7 grudnia 2020

Szydełkowa Gwiazda Betlejemska

Wielkimi krokami zbliża się Boże Narodzenie. Dla rękodzielników przygotowania zaczynają się dużo, dużo wcześniej. Najczęściej już w październiku zaczynamy pracę nad nowymi projektami, które umilą świąteczny czas.
“Mimo, że do świąt jest jeszcze miesiąc, ja już zdążyłam doświadczyć tej magii."
Pomysłów mam mnóstwo, ale po raz kolejny plany potoczyły się nieco inaczej niż zakładałam...
Włóczka: Alize Bella
Szydełko: Clover Amour rozm. 2.0
Wzór od Zabbez można zakupić na Etsy lub Raverly
Wysokość kwiatka (wraz z czapeczką) to około 20 cm

Kwiat "Gwiazda betlejemska" na szydełku 

O szydełkowej gwieździe betlejemskiej marzyłam już od kilku lat.
“Dlaczego jeszcze jej nie zrobiłam?”
Sama dość często zadawałam sobie to pytanie. Próbowałam tłumaczyć siebie:
  • Brakiem czasu i weny.
  • Ustalałam priorytety a swoje marzenia odkładałam na sam koniec listy.
  • Mówiłam sobie, że kiedyś zrobię, przecież to nie ucieknie.
Nagle nadeszła chwila, w której nie było już miejsca na wymówki. Dzięki Zabbez spełniłam swoje marzenie. Wystarczyło zaledwie 1,5 tygodnia i mam swoją wymarzoną, szydełkową roślinę.
I tak marzenie stało się rzeczywistością...

Co o "Gwieździe betlejemskiej Kris" mówi twórca schematu, Zabbez?

“Little Christmas star Kris is always happy and he looks at the world very positively. Winter, cold and snow all make him very happy. In the daytime he runs through the snow and sleds down the hills, laughing. Kris loves the Christmas season and he wishes it can be Christmas all year round.”
(Mała gwiazda betlejemska Kris jest zawsze szczęśliwy i pozytywnie patrzy na świat. Zima, mróz i śnieg sprawiają mu radość. W ciągu dnia biega po śniegu i ślizga na ślizgawkach nieustannie się śmiejąc. Kris uwielbia sezon bożonarodzeniowy i marzy, aby Święta trwały przez cały rok).

W tym roku, oprócz prawdziwego kwiatka, nasz dom ozdobi Kris zrobiony przeze mnie. Po spełnieniu tego marzenia niezwłocznie zabrałam się za kolejny, świąteczny projekt.
Nie mogłabym nie wspomnieć o tym magicznym słoiku. Dostałam go wiele lat temu od koleżanki. Od tamtego momentu stał się ozdobą mojego domu - Monia patrz, nadal go mam :)

Ciekawa jestem, jak u Was wyglądają przygotowania do Świąt?

8 komentarzy

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!