27 września 2020

Papuga na szydełku

Wiele lat upłynęło odkąd wyprowadziłam się z rodzinnego domu. Zanim jednak to się stało mieliśmy sąsiadów. Byli dla nas jak prawdziwi ciocia i wujek. Odkąd pamiętam wujek zawsze fascynował się ptakami. W ich domu zawsze rozbrzmiewał cudowny świergot. Miałam marzenie - chciałam mieć w domu arę...
papuga na szydełku
Włóczka: Himalaya Dolphin Baby
Szydełko: Clover Amour rozm. 4.0
Wzór płatny można zakupić na stronie Lulu And Tete
Wysokość papugi to około 35 cm (z ogonem 58 cm) - jest moc!

Wzór na Araraunę

Po raz drugi zostałam szczęśliwą testerką wzoru od Lulu And Tete. Schemat jest przepięknie rozpisany. Jest w nim mnóstwo zdjęć i wskazówek, jak wykonać kolejne elementy, których zszywanie nie było dla mnie trudne. Ogon wykonałam korzystając z podanych wskazówek, aby był nieco inny niż w oryginale. Kiedy zechcecie zakupić schemat, to dodatkowo otrzymacie bonus na wykonanie czerwonej papugi. 

Z całego serca mogę śmiało polecić schemat, a Autorce gratuluję:
  • wspaniałej wyobraźni,
  • cudownego przeniesienia rzeczywistego wyglądu papugi na szydełkową wersję,
  • cierpliwości,
  • i ogromnej dbałości o szczegóły.

Szydełkowa Papuga Ara

Od września 2020 mamy nowego członka rodziny. Zawitała do nas szydełkowa Ararauna, która lubi:
  • przebywać na świeżym powietrzu,
    parrot
    Drabinkę na pobliskim placu zabaw pokonała bez większych problemów.

  • zabawę,
    Ara
    "Muszę wyczyścić dziób, ta lina będzie idealna" - postanowiła.
  • drzewa, 
    Ararauna
    Krótki odpoczynek na drzewie zakończył się poznaniem innych gatunków tam mieszkających.
  • wspinaczkę.
    szydełkowa ara
    Płot okazał się nie lada wyzwaniem, ale i z nim nasza Ararauna poradziła sobie bez problemów.
Moje marzenie po części się spełniło, a dodatkowo wniosła do naszego domu dużo radości.
Crochet parrot
Po takim wysiłku mogę śmiało stwierdzić, że jest przygotowana do Ninja Warior Polska
- obiecała, że nie będzie używać skrzydeł ;)
Jeszcze bezimienna, ale pracujemy nad tym ;)
szydełkowa papuga
Metalowa rama zupełnie nie nadaje się do jedzenia!

2 komentarzy

  1. Uwielbiam papugi! Słodka jest !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Moje całe dzieciństwo obracało się wśród papug - o Arze zawsze marzyłam i mam :D

      Usuń

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!