15 listopada 2020

Komin na obręczy dziewiarskiej

To był rok 2017 (może 2018) kiedy mocniej skupiłam się na blogu. Uczyłam się pisać, robić zdjęcia i je obrabiać. Zaczęłam się udzielać w wielu grupach - chciałam być lepsza! Wiele osób mi pomogło. Jedną z nich jest Gosia. 
Włóczka: Drops Cotton Light 
Obręcz dziewiarska 19 cm
Komin wykonywałam dwoma nitkami, sznurki natomiast szydełkiem metodą, którą robiłam moją biżuterię ze sznurka.

Gosia

Ta dziewczyna bardzo mi pomogła.
Popatrz tutaj jak można obrabiać zdjęcia, a mi podaj adres.
Nie pamiętam dokładnie jak brzmiała wiadomość, ale mniej więcej o to chodziło. Gosia przesłała mi niespodziankę, zupełnie bezinteresownie. 
Zaskoczyłaś mnie, dziękuję. Chciałabym Ci się jakoś odwdzięczyć...

Rok 2020

Kontakt z Gosią ucichł (nie uciął). Pewnego dnia dostałam wiadomość: 
Jeszcze mam potrzebę wykonania takiego kołnierza. Co myślisz? realne? szczególnie ten szydełkowy kołnierz - narzutka. No zgódź się.
Miał być kolor musztardowy i jest :)
I tak kilka lat później, ze szczerego serca mogę zrobić coś dla Gosi.
Ten projekt to było dla mnie ogromne wyzwanie.
Od razu wiedziałam, że moje prace nie będą takie same jak z nadesłanych zdjęć. Różne techniki wykonania sprawiły, że jedynie fason pozostał bez zmian.

  1. Pierwszy komin już u właścicielki - z tego co wiem, to jej się spodobał.
  2. Drugi - w trakcie.
Z przyjemnością podjęłam wyzwanie i cieszę się, że mogłam zrobić coś dla Gosi mimo, że wiele lat temu ona zrobiła coś dla mnie i to zupełnie bezinteresownie.
Jesteście ciekawi co robi Gosia? Zajrzyjcie na jej stronę Zauważam niewidoczne - piękne rękodzieło wykonywane z pasją taką jak moja :)
Komin jest o tyle wyjątkowy, że oprócz zakrytej szyi od razu daje nam ozdobę w postaci wiszących sznurów - przednie wyglądają jak korale, w te boczne wkładamy ręce, więc wiszą też po bokach. Ze względu na to, że same sznury wyszły ażurowe, to i komin taki jest. Kolejny będzie gęstszy i cieplejszy.

0 komentarzy

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!