27 marca 2022

Szydełko od A do Z wydanie trzecie

Wiosna 2022 zaczęła się dla mnie dość nieoczekiwanie.

Kiedy wróciłam z pracy do domu, zauważyłam, że coś leży pod wycieraczką...

Zerknęłam i moim oczom ukazała się paczuszka, której zawartością podzielę się z Wami!
Na pierwszym planie w centrum widać tylną stronę okładki książki. kolor okładki to zielony, na okładce jest obszerny opis książki. z tyłu, lekko rozmazane leżą cztery egzemplarze tej książki.
Kolejna moja duma :)
Książkę w cenie promocyjnej (dane na dzień 27.03.2022) można kupić na stronie Wydawnictwa RM.

Patronat medialny

Już po raz 4 miałam okazję objąć patronatem medialnym kolejną książkę Wydawnictwa RM.

Muszę Wam się do czegoś przyznać:
Mimo, że książki tego wydawnictwa stanowią zdecydowaną większość mojego szydełkowego "księgozbioru", to tej jeszcze na mojej półce nie było!
Bardzo się cieszę, że mogę ustawić ją wśród innych. Teraz bez problemu rozróżnię popcorny od bąbelków.
Na pierwszym planie w centrum widać Spis treści książki Szydełko od a do z wydawnictwa rm. z tyłu, lekko rozmazane leżą cztery egzemplarze tej książki.
Co można znaleźć w książce?

Szydełko od A do Z (wydanie 3) Wydawnictwa RM

Przyznam, że samą książkę przeglądałam już kilkanaście razy.

Zawiera mnóstwo opisów i zdjęć, które krok po kroku obrazują nam kolejne sploty.

Osoby początkujące od samego początku mogą poznać podstawowe materiały i techniki szydełkowania.

Osoby zaawansowane również znajdą mnóstwo inspiracji do wykorzystania w swoich pracach.

Zobaczcie sami:
Na pierwszym planie w centrum okładkę książki Szydełko od a do z. Tytuł jest na samym środku w zielonym kwadracie. Wokół są kwadraty ze zdjęciami przykładowych splotów szydełkowych. z tyłu widać przykładową stronę książki ze wzorem Entrelac.
Mój wymarzony Entrelac. Na drutach mi się nie udało, może na szydełku dam radę?

Na pierwszym planie w centrum okładkę książki Szydełko od a do z. Tytuł jest na samym środku w zielonym kwadracie. Wokół są kwadraty ze zdjęciami przykładowych splotów szydełkowych. z tyłu widać przykładową stronę książki ze wzorem koronki irlandzkiej wykonanej na szydełku.
Koronka irlandzka? Czemu nie! Każdy może spróbować.

Na pierwszym planie w centrum widać dwie strony książki szydełko od a do z ze zdjęciami jak zrobić koronkę broomstick. z tyłu, lekko rozmazane leżą cztery egzemplarze tej książki.
Znacie koronkę Broomstick?

To tylko namiastka tego, co znajduje się na kartach książki.

Ja sama też nie raz skorzystam z propozycji i również nauczę się czegoś nowego.

Wiosenne rozdanie - regulamin

Postanowienia ogólne

  1. Fundatorem nagród jest Wydawnictwo RM oraz właścicielka bloga SzydelkoweCUDAsie.
  2. Organizatorem rozdania jest właścicielka bloga SzydelkoweCUDAsie.
  3. Nagroda zostanie wysłana za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Paczkomat InPost na podany przez Zwycięzcę adres. Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski.
  4. Zwycięzca konkursu zobowiązany jest skontaktować się z organizatorem w celu podania adresu do wysyłki, nie później niż 2 dni po ogłoszeniu Zwycięzcy. W przypadku braku zgłoszenia w terminie 2 dni, nagroda przechodzi na kolejną osobę.
  5. Organizator ma prawo podać dane Zwycięzcy na blogu w osobnym wpisie.
  6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości przekazania nagrody z przyczyn leżących po stronie Uczestnika. W takim przypadku nagroda przepada.

Warunki uczestnictwa

  1. W rozdaniu mogą brać udział wyłącznie osoby pełnoletnie zamieszkujące na terytorium Polski (nagród nie wysyłam za granicę).
  2. Rozdanie trwa od 27.03.2022 do 31.03.2022.
  3. Wyniki (przekornie) zostaną ogłoszone w dniu 01.04.2022 na blogu pod tym wpisem, na Instagramie oraz na Facebooku.

Zadanie konkursowe

Chciałabym podzielić się książkami ze wszystkimi, ale tak się niestety nie da. Bądźcie czujni, bo tym razem konkurs rozegra się na Facebooku i Instagramie. Postanowiłam obdarować po jednej osobie początkującej i zaawansowanej na każdym z dwóch wyżej wymienionych profili.

Pod postami, w komentarzach proszę o:
  • Wpisanie na jakim etapie szydełkowania jesteście (początkujący/zaawansowany).
  • Opisanie swojej pracy, z której jesteście naprawdę dumne wraz z krótkim opisem dlaczego akurat ta praca tak bardzo zapadła Wam w pamięć? Pozwólcie moim oczom wyobraźni je zobaczyć.
Może była Waszym najdłuższym wyzwaniem? 
Może spowodowała frustrację? 
Może pokonałyście jakąś swoją barierę? 

Na Facebooku można dodatkowo dodać w komentarzu zdjęcia swojej pracy.

Każdy komentarz związany z konkursem jest równoznaczny z akceptacją regulaminu rozdania.
Już nie mogę się doczekać! 

0 komentarzy

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!