7 kwietnia 2019

Mały Słonecznik - Zabbez Little Sunflower Sam

Słońce - niby takie zwyczajne, codzienne... Dla mnie to niezwykły twór wszechświata! Uwielbiam jego ciepłe promienie, lubię patrzeć jak przebijają się przez chmury... Kiedy świeci, mam wrażenie, że się do mnie uśmiecha. Ja wtedy też uśmiecham się do wszystkich (niektórzy jakoś dziwnie na mnie patrzą). Słońce - dodaje kolorów, bez niego świat jest smutny... Wschodząc i zachodząc pokazuje swą potęgę barw. W moim domu zagościł ktoś, kto tak jak ja, nie może bez niego żyć...

Mały Słonecznik Sam

Przywołuje we mnie cudne wspomnienia z dzieciństwa, kiedy to beztrosko siadałam przed telewizorem, wyciągałam nasiona z kwiatu, tworząc przy tym przeróżne, geometryczne wzory... Często z Siostrą sprawdzałyśmy, która z nas miała więcej pustych ziarenek... Najlepsze były te miękkie, prawie białe, tuż przy środku :) Czas leciał, a ja wcinałam tak długo, aż nic nie zostało...


Włóczka: Alize Bella od Kamart
Szydełko: Clover Soft Touch rozm. 2.0
Wzór od Zabbez można zakupić na Raverly lub Etsy
Ze słonecznikiem kojarzy mi się jeszcze jedna rzecz - wiecie o tym, że te kwiaty ciągle nastawiają swoje główki i liście do słońca? (Zupełnie tak jak ja!) Będąc młodsza wierzyłam, że mają brązowe środki właśnie dlatego, że się opalają :D Z kolei żółte płatki zawsze kojarzyły mi się ze słońcem... 

20 cm Sam jest idealnym kompanem do słonecznych kąpieli ;)
Właśnie szykuje się do wyjścia...
Dzierganie Sama przeniosło mnie w przeszłość, do wspaniałych, dziecięcych wspomnień... Cudne chwile. Zastanawiam się, co o Małym Słoneczniku Samie powie Zabbez?

A co o Little Sunflower Sam mówi Autor schematu?

Little Sunflower Sam is a happy Sunflower and always optimistic, just like his father. Wherever Little Sam is, he is always looking up at the sky, the clouds and the sun. He is a dreamer and his wish is to be able to fly together with his father to meet the sun in real. Wouldn’t that be amazing?

(Mały Słonecznik Sam jest szczęśliwym i zawsze pełnym optymizmu kwiatem. Zupełnie jak jego tata. Gdziekolwiek się znajduje zawsze patrzy na niebo, chmury i słońce. Jest marzycielem i jego największym życzeniem jest to, aby razem z tatą mogli polecieć aż do słońca, aby poznać je w rzeczywistości. Czy to nie byłoby cudowne?)
Zaraz, zaraz! Kogo Sam tam dojrzał?
Sam! Proszę, zabierz mnie ze sobą na tą wyprawę!

Roxy próbuje gdzieś Sama wyciągnąć, Sia szepcze mu coś do ucha...
Co tu się dzieje? Co to za sekrety?
Czyżby w ogródku rósł kolejny kwiatek?

10 komentarzy

  1. Jestem bardzo ciekawa kolejnego kwiatka, bo wszystkie dotychczasowe są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam słoneczniki, właśnie koleżanka namalowała mi obraz ze słonecznikami, pokażę go na blogu niebawem :) Twój szydełkowy jak zwykle niezwykły, pięknie wykonany!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem czekam niecierpliwie na obraz ;) będę śledzić :) Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  3. Świetny słonecznik! Mi zawsze płatki słonecznika przypominają promienie słońca ;)
    Czekam na kolejny kwiat ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny słonecznik, jak wszystkie Twoje kwiatki :) Nie mogę się doczekać kolejnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy i interesujący post. Czekam na więcej i oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!