17 listopada 2019

Słońce Zuzu i chmura Kirk

Czasem słońce, czasem deszcz... Taka jest pogoda, tak jest w życiu. Bywają gorsze chwile, ale zawsze później wychodzi słońce, a my nabieramy sił. Kirk i Zuzu doskonale mi o tym przypominają...
Włóczka: Alize Bella od Kamart
Szydełko: Clover Amour 2.0
Wzór od Zabbez do kupienia na Raverly i Etsy

Słońce i chmura na szydełku

Nie myślałam, że dzierganie tego projektu wprowadzi mnie w taką zadumę... Robiąc słońce przypominały mi się wszystkie piękne chwile, te radosne, wypełnione śmiechem i zabawą. Przypomniałam sobie wszystkie moje sukcesy i to, że dzięki nim jestem "tu i teraz".

Deszczowa chmurka natomiast wprowadziła mnie w zupełnie inny stan... Zaraz pomyślałam o obecnych ciemnych popołudniach, chłodnych dniach, padającym deszczu. O tym, że szybko robi się ciemno, o moich porażkach, niepowodzeniach i potknięciach.
Tak pięknie razem tańczą <3 td="">
I wiecie co? Dotarło do mnie, że te dwa zjawiska muszą iść ze sobą w parze, żeby być sobą. Po burzy w końcu przychodzi słońce, bez deszczu nie byłoby wody niezbędnej do życia.
Zuzu tak mocno zaświeciło, że Jaskier Ronan wraz z małym słonecznikiem Samem postanowili pójść pograć w piłkę, a Dave i Lisa przypomnieli sobie, jak bardzo się kochają :)
Zuzu i Kirk - tak dobrani, dwa przeciwieństwa, a jednak się uzupełniają. Czy to nie jest piękne?
Kirk natomiast natchnęła Paolę i małego maka na wspólny, deszczowy spacer. Nawet Bre postanowiła pokazać maluchowi jak krople deszczu potrafią cudownie orzeźwiać.

Słońce Zuzu i chmura Kirk oczami Zabbez

Sun Zuzu and Cloud Kirk are best friends. Together they take care of all the colorful flowers growing on our beautiful earth. Zuzu gives as much sunshine and warmth as she can to help them grow big and strong. Kirk provides shade and water so they are never thirsty. Zuzu and Kirk love to give and they enjoy seeing the beautiful flowers bloom. 

(Słońce Zuzu i chmura Kirk są najlepszymi przyjaciółmi. Razem dbają o wszystkie kolorowe kwiaty rosnące na Ziemi. Zuzu daje im tyle słonecznych promieni i ciepła, aby rosły duże i silne. Kirk zapewnia cień i wodę, aby nigdy nie były spragnione. Zuzu i Kirki lubią dawać siebie i cieszą się kiedy kwiaty zakwitają.)
Słońce Zuzu o średnicy 15 cm daje ciepło i siły dla aktywnego i radosnego spędzania czasu.
I na tym polega życie! Kwitniemy poprzez zdobywanie doświadczeń zarówno tych gorszych, jak i cudownych.
Szeroka na 16 cm i wysoki na 8 cm chmura Kirk daje wodę wszystkim roślinom, które tego potrzebują.

Jestem teraz jak Kirk i chciałam się zapytać, czy pamiętacie o konkursie? Jak książki trafią do Was, to będziecie jak Zuzu ;) 

9 komentarzy

  1. Misterne śliczności!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również przesyłam pozdrowienia :)

      Usuń
  2. Iwonko ! Piękne postacie z bajki o naturze, można się rozmarzyć , opowiadać dzieciom, przedstawiać różne przygody, po prostu rozmawiać z maluchami na różne tematy. Dzięki za jesienne słoneczko. Narcyza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoneczka u nas jest zdecydowanie zbyt mało :) a te lalki to moja prawdziwa kolekcja od wielu, wielu lat i chyba już na zawsze ze mną zostaną :) Ściskam Cię gorąco :)

      Usuń
  3. Ja wolę słoneczko i bezchmurne niebo, ale Twoja chmurka jest równie urocza jak słońce :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale musisz przyznać, że podczas upału delikatny, orzeźwiający deszczyk jest cudny ;)

      Usuń
  4. Ależ piękny, sympatyczny duet :) Masz rację, wspaniale się uzupełniają.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!