8 sierpnia 2021

Chusta Little windows

Niezwykle trudno dziergało mi się tę chustę. 

Upały dały mi się we znaki. 

Gorące słońce i ciepła włóczka sprawiły, mi wiele trudności. 

Spocone dłonie, skrzypiące szydełko...
Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni!
Na dużym pniu leży melanżowa (kolory fioletu, pomarańczy i zieleni) szydełkowa chusta ułożona w kształt morskiej muszli.
Znaleźliście kiedyś muszlę w lesie? Ja też nie, dlatego ją sobie sama stworzyłam - wprawdzie tylko na potrzeby zdjęcia, ale przyznam, że łączy wszystko co uwielbiam.

Chusta Little windows od Crochet Art 

Po raz pierwszy spotkałam się ze schematem, w którym sama decydowałam o wyglądzie mojej chusty. 

Jedynym stałym i niezmiennym punktem w chuście są wypukłe ramki. To, jak będą wyglądać okienka pomiędzy nimi zależy tylko i wyłącznie od naszej weny...
Na pniu stojącego drzewa wisi melanżowa (odcienie zieleni, pomarańczy i fioletu), szydełkowa, trójkątna chusta.
Na tym zdjęciu widać pasy - to są stałe elementy chusty, o reszcie zdecydowałam sama.
Oczywiście możemy zdecydować się na chustę zgodnie ze schematem zaproponowanym przez Autorkę Katarzynę Paździor. Ja jednak wybrałam własną wersję...
Na tle zielonej leśnej koniczyny leży melanżowa (pomarańczowo zielono fioletowa) chusta wykonana na szydełku, złożona w kształt koperty. Końce zakończone są chwostami.
Po zakończeniu chusty zostało mi jeszcze trochę włóczki. Postanowiłam dodać jej trzy chwosty.
Bardzo rzadko je robiłam - teraz wiem, że przyszedł czas na małe szaleństwo.
Nie znalazłam tu czterolistnej koniczyny, ale mam nadzieję, że tam jest i przyniesie szczęście każdemu, kto zobaczy to zdjęcie :)
Dlaczego?
Bo ostatni projekt z puffkami (bąbelkami) we wzorze mnie wykończył i marzyłam o tym, aby ich nie robić.
Na pniu leży zwinięta szydełkowa, melanżowa (zielono pomarańczowo fioletowa) chusta. W centrum wyeksponowany został chwost przyczepiony do końca chusty. Chwost wykonany został z tej samej włóczki.
To zdjęcie najbardziej oddaje kolory mojej pracy.
Czy napotkałam na jakieś trudności podczas pracy?
Tak.
Na leśnej polanie leży melanżowa (odcienie fioletu, zieleni i pomarańczy), szydełkowa, trójkątna chusta. Jeden z jej rogów został zagięty, aby pokazać obie strony chusty na jednym zdjęciu.
Chusta jest jednostronna. Możecie zobaczyć, że ta górna część jest stroną zewnętrzną - wyeksponowane zostały "okienne ramki". Złożona część jest mniej efektowna, ale równie ciekawa.
Miałam problem z rozpoczynaniem rządków oraz wykonaniem środka z wykorzystaniem motywów dodatkowych ujętych w schemacie. Tutaj z pomocą przyszła mi sama Kasia, która z ogromną cierpliwością, spokojem i dużymi chęciami odpowiedziała na wszystkie moje pytania i wątpliwości.
Na balustradzie drewnianego domku ogrodowego dla dzieci wisi melanżowa (pomarańcz, fiolet, zieleń) chusta wykonana na szydełku. Chusta w kształcie trójkąta ma szerokość 140 centymetrów i wysokość 60 cm.
Wzór można zakupić na stronie autorskiej Crochet Art Katarzyna Paździor
Szydełko: Clover Amour rozm. 3.0
Włóczka: Kamarolka melanż od Kamart
Wymiary chusty: 140 cm szerokości i 60 cm wysokości.
Chusta Little windows jest świetną propozycją dla osób, które nie lubią wykonywać tej samej rzeczy kilka razy. Mając zaledwie jeden schemat mamy mnóstwo możliwości na stworzenie różnych, cudownych wersji jednej chusty - do czego gorąco Was zachęcam.
Na drewnianym stole w górnej części widnieje czerwony kwiat doniczkowy z ciemnozielonymi liśćmi. Doniczka owinięta została trójkątną, szydełkową, melanżową (fiolet, pomarańcz, zieleń) chustą, która została wyeksponowana w centrum zdjęcia. Chusta zakończona została chwostami w tych samych kolorach.
Będzie idealna na szare, bure i ponure dni bo swoimi kolorami będzie mi przypominać o cudownych, słonecznych i letnich dniach. 

4 komentarzy

  1. Też się nie lubimy z bąblami 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufff, nie jestem sama 😂 fakt faktem są efektowne - to trzeba im przyznać 😂

      Usuń
  2. Przepiękna chusta, cudowna TY :) Bardzo Ci dziękuję za testowanie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie :* dziękuję za możliwość testowania oraz wszelkie wskazówki i rady :)

      Usuń

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!