29 sierpnia 2021

Chusta Beauty of Nature

Czy można zebrać wszystkie cztery pory roku w jednej pracy?
Wystarczy 
  • szczypta wyobraźni, 
  • łyżeczka chęci,
  • 10 dag zapału, 
  • 1 kg wolnego czasu 
a otrzymamy mnóstwo pomysłów i inspiracji.

Pokażę Wam jak mi udało się połączyć wiosnę, lato, jesień i zimę w spójną całość.
Na łące przechadza się dziewczyna w białej sukience. Na szerokość ramion trzyma tęczową, szydełkową chustę z motywami (od góry) motyli, słońca, liści i śnieżynek
Włóczka: jeden motek od Kamart i drugi od Kokonki - około 3 metrów razem
Szydełko: Knit Pro 3.0
Wzór można zakupić w dwóch wersjach na stronie Crochet Art Katarzyna Paździor:
chusta lub chusta i koc
Wymiary mojej chusty (bez blokowania i rozciągania): długość 200 cm, wysokość 110 cm.

Szydełkowa chusta Beauty of Nature od Crochet Art Katarzyna Paździor

Nie ukrywam, że 
  • TA chusta była dla mnie OGROMNYM wyzwaniem,
  • jest to największa chusta jaką wykonałam do tej pory,
  • zużyłam co najmniej 10 kg wolnego czasu.
Na zielonej łące stoi tyłem blondynka w białej sukience. Ma zamknięte oczy, głowę przekręconą w prawą stronę i zamknięte oczy. Otulona jest tęczową, szydełkową chustą z motywami (od góry) motyli, słońca, liści i śnieżynek.
Pamiętam, że pewnego dnia zmógł mnie sen. Chusta cudownie zastąpiła mi wtedy ciepły kocyk.
Były błędy.

Było prucie.

Były zmiany.
Na łące stoi dziewczyna w białej sukience. Na szerokość ramion trzyma tęczową, szydełkową chustę z motywami (od góry) motyli, słońca, liści i śnieżynek
W schemacie wzory liści i śnieżynek pojawiają się dwa razy częściej. Tym razem przeczucie mnie nie zawiodło. Wiedziałam, że mimo dwóch motków włóczki może mi zabraknąć,
dlatego robiłam wzorki co drugi.
Były potknięcia.
Na trawie leży tęczowa, szydełkowa chusta z motywami (od góry) motyli, słońca, liści i śnieżynek.
Byłam w trakcie pracy, mniej więcej w połowie - wtedy zdałam sobie sprawę, że koniecznie muszę domówić motek. Znalazłam podobny do tego co miałam. Zanim skończyłam pierwszy motek mogłam kontynuować swoją pracę z kolejnym.
Jest satysfakcja.
Na łące przechadza się dziewczyna w białej sukience. Patrzy w prawo. Na szerokość ramion trzyma tęczową, szydełkową chustę z motywami (od góry) motyli, słońca, liści i śnieżynek
Zaskoczyłam samą siebie. Nie spodziewałam się, że kiedykolwiek zrobię tak dużą robótkę.
Myślę, że dzięki Kasi jeszcze nie raz zrobię coś, co wydaje mi się teraz niemożliwe.
Jest radość.
Na łące stoi uśmiechnięta, długowłosa blondynka owinięta tęczową, szydełkową chustą z motywami czerwonych motyli, żółto zielonego słońca, niebiesko fioletowych liści oraz pomarańczowo czerwonych śnieżynek.
Tęczowa, kolorowa i piękna.
Jest ciepło.

Jest pytanie: 
chusta, czy pareo?
Na łące przechadza się dziewczyna w białej sukience. Z tyłu, poniżej pleców opada jej trzymana rękoma tęczowa, szydełkowa chusta z motywami (od góry) motyli, słońca, liści i śnieżynek.
Jak myślicie?


6 komentarzy

  1. Piękna! Chyba nie miałabym tyle cierpliwości niestety,żeby zrobić, więc podziwiam. Prezentuje się cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo serdecznie. Cierpliwości tutaj musiałam mieć aż nadto, ale się udało, chociaż były momenty zwątpienia - szczególnie podczas prucia ;)

      Usuń
  2. Cudowna!!!!!!mam przy okazji pytanie, może ktoś będzie miał pomysł, dlaczego nie wychodzi mi prosta górna linia w chuście tylko zaczyna wyglądać jak płaszczka?....boki schodzą ku dołowi a środek jest wyżej, już raz prułam i za drugim razem wychodzi tak samo🤔😑

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a proszę sprawdzić, czy przy okazji robienia np. początkowych łańcuszków (które traktujemy jak pierwszy słupek) nie gubisz ich w kolejnym rzędzie? Bo wydaje mi się, że "zgubione" łańcuszki mogą być przyczyną. Warto po każdym rzędzie przeliczyć ilość słupków, czy jest zgodna ze schematem. Mam nadzieję, że pomogłam - jak nie to proszę o informację, będziemy szukać dalej :)

      Usuń

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!