8 listopada 2020

Zaręczyny szydełkowo

Kiedy jeszcze miałam trochę czasu, przeglądałam sobie w internecie przeróżne szydełkowe inspiracje. Jedna z nich została mi w pamięci. Od razu w mojej głowie powstał pewien pomysł, ale nie miałam celu, aby go zrealizować.
Miłość nie patrzy na to, co dzieje się wokół - ona wie kiedy jest odpowiedni moment.
To był najtrudniejszy moment - uformować i usztywnić litery. Udało się!

Zaręczyny

Codziennie spotykam wspaniałych ludzi. 
Na pewno większość z Was wie, jak to jest zrobić coś dla siebie. Czy to zakupy, czy wizyta u kosmetyczki, fryzjera, a może spacer we własnym towarzystwie. W tym zabieganym dzisiejszym świecie potrzebujemy czasu tylko dla siebie. Dla mnie jedną z takich aktywności są dwugodzinne pogaduchy podczas zmiany koloru na paznokciach.
Na początku, po próbnym ułożeniu napisu, ucięłam sznurek i połączyłam oba serca. 
Zamoczyłam wszystko w łudze zmieszanej z wikolem, uformowałam napis i pozostawiłam do wyschnięcia - napis schnął dwa dni, serca jeszcze dłużej.
Ostatnim etapem było przyklejenie całości do obręczy. Użyłam kleju na gorąco i niestety miejscami jest widoczny. Nie miałam pomysłu jak to zmienić, więc zostawiłam.
Może Wy macie na to jakiś sposób?
Na wieść o tym, że moja Manikiurzystka się zaręczyła, wreszcie mogłam zrealizować swój pomysł:
  • Dwa serca połączone sznurkiem układającym się w napis "miłość" (po angielsku, bo nie miałam pomysłu na polskie litery w tej formie). 
  • Całość umieszczona na owiniętej sznurkiem wędliniarskim, styropianowej obręczy. 
Styropianowa obręcz o średnicy zewnętrznej 14 cm
Do owinięcia i łańcuszka użyłam biały sznurek wędliniarski
Sznurek bawełniany 3 mm - serca i napis
Serca wykonałam z darmowego wzoru od Zabbez
To była niespodzianka! Mam nadzieję, że narzeczonym będzie przypominać TĘ magiczną chwilę. 
Każda okazja jest dobra do świętowania. 
Dużo miłości Wam życzę <3

3 komentarzy

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!