23 maja 2021

Szydełkowy obraz na Dzień Mamy

W roku 2021 postanowiłam obdarować moją Kochaną Mamę 
  • czymś niezwykłym, 
  • czymś, co będzie kawałkiem mojego życia i serca.
Pamiętam chwilę, kiedy znalazłam idealną inspirację. Poczułam, że to jest TO!
Jednak życie lubi płatać figle...
Na środku leży schemat z zaznaczonymi na niebiesko rzędami, które już wykonałam. W górnym lewym rogu leży motek brązowej, lśniącej włóczki. W dolnym prawym rogu widać fragment zrobionej robótki oraz szydełko umieszczone w oczku, w którym skończyłam pracę.
Filet to technika szydełkowa, z którą nie miałam zbyt dużo styczności.
Jednak dla mnie nie ma nic niemożliwego, a w szczególności, gdy robię coś dla osoby, którą bardzo kocham.

Zgubiony wzór

Wzór pracy, którą miałam wykonać zapisałam sobie od razu w telefonie.

Zakupiłam włóczkę, która wydała mi się idealna do tego projektu.

Już, już miałam zabierać się do pracy.

Wszystko miałam przygotowane.
W centrum zdjęcia widnieje szydełkowe, brązowe serce dla mamy wykonane techniką filetową z fantazyjnej, lśniącej włóczki. W lewym dolnym rogu widać fragment hoi różowej.
Włóczka fantazyjna Carina od Sploti
Szydełko metalowe 4.0
Wzór od Szydełko Szarlotty
Zapomniałam zmierzyć serce, więc musicie uwierzyć mi na słowo, że wyszło dużo większe niż myślałam. 

Otworzyłam galerię zdjęć w telefonie i... oniemiałam! Przeszukałam wszystko, każdy folder...
Wzór zniknął bez śladu!
Spanikowałam! Zaufałam technice, więc sama nie zwracałam uwagi

  • ani gdzie go znalazłam,
  • ani kto jest autorem...
Szukałam po omacku. traciłam już nadzieję, ale nagle zaczęły się pojawiać kolejne detale, które powolutku zbliżały mnie do sukcesu. Czułam się jak detektyw. Po 2 dniach poszukiwań udało się!
Jest, jest, jest!
Nie mogłam w to uwierzyć! Wtedy wzór zapisałam sobie w wielu miejscach, aby już go nigdy nie zgubić.

Zawieszka czy obraz?

Początkowym zamysłem była mała zawieszka. Ba! Nawet miałam ją oprawić w antyramę. Wyszło jednak zupełnie inaczej...

Już po pięciu pierwszych rzędach wiedziałam, że "zawieszka" to zbyt małe określenie.

Zrobiłam Mamie obraz...
W centrum widać serce dla mamy zrobione techniką filet na szydełku. Serce wykonane zostało brązową, lśniącą włóczką. Po prawej stronie wisi malutka paprotka.
Obrazek wisi już na docelowym miejscu. Idealnie pasuje do pokoju.
Mam nadzieję, że moja Mama będzie zawsze czuła, że jestem przy niej każdego dnia.

Dla Mamy

Mam nadzieję, że ten prezent zawsze będzie przypominał mojej Mamie, że bardzo ją kocham mimo wszystko!

Jak Wy będziecie spędzać 26.05.2021? Robicie Mamom podarki, czy po prostu przy nich będziecie?

0 komentarzy

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!