22 sierpnia 2021

Zakładka na szydełku

Lubię otaczać się wyjątkowymi rzeczami.

Lubię o nie dbać.

Lubię celebrować chwile z nimi spędzane.

Lubię, gdy towarzyszą im wyjątkowe dodatki.
Na środku zdjęcia widać niebieską zakładkę do książki wykonaną na szydełku. W tle, górna strona zdjęcia, leży lekko rozmazana książka "W twoją stronę" Karoliny Winiarskiej.
Kordonek Maxi Altin Basak
Szydełko: Clover Amour 1,25
Wzór Pineapple Bookmark od Olga Poltava
Długość mojej zakładki: 19 cm

Szydełkowa zakładka

- Czy tęsknię? Nie. Ale lubię wspominać dawne czasy. Wszystko ma swój czas i wszystko przemija. Wielka namiętność zamienia się w spokój, a młodość w starość. Ale wszystko, co nas spotyka, jest piękne i wyjątkowe.
- Brakuje ci dziadka?
- Brakuje mi kilku osób. Ale mam je w sercu. To wystarczy. Pamiętaj, że ludzie pojawiają się w naszym życiu na chwilę, potem odchodzą, znikają i zostają tylko lekcje, których nas nauczyli.
- Kochałaś go?
Przez środek biegnie linia otwartych na pierwszych stronach, czterech książek Karoliny Winiarskiej. Na każdej z nich leży szydełkowa zakładka - pierwsze trzy są czerwone, czwarta - niebieska.
Moja kolekcja, wypełniona autografami, piękną treścią i moimi zakładkami.
Kolejna, już czwarta, powieść Karoliny Winiarskiej. Autorka po raz kolejny pozwoliła mi 
  • się na chwilę zatrzymać, 
  • pomyśleć, 
  • wspomnieć, 
  • marzyć. 
Czwarta powieść, która stoi na wyjątkowej półce razem ze swoimi poprzedniczkami.

Czwarta powieść, która jest jedną z bliższych memu sercu.

Czwarta powieść, która nie mogła zostać bez wykonanej przeze mnie zakładki.
Obok książki "W twoją stronę" Karoliny Winiarskiej leżą dwie, niebieskie zakładki do książki wykonane na szydełku.
Kiedy po raz pierwszy usłyszałam tytuł tej książki, zastanawiałam się,
w jakim kolorze mam zrobić tę zakładkę?
Kiedy po raz pierwszy zobaczyłam okładkę - wiedziałam od razu...
Wszystkie poprzednie tytuły: "Następnym razem", "Nic więcej", "Na zawsze" połączyła pierwsza litera tytułu - u mnie soczysta czerwień kolejnych zakładek. 

"W twoją stronę" jest inna. Inna jest także zakładka. Niebieska, pasująca do okładki i pierwszej, nowej litery tytułu.
Na półce stoją cztery książki, jedna za drugą. Na ich brzegach zawieszone zostały szydełkowe zakładki do książek, trzy czerwone i jedna niebieska.
Kiedyś kolekcjonowałam karty do telefonu, puszki po napojach, znaczki, czy kartki do segregatorów. Teraz zbieram książki...
Jestem bardzo ciekawa, czy mieliście już okazję przeczytać którąś z książek Karoliny? 
W górnej części zdjęcia leżą cztery książki Karoliny Winiarskiej, w kolejności od dołu: "Następnym razem", "Nic więcej", "Na zawsze", "W twoją stronę". W centrum leżą cztery, szydełkowe zakładki, trzy pierwsze - czerwone, czwarta - niebieska, jak okładka czwartej książki.
Karola - spraw, aby ten stosik rósł w nieskończoność!

1 komentarzy

  1. Cytat jest bardzo prawdziwy. Zgadzam się z Tobą - bardzo trudno jest umieć żyć i cieszyć się tym co jest tu i teraz. Ten cytat jest bardzo bliski mojemu sercu, chociaż nie łatwo jest się pogodzić z odejściem bliskich. Bardzo mi miło, że zakładki Ci się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!