6 czerwca 2021

Szydełkowy samochodzik

Czy prawdą jest, że wszystko co małe, to piękne?
Kwestia gustu - pomyślicie. 

Ja myślę tak samo!

Ale jest coś, małego i uroczego, co podbija coraz więcej serc.
Na środku zdjęcia widnieje niebieski samochodzik wykonany z włóczki. Posiada drewniane koła z guzików. Za autem leży papierowa torba, w którą został później zapakowany.
Włóczka: Alize Cotton Gold Batik
Szydełko: Clover Soft Touch 2.5
Wzór na autko pochodzi z książki "Przyjemność szydełkowania. Śmieszne minimaskotki"
Wymiary autka: długość około 6,5 cm, a wysokość 4 cm.

Mały samochód na szydełku

Po raz pierwszy zrobiłam je na życzenie kogoś wyjątkowego. 

Wtedy nie myślałam, że w tak krótkim czasie kolejny model wyjedzie z mojej fabryki.

Byłam ogromnie zaskoczona, kiedy odezwała się do mnie pewna nastolatka, która bardzo chciała, aby taki samochodzik trafił w ręce jej młodszego brata.
Na froncie widnieją dwa samochody wykonane na szydełku. Z lewej strony autko zielone, z prawej - niebieskie. Za nimi leży papierowa torba.
Kiedy niebieskie autko spotkało się z zielonym spędzili wspólnie mnóstwo czasu na motoryzacyjnych pogaduchach. 
  • Nie miałam czasu,
  • Byłam zawalona pracą,
  • Na stole leżała rozgrzebana robótka,
  • Nie miałam wszystkich potrzebnych surowców,
  • Otaczało mnie chwilowe "nie chce mi się".
Coś w środku jednak sprawiło, że nie mogłam jej odmówić!
Nie mam guzików na koła!
Tłem do zdjęcia jest duży liść palmy. W centrum zdjęcia na dłoni leżą dwa samochodziki wykonane na szydełku, zielony z prawej strony, niebieski z lewej.
Widać wszystko jak na dłoni - dosłownie i w przenośni.

Nagle zadzwonił telefon. Porozmawiałam chwilę z koleżanką i nie minęła chwila, a już obie pędziłyśmy do pasmanterii...

Miałam już wszystko.

  • Wieczorową porą usiadłam na kanapie, 
  • włączyłam jakiś film (może to był serial?), 
  • zawzięłam się 
  • i zrobiłam drugie, niebieskie autko.

Samochodzik jest cudowny! 

Mieści się dosłownie wszędzie, do plecaka, kieszeni, torebki. Idealnie pasuje do małych rączek. 
Czego chcieć więcej?
Niebieskie aukto wykonane na szydełku wystaje z papierowej torebki, w którą został zapakowany. Z tyłu, na torebce leży zielony samochodzik również wykonany na szydełku.
Papierowa torebka okazała się idealna do zapakowania niebieskiego autka, które wyruszyło w swoją pierwszą podróż.

0 komentarzy

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!