24 października 2021

DeAgostini "Stwórz własne zwierzątka Amigurumi" Króliczek

Opowiem Wam dzisiaj trochę o wyjątkowej kolekcji, dzięki której możecie stworzyć cudowny, kolorowy świat szydełkowych zwierzątek. 

Czytajcie uważnie... 

Będzie konkurs...
Z prawej strony leży pierwszy numer serii gazetek wraz z beżową, zieloną i różową włóczką, parą bezpiecznych oczek oraz szydełkiem metalowym potrzebnymi do wykonania króliczka. w centrum leży ulotka z informacjami o całej serii gazetek. z prawej strony leży drugi numer gazetki wraz z dwiema parami bezpiecznych oczek, włóczkami pomarańczową, beżową i różową potrzebnymi do wykonania dwóch sówek.
Otrzymałam takie zestawy pierwszych dwóch numerów nowej serii "Stwórz własne zwierzątka Amigurumi" wydawnictwa DeAGOSTINI. Jestem bardzo ciekawa kolejnych egzemplarzy.

Seria "Stwórz własne zwierzątka Amigurumi"

W 2020 roku po raz pierwszy miałam okazję pracować z gotowymi zestawami do tworzenia Amigurumi. Szczerze mówiąc mocno się wówczas do nich zniechęciłam. 

Wtedy pomyślałam, że:
To zdecydowanie nie dla mnie.
Rok później dostałam szansę aby przyjrzeć się bliżej propozycji wydawnictwa DeAGOSTINI

Chętnie przyjęłam propozycję współpracy.
Nie można przekreślać wszystkiego z powodu małego zawodu...
Niecierpliwie czekałam na przesyłkę...
Są pierwsze dwa numery!!!
Od razu rozpakowałam woreczki z zestawami. To, co z nich wyjęłam naprawdę zmieniło moje zdanie na temat gotowych zestawów. Chociaż...
w centralnej części zdjęcia widać kremowego króliczka w zielonej bluzeczce odwróconego do nas tyłem. Króliczek nie ma ogonka. Wokół niego rozsypane są fluorescencyjne kamyczki, a w oddali stoi kwiatek zwany żyworódką.
Włóczka: DMC Just Cotton
Szydełko: Knit pro 3.00
Wzór pochodzi z gazetki nr 1 z serii "Stwórz własne zwierzątka Amigurumi"wyd. DeAGOSTINI.
Tak wygląda 12 cm króliczek z tyłu.
Zgubił ogonek zupełnie tak samo jak osiołek z Kubusia Puchatka - pamiętacie tę historię?

Co znalazłam w pierwszych dwóch numerach kolekcji?

  • Bardzo dobrej jakości włóczki firmy DMC (którą zresztą bardzo lubię) 100% bawełna
  • Bezpieczne oczka potrzebne do wykonania każdego zwierzątka (nie zawiodły mnie przy dzierganiu króliczka)
  • Szydełko metalowe 3mm (z pierwszym numerem).

Cała kolekcja jest dostępna wyłącznie online. 
Przy zamówieniu prenumeraty Stwórz własne zwierzątka "Amigurumi" na stronie: https://bit.ly/amigurumi-pl oraz wpisaniu kodu promocyjnego:

AMIGURUMIPRO

możecie otrzymać dość ciekawe prezenty:

  • wypełnienie z włókna poliestrowego,
  • markery do zaznaczania okrążeń/rzędów
  • zestaw kredek do malowania policzków
  • etui z pięcioma szydełkami w różnych rozmiarach
  • licznik rzędów
  • torba na przybory dziewiarskie
  • etui na włóczkę z otworem na rozwijający motek
  • kuferek do schowania włóczek lub gotowych prac.
Jeżeli macie jakieś pytania, to warto napisać zapytanie bezpośrednio do wydawnictwa DeAGOSTINI.
Myślę, że warto jest zerknąć na ofertę - wydaje się być bardzo ciekawa.

Stworzyłam własnego króliczka. Jakie są moje odczucia?

  1. Jestem bardzo mile zaskoczona gazetkami, które są kluczowym elementem powstawania maskotki. Dokładne opisy, piękne wydanie i zrozumiałe skróty - to jest to, czego potrzebujemy do stworzenia maskotki.
  2. W pojedynczym numerze znajdziemy materiał, który wystarczy do wykonania podstawowej wersji maskotki. Dodatkowe motki na dodatki znajdują się w kolejnych numerach prenumeraty, ale równie dobrze możemy użyć włóczek, które mamy w domu (tak jak w przypadku moich dodatków).
  3. Cała seria być może będzie wspaniałą skarbnicą schematów i inspiracji do dalszego rozwoju. Nie mogę jednak przejść obojętnie obok jednego niuansu, nad którym warto pomyśleć, aby go zmienić. Mianowicie zabrakło mi wypełnienia do maskotki w każdym (bądź chociaż pierwszym) numerze. 
Dlaczego? 
w centralnej części zdjęcia widać kremowego króliczka w zielonej bluzeczce odwróconego do nas przodem. Króliczek ma różowy nosek i uśmiech. Wokół niego rozsypane są fluorescencyjne kamyczki, a w oddali stoi kwiatek zwany żyworódką oraz pierwsza strona gazetki z której był wzór na króliczka.
Możecie porównać mojego króliczka z oryginalnym przedstawionym w gazetce. 
Postawiłam się w sytuacji osoby początkującej, czy chętnej na jeden wybrany numer gazetki. Niestety bez wypełnienia nie ma maskotki, więc albo mamy zapasy w domu i je wykorzystamy albo musimy takowe zakupić. Osoby początkujące niestety mają prawo nie wiedzieć, że jest to potrzebne.

Wiadomo! Zamówienie prenumeraty wiąże się z rewelacyjnymi, dodatkowymi prezentami. Wydaje mi się jednak, że samo wypełnienie powinno trafić w ręce kupujących już z pierwszym numerem.
w centralnej części zdjęcia widać kremowego króliczka w zielonej bluzeczce odwróconego do nas przodem. Króliczek ma różowy nosek i uśmiech. Wokół niego rozsypane są fluorescencyjne kamyczki, a w oddali stoi kwiatek zwany żyworódką oraz okładka gazetki ze wzorem na króliczka. Z lewej strony króliczka leży beżowy i różowy motek włóczki oraz zielone, szydełkowe koło - jest to zapas, który mi pozostał po wykonaniu zabawki.
Obok króliczka możecie zauważyć to, co mi zostało po jego wykonaniu. Jak widać dostajemy zapas włóczek do wykonania podstawowego modelu. Zielonej włóczki nie wystarczyło na zrobienie kapturka, ale dla mnie nie ma nic niemożliwego, co możecie zobaczyć na kolejnych zdjęciach.

Konkurs dla najwytrwalszych

Gratuluję!
Udało Wam się dobrnąć do końca wpisu, zatem mam dla Was konkurs. Wygrywa jedna osoba, która napisze w komentarzu ciekawą odpowiedź na poniższe pytanie:
Wyobraź sobie, że jesteś pomocnikiem św. Mikołaja. Masz możliwość wykonania mini ZOO. Wiesz, że kogoś nim obdarujesz. Kto to będzie i dlaczego?
Na odpowiedzi czekam do 30.10.2021.

Do wygrania są pierwsze 4 numery opisanej serii.

Wyniki ogłoszę 31.10.2021 ok. godziny 18:00 na końcu tego postu.

Proszę o podanie e-maila do kontaktu.

Jeżeli wygra osoba, która nie poda e-maila, wówczas czekam 24 godziny od momentu ukazania się postu na wiadomość e-mail na adres: szydelkowecudasie@gmail.com .

W przypadku braku kontaktu wybiorę kolejną osobę.

Powodzenia!!!
W tylnej części zdjęcia widnieje okładka gazetki numer 1 z beżowym króliczkiem w zielonej bluzce i kapturku, obok jest brązowy plecak, marzchewki i beżowa torebka. W centralnej części zdjęcia siedzi szydełkowy beżowy króliczek wykonany na szydełku na podstawie wzoru z gazetki. Ma zieloną bluzeczkę, zielono-niebieski kapturek wykończony włochatą włóczką. Na lewym ramieniu ma beżową torebkę. Z jego prawej strony leży brązowy plecaczek z beżowym wieczkiem. Na samym przodzie zdjęcia w dolnej części leżą dwie szydełkowe marzchewki.
Przedstawiam Wam naszego króliczka wraz ze wszystkimi jego dodatkami. Jest troszkę inny od tego przedstawionego w gazetce - na tym właśnie polega rękodzieło. Możemy się inspirować, a każdy króliczek, który powstanie na podstawie tego samego wzoru może być zarazem zupełnie inny.

 !WYNIKI KONKURSU!

Zgodnie z obietnicą i z ogromną przyjemnością pragnę ogłosić, że 4 numery gazetki chciałabym podarować 

Agacie

Zgodnie z zasadami konkursu czekam na kontakt poprzez adres e-mail: szydelkowecudasie@gmail.com do 01.11.2021 do godziny 18:00

W przypadku braku kontaktu odezwę się do kolejnej osoby.
Dziękuję wszystkim za udział w konkursie. Przyznam, że wybór nie był łatwy i bardzo trudno było mi wybrać jedną osobę. 

12 komentarzy

  1. Moje Zoo trafiłoby na aukcję .Zebrane środki trafią do najbardziej chorego dziecka na stronie sie pomaga . Jak patrzę na te maluszki przypomina mi sie mój synek któremu nie mogłam pomóc .Więcej nie moge pisac bo mi łzy nie pozwalają.
    beatastaszak64@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przykro z powodu Twojej straty. Wirtualnie przesyłam mnóstwo sił i ciepła.

      Usuń
  2. Iwona Twoja opunia jest bezcenna bo my juz wiemy co i jak ale dla poczatkujacej osoby sa wazne wszystkie aspekty i wazne aby bylo to na tyle proste aby sie nie zniechecic do dzialania. Wiec wypelnienie piwinno byc i troszke nitki wiecej aby starczyla na projekt.
    Co do pytania dla kogo bym wydziergala to powiem w tajemnicy ze jest w drodze na ten swiat dziecko mojej mlodszej siostry i to dla tego najmlodszego czlonka naszej rodziny trafilyby zabawki z seri mini zoo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję ogromnie powiększenia Waszej Rodzinki! Cudowne wieści <3

      Usuń
  3. Zoo dla klasy w której jestem nauczycielem. Ekstra rozrywka na przerwę a może rozpalę miłość do szydełka u dzieci. Email karolynex@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również zawodowo pracuję jako nauczyciel. Cudownie byłoby stworzyć szydełkowe kółka w szkołach <3

      Usuń
  4. Zoo wyszydełkowałabym do teatrzyka. Teatrzyk dla dzieci, byłby symbolicznie płatny np. 1zł a zebrane pieniądze trafiałyby na zbiórki charytatywne��
    nejsza1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz wspaniały pomysł i trzymam mocno kciuki za jego realizację! Sama chciałabym taki teatrzyk zobaczyć :)

      Usuń
  5. Moje Zoo wyszydełkowałabym dla moich dwóch córek (Zosi 4 lata i Oli 2 lata)- dlaczego dla nich? To proste. Są całym moim światem.
    Jestem na początku mojej drogi z szydełkowaniem, dopiero się uczę i przyznam że stworzenie takich pięknych zwierzątek byłoby ogromnym wyzwaniem i nie wiem czy bym podołała ale na pewno się postaram, właśnie dla nich.
    Pozdrawiam ! Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że masz na tyle dużą motywację, że nie miałabyś wyjścia :) Na pewno Ci się uda!

      Usuń
  6. Gdybym była pomocnikiem Świętego Mikołaja podarowałabym tą serię gazet dla mojej Mamy. Sama nie mam pojęcia o szydełkowaniu ale wiem, że wydzierganie takich zwierzątek dla swoich wnuków byłoby dla Niej ogromną radością :D
    lomik.pl[at]gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy zerkam w przyszłość, widzę siebie, siedzącą w bujanym fotelu i dziergającą zabawki dla wnuków. Ciekawe, czy to się spełni?

      Usuń

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!