxy

Kiedy robiłam dywanik nie byłam przekonana do połączenia kolorów. Widziałam je w wyobraźni, ale dopiero patrząc na efekt końcowy utwierdziłam się w przekonaniu, że połączenie mięty i czerwieni jest bardzo w moim stylu.
Potrzebuję czegoś, do czego ten dywan by pasował. Ciekawe, jakby wyglądała róża w takich kolorach?
Szybko nadarzyła się okazja, aby to sprawdzić.

 Co o Little Rose Roxy mówi Zabbez?

Little Rose Roxy is a romantic lady. It is her dream to go with her mother to all the parties in the world and sprinkle her rose petals everywhere. Little Roxy collects her own petals and keeps them in her bag for later use. She often just throws her rose petals in the air and fantasizes about making everyone happy.
Włóczka: Alize Bella od Kamart
Szydełko: Clover Amour rozm. 2.0
Wzór płatny od Zabbez do nabycia na Raverly lub Etsy
(Mała Róża Roxy jest romantyczką. Jej marzeniem jest wyprawa, wraz ze swoją mamą, na wszystkie imprezy świata. Chciałaby wszędzie rozsypywać swoje płatki. Mała Roxy zbiera swoje płatki i chowa je do torebki, żeby użyć ich w przyszłości. Często rzuca swoje płatki w powietrze aby wszystkim dać szczęście.)
Tym razem Roxy postanowiła wyruszyć na wyprawę w nieznane.
Udało jej się wnieść mnóstwo szczęścia do mojego domu. Mam różę w ulubionych kolorach, pasuje mi do dywanika i kiedy na nią patrzę wiem, że rozświetli mi gorsze chwile. To jest mój pierwszy kwiatek, którego kolorystykę zmieniłam - nie mogłam się powstrzymać! Wiem, że jest tylko moja!
Nietypowa, niepowtarzalna, malutka, wesolutka - moja Roxy!

10 komentarzy

  1. Iwonko widzę ,że u Ciebie dalej króluje Zabbez ;) Piękna różyczka!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, mój ogródek się rozrasta :) teraz mniejsze wersje ;) już mi się w koszyku przestały mieścić, zaczynam myśleć nad ekspozycją :P

      Usuń
  2. Kolejny wspaniały dodatek do Twojej niewiarygodnej kolekcji lalek od Zabezza <3 Rób ich jak najwięcej, to zawsze uczta czytać Twoje wpisy i oglądać zdjęcia Twoich udziergów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Teraz myślę nad tym, jak mogłabym je wyeksponować ;) no i jeszcze mam dwie do zrobienia, bo dwa kwiatki dałam w prezencie :P także trochę pracy przede mną :)

      Usuń
  3. Piękna! Te kwiatowe lalki są takie proste, ale mają niesamowity urok. A co najważniejsze, to naprawdę przypominają swoje kwiatowe pierwowzory. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta kolekcja jest naprawdę wyjątkowa, uwielbiam je <3 nie mam prawdziwego ogrodu, więc mam małą rekompensatę :)

      Usuń
  4. Śliczna różyczka :) Ten kwiatek podoba mi się chyba najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Faktycznie jest zjawiskowa i niepowtarzalna :)

      Usuń

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!