20 września 2020

Sukienka dla Barbie

Och jak ja nie lubię robić dwóch, tych samych prac. Naprawdę nie może być inna sukienka?
Nie mogła. Miała być konkretnie ta, a ja przyjęłam wyzwanie...
Wzór na sukienkę pochodzi z książki: "Ubranka dla lalek. Szydełko"
Kordonek: Maxi Altin Basak
Szydełko: Clover Amour rozm. 1.5

Sukienka dla Barbie na szydełku

Pamiętam, jak dziergałam niebieską sukienkę dla mojej lalki z dzieciństwa. Och! Jak bardzo chciałam zrobić kolejną, zupełnie inną. Myślałam, że to mi się nie uda.
A jednak!
Dobór kolorów i dodatków sprawił, że sukienka wykonywana tym samym wzorem wygląda zupełnie inaczej...
Sama sukienka ma z tyłu dwa wiązania: w talii i na szyi.
Dodatkowo dorobiłam drobiazgi widoczne na drzewku.
Sukienkę dziergałam dla kogoś. Chcecie wiedzieć, co usłyszałam, kiedy ją podarowałam?
Ta sukienka jest najpiękniejsza w naszym zbiorze! 
Ten sam wzór na sukienkę... 
Jednak dobór kolorów, dodatków i sposób wykończenia dekoltu sprawiły, że czerwona jest zdecydowanie bardziej elegancka :)
To dla mnie ogromna motywacja, aby tworzyć dalej, mimo 
  • zmęczenia, 
  • ciągłego braku czasu, 
  • napotykanych "schodów"...
    Przy torebce i kapeluszu zrobiłam po kokardce. Mam nadzieję, że cały zestaw wnosi w życie pewniej 6-cio latki mnóstwo kreatywności, radości i zabawy <3

0 komentarzy

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!