17 lipca 2022

Mysz na szydełku

Ciągły niedoczas to problem wielu z nas. 

Ostatnio usłyszałam, że pęd życiowy powoduje skrócenie doby do zaledwie 13 godzin!
Gdyby tak wydłużyć dobę o kilka godzin zegarowych?
W moim przypadku nadal brakowałoby mi czasu. Dołożyłabym sobie za to więcej obowiązków i rzeczy do zrobienia.

W tym momencie myślałam, że nie mam ani sekundy więcej.

Dźwięk wiadomości wybił mnie z rozmyślań.
Na białym tle podtrzymywana lewą ręką z czarną bransoletką, widnieje szara myszka w niebieskim płaszczu, która sprawia wrażenie jakby spacerowała.
Włóczka Alize Bella
Szydełko Clover Amour rozm. 2,0
Wzór na Mysię można zakupić u Lulu and Tete
Wysokość myszki wynosi około 20 cm.

Jak rękodzielnik poznaje drugiego rękodzielnika?

"Dzień dobry, w jakiej cenie jest ta urocza mała myszka?"

  • 2 dni liczenia sekund, minut, godzin...
  • 2 dni analizy, czy mam czas na jej wykonanie...
  • 2 dni wymiany wielu wiadomości...
O ironio!

Gdyby nie te 2 dni nie wiedziałabym, że Ania zajmuje się tworzeniem cudownych kartek okolicznościowych.

10 dni później myszka była gotowa.
W centrum siedzi tyłem, w pozycji szpagatu, szara mysz w niebieskim płaszczu i z czerwoną kokardką na ogonie. Tuż za nią stoi kartonik z pieczątką Szydelkowecudasie.
Ewidentnie nie mogła doczekać się podróży do nowego domu.
Miała być prezentem urodzinowym dla synka - miłośnika myszowatych. Mogę powiedzieć, że był współtwórcą. Myszkę zrobiłam zgodnie z jego życzeniami.

Młodzieniec wybłagał prezent jeszcze przed uroczystością.
"Po prostu myszka jest eh (rewelacyjna napisana mocniejszym słowem). Przepraszam, ale nie da się opisać tego, jaką pani zrobiła robotę."
"Z mężem nie możemy się nadziwić jaka jest śliczna."
"Skakał z radości, tak mu się podobała."
Po otrzymaniu takich wiadomości mogłam spać spokojnie.
Po prawej stronie siedzi w rozkroku szydełkowa, szara mysz z różowym noskiem. Z prawej strony na czworościanie wisi jej niebieski płaszcz z czerwonymi guzikami. Poniżej leży czerwona kokarda i błękitne kalosze pasujące na maskotkę.
Po spacerze podczas ulewy trzeba wszystko wysuszyć.
Gdyby nie upór Ani, wszystko co opisałam wyżej by się nie wydarzyło.

  • Nie poznałabym Ani i jej profesji.
  • Nie dotarłyby do mnie TAKIE wiadomości.
  • Nie wzięłabym udziału w uszczęśliwieniu Mysiego Przyjaciela.
  • Nie przekonałabym się, że DOBA wcale NIE MUSI być DŁUŻSZA.
Jestem ciekawa, co Ty jesteś w stanie zrobić, aby uszczęśliwić najbliższe osoby?
Pomiędzy dwiema złotymi piramidami stoi szara mysz z różowym noskiem, w niebieskim płaszczu z czerwonymi guzikami. Na nogach ma błękitne kalosze a na ogonie czerwoną kokardę.
Kolejna wersja Mysi Pysi dopasowana na specjalne życzenie Jubilata.



7 komentarzy

  1. Piękna myszka! Ma cudowne ubranko w bardzo fajnym kolorze :). W ogóle uwielbiam motyw myszek w rękodziele. Sama czasami je szyję tylko ze skarpet :).
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zgadzam się z Tobą, myszki są cudne i można przy ich wykonaniu naprawdę wykazać się kreatywnością. A za zabawki ze skarpetek podziwiam!

      Usuń
  2. Czasem warto przemyśleć i dojść do całkiem zaskakujących refleksji. Najbardziej ciszy sprawienie radości innym, niekoniecznie bliskim.
    Twoja cudna myszka na pewno sprawia radość miłośnikowi myszek 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowne podsumowanie postu - tak jak piszesz, warto czasami się zatrzymać, pomyśleć. Można zauważyć mnóstwo nieoczywistych faktów. A sprawianie radości innym daje radość i mi :) również przesyłam gorące pozdrowienia :)

      Usuń
  3. Dziękuję serdecznie za polecenie :) cieszę się, że się Pani spodobało :) zapraszam do odwiedzin :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna mysia i ciekawy pomysł ze zdejmowanymi ubrankami! Gratuluję!
    Też dziewiarsko w niedoczasie, ale zawsze coś tam wcisnę, potem pluję sobie w brodę, a potem radocha dla wszystkich uczestników zamieszania, takie życie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta radość jest największą nagrodą :) Dzięki temu mamy szansę przekonać się na własnej skórze, że jednak mamy trochę czasu w "zapasie" :) Dziękuję :)

      Usuń

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!