3 października 2021

Szydełkowa myszka

Szydełkowe etapy bywają różne...

Kiedy wpadam w szał maskotek - zaczyna brakować mi chust, serwetek... Ba! Nawet tęsknię za sznurkiem.

Kiedy dziergam chusty, serwetki, koszyczki - najbardziej brakuje mi maskotek...
W centrum zdjęcia, na białym tle widać białą szydełkową chmurę z niebieską kroplą deszczu. Pod nią siedzi szydełkowa myszka w żółtym płaszczu i różowych kaloszach.
Włóczka: Alize Bella
Szydełko: Clover Amour rozm. 2,0
Wzór na Mysię Pysię można zakupić u Lulu and Tete,
natomiast wzór na deszczową chmurkę Kirk jest od Zabbez
Wysokość mojej myszki to około 20 cm.

Mysia Pysia

Nie zastanawiałam się ani minuty, kiedy zobaczyłam post Darii z Lulu and Tete, w którym poszukiwała chętnych osób do przetestowania wzoru na Mysię Pysię.
Na białym tle w samym centrum zdjęcia stoi myszka wykonana na szydełku w żółtym płaszczu i różowych kaloszach. Na ogonku ma różową kokardę.
Nasza myszka bardzo lubi machać swoim dość długim ogonkiem. Nie wyobraża sobie również, żeby opuścić kołnierz płaszczyka. Tak jest jej najcieplej.
Od dłuższego czasu pracuję nad pewnym większym projektem, w którym po raz pierwszy przekroczyłam swoją granicę. Ale dzisiaj nie o tym!
To będzie cudowna odskocznia!
Pomyślałam z entuzjazmem. 

Ochoczo wybrałam włóczki i zabrałam się do pracy.

Podczas dziergania miałam w myślach pewną osobę, której chciałam podarować myszkę. 

Plany zmieniły się w jednej chwili.
Czy ta myszka może być moja?
Usłyszałam głos 6-cio latka. 
Na białym, drucianym świeczniku siedzi szydełkowa myszka w żółtym szydełkowym płaszczu. Na nogach ma różowe, szydełkowe kalosze, a na ogonku różową kokardę. Tło zdjęcia jest białe.
Gdzie ona wskoczyła?
Dobrze, że świeczki nie zapaliłam, bo mogła by sobie spalić futerko tu i ówdzie.
Szydełkowa myszka powstawała w cudownej atmosferze radości i przyjemności. 

Nawet zszywanie elementów było dla mnie niczym puzzle, które powoli tworzyły wspaniałą całość.

Wzór od Lulu and Tete na Mysię Pysię jak zawsze odznacza się:
  • niebywałą dbałością o szczegóły,
  • zrozumiałymi opisami każdego roku,
  • ładnymi ilustracjami,
  • pełnym profesjonalizmem.
Myszka trafiła w ręce sześciolatka, który od razu złożył kolejne zamówienie na tygryska i żyrafę - do wykonania w czasie 30 dni od daty złożenia zamówienia (tu trochę ponegocjowałam i wspólnie doszliśmy do porozumienia).
Osoba z moich myśli dostanie inny upominek - nie mam jeszcze na niego pomysłu, ale wiem, że czasami rozwiązania przychodzą same i zupełnie nieoczekiwanie...
Na białym tle widać z lewej strony kobiecą dłoń trzymającą myszkę za prawą łapkę. Szydełkowa myszka stoi przodem, na sobie ma ubrany żółty szydełkowy płaszczyk, a na nogach ciemno różowe szydełkowe kalosze.
To jest uwiecznienie naszej ostatniej chwili.
Teraz myszka świat poznaje z kimś innym i z zupełnie innej perspektywy.
Bawcie się dobrze!

4 komentarzy

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!