16 lutego 2020

220 splotów szydełkowych i 450 ściegów na drutach

Pogodzenie życia codziennego, pracy i hobby staje się dla mnie coraz trudniejsze. Zwykle coś jest kosztem czegoś... Ale małe kroczki prowadzą do coraz większych sukcesów, którymi pragnę się z Wami podzielić.

Kopalnia inspiracji, daję kciuka w górę.

220 splotów szydełkowych wydanie 3, Wydawnictwo RM

Taki opis widnieje z tyłu okładki książki.
Przez pierwszych 12 stron autor wprowadza nas w tajniki szydełkowania. Mamy pokazane jak trzymać szydełko i włóczkę, uczymy się podstawowych, szydełkowych splotów (od najprostszych do tych bardziej efektownych). 

Później możemy przeczytać opisy wzorów, użytych w książce symboli a także jak zakańczać i dbać o naszą robótkę. 

Dalsza część to przepiękne, różnego rodzaju wzory, które możemy wykorzystać do wykonywania wspaniałych robótek:
  1. Wzory ażurowe i koronkowe
  2. Sploty siatkowe
  3. Motywy
  4. Wzory irlandzkie
  5. Obrębianie
  6. Sploty tunezyjskie
Każdy z "działów" poprzedzony jest krótkim wprowadzeniem związanym z istotnymi informacjami, które są istotą powstawania danych splotów.

Ja na przykład z tej książki wykonałam dywanik, który początkowo miał zdobić dziecięcy pokoik. Kiedy jednak powstał, zdecydowałam, że będzie piękną ozdobą naszej sypialni ;)

W mojej szydełkowej biblioteczce mam tę książkę, ale wydanie 2. Porównałam obie pozycje i różnią się jedynie okładką. 
Środek jest niemal identyczny. 
stwierdziłam.
Nowa okładka mi osobiście podoba się bardziej :)
Przede mną jeszcze 219 splotów do wykonania ;)

450 ściegów na drutach wydanie 4, Wydawnictwo RM

Jak to SzydelkoweCUDAsie i druty?
Możecie w duchu zadać sobie to pytanie. Sama je sobie zadawałam. Uznałam jednak, że jest to wspaniały początek czegoś zupełnie nowego!
To mój start do nauki robienia na drutach!
Podeszłam z entuzjazmem do tematu. Miałam już co prawda kilka nieudolnych prób tej sztuki.
Teraz muszę się za to wziąć porządnie.
Moim Idolem jest Kasia z Szydełkowa Pasja Kaśki, a moim marzeniem: żeby zdobyć na tyle umiejętności, żeby choć w połowie dorównać jej umiejętnościom!
Opis z tyłu książki.
Dlatego przejrzałam książkę bardzo dokładnie...
Na początku mamy 17 stronicowe wprowadzenie, w którym poczytamy o drutach, włóczkach, sposobach trzymania drutów, nabieraniu, rodzajach, dodawaniu i odejmowaniu oczek, próbkach, łączeniu i wykańczaniu a także dodawaniu innych kolorów. Na końcu wprowadzenia dowiemy się jak czytać wzory i skróty użyte w książce.

I przechodzimy do kolejnej części - rodzaje ściegów:

  1. Ściegi z prawych i lewych oczek - jak tego się nauczę, to już reszta jakoś pójdzie!
  2. Ściegi z fakturą i kolorem
  3. Ściegi ażurowe
  4. Ażurowe motywy
  5. Ściągacze i ściegi pochodne - prawdziwy ściągacz przy czapce, to moje marzenie!
  6. Warkocze - nawet nie wiedziałam, że jest ich aż tyle! Nie umiem się zdecydować, który podoba mi się najbardziej...
  7. Ściegi do wykańczania krawędzi
Czuję, że to będzie początek moje pięknej przygody. Kiedy zaczynałam szydełkować, bloga nie miałam nawet w planach. Za to teraz będę miała wspaniałą okazję do opisania wszystkich moich wzlotów i upadków.

Rozdanie

Macie ochotę spróbować zawalczyć o którąś z książek? 
Tym razem po prostu podzielę się z Wami moim szczęściem. Niech dotrze do wielu miejsc w naszym kraju!

Do rozdania mam: 4 sztuki książki "220 splotów szydełkowych"
Wydawnictwo RM
Tytuł oryginalny: "The Harmony Guides: 220 more Crochet Stitches, volume 7"
i 3 sztuki książki "450 ściegów na drutach".
Wydawnictwo RM
Tytuł oryginalny: "The Harmony Guides: 450 Knitting Stitches, volume 2"

Zasady rozdania:

  1. W komentarzu pod tym postem należy wyrazić chęć udziału w rozdaniu wraz z podaniem tytułu książki, o którą chcecie zawalczyć - 1 komentarz = chęć udziału i wybrana książka. (Jeżeli macie ochotę na dwie publikacje, to musicie dodać dwa komentarze). 
  2. Każdy z Was otrzyma ode mnie numer. Na koniec rozdania zostaną wylosowane 3 i 4 zwycięskie numery (odpowiednio do tytułów).
  3. Zabawa trwa do 14.03.2020 - jest to światowy dzień liczby PI, więc dla mnie w pewnym sensie data szczególna.
  4. Wyniki ogłoszę 15.03.2020 na blogu, wtedy też poproszę zwycięskie osoby o podanie adresu, na który mam wysłać nagrody. Jeżeli dana osoba nie odezwie się do mnie w ciągu 3 dni po ogłoszeniu wyników, wylosuję kolejną osobę.
  5. Wysyłka odbywa się tylko na terytorium RP. Koszty wysyłki pokrywam ja.
To co? Bawimy się?

280 komentarzy

  1. No taka zachętą, to ja wyrażam chęć wzięcia udziału w rozdaniu 😉👍 Zapisuje się na pozycję szydełkową czyli "220 splotów szydełkowych". No i Iwonko gratuluję patronatu medialnego nad powyższymi pozycjami. 💝

    OdpowiedzUsuń
  2. O!!! To i ja chętnie bym przygarnęła "220 splotów szydełkowych". Dziergam od dwóch lat ale książki na ten temat nie mam ani jednej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Ci się poszczęści i pierwsza książka niedługo trafi w Twe ręce :) Numer 2.

      Usuń
  3. Ją bardzo chętnie na ściągi drutowr

    OdpowiedzUsuń
  4. Anna Turzyńska16 lutego 2020 21:06

    Iwonko, to i ja się zgłoszę :) "450 sciegów na drutach" brzmi fantastycznie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym książeczkę "220 splotów szydełkowych"��

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się na 450 ścieków na drutach.Dziergam dla wnuczek i mam nadzieję że będą babcię wspominać jak ja często myślę o swojej babci którą pięknie zbierała mnie w swoje sweterki, czapki sukienki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wnuczki na pewno już są szczęśliwe mając taką Babcię! Numer 3 - powodzenia!

      Usuń
  7. Nie mogłam inaczej zostawić informacji jak Tylko anonimowy..bardzo chciałabym książkę "450 ściegów na drutach"..Ela.S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podpis :) Numer 4 - powodzenia!

      Usuń
    2. Super ;-) dziękuję i pozdrawiam. ELA.S

      Usuń
  8. A ja bym przygarnęła 450 ściegów na drutach zawsze chciałam się nauczyć tych warkoczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też marzę o tych pięknych warkoczach :) Numer 5 - powodzenia!

      Usuń
  9. Pewnie , że się bawimy;-) chętnie wezmę udział w tym konkursie , przygodę z szydełkiem zaczęłam ponad rok temu, a dzięki mojej mamie nauczyłam się robić czapki na drutach ;-) chciałabym książkę 220 splotów szydełkowych.
    Pozdrawiam serdecznie, Karolcia;-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Świetnie, że Mama nauczyła Cię dziergać czapki na drutach. Szkoda, że ja nie mam takich nauczycieli ;) Numer 4 - powodzenia :*

      Usuń
  10. "220 splotów szydełkowych"
    Będę miała szansę na wykonanie czegoś na aukcję charytatywną dla córeczki sąsiadki 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Dołączam :) "220 splotów szydełkowych" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja i tutaj napisze, że ciekawi mnie książka 450 ściegów na drutach przyda się takie kompendium 😉

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo chętnie biorę udział. Szydełkuję dopiero od grudnia i bardzo mi się to podoba uwielbiam robić maskotki, a bardzo chciałabym nauczyć się przeróżnych splotów. Proszę więc o książkę "220 splotów szydełkowych" ��Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już zaczęłaś, to nie przestaniesz :D Numer 7 - powodzenia!

      Usuń
    2. Oj to wciąga i to bardzo 🙂

      Usuń
  14. Witam, z chęcią wezmę udział w zabawie :) Jestem zainteresowana książką 220 splotów szydełkowych :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ... Ale, ale... O książkę 220 splotów szydełkowych też bym powalczyła, bo i to niemała encyklopedia 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj niemała! Zastanawiam się, czy uda mi się przerobić każdy wzór :D Numer 8 - jeszcze raz powodzenia! :)

      Usuń
  16. To ja z przyjemnością powalczę o tą ze splotami na druty :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też bym chciała sploty szydełkowe ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyna Ż. Nie wiem czemu nie mogę podpisać

      Usuń
    2. Spokojnie, na pewno wyniki ogłoszę tak, żeby wygrani wiedzieli, że to o nich mowa :D Numer 9 - powodzenia!

      Usuń
  18. Zgłaszam się na konkurs, poproszę 220 splotow szydełkowych

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja miłość do dziergania zaczęła się od szydelka więc... zgłaszam się w pierwszej kolejności do spotów szydelkowych��

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie wezmę udział " 220 splotów szydełkowych" bardzo chętnie przyjmę
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale że kilka miesięcy temu jeszcze bardziej od szydelka pokochałam druty to zgłaszam się też na 450 sciegow na drutach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe, czy i mnie tak samo wciągną? :) Numer 8 - jeszcze raz powodzenia :D

      Usuń
  22. Chętnie przygarnęłabym książkę 220 splotów szydełkowych.

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie również przygarnę książkę 450 ściegów na drutach.

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie wezmę udział " 220 splotów szydełkowych" bardzo chętnie przyjmę
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  25. Powalczyłabym także o książkę 450 splotów szydełkowych może nauczę się czegoś nowego ☺️. (Wcześniejszy komentarz przez przypadek powtórzyłam więc usunęłam).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 450 ściegów na drutach 😆😉

      Usuń
    2. Spokojnie, wszystko pod kontrolą ;) Tu walczysz o ściegi na druty z numerem 10 - jeszcze raz powodzenia życzę :D

      Usuń
    3. Trzymam kciuki ��

      Usuń
  26. Chętnie uczyłabym się z książki 220 spotów szydełkowych

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie bym przygarnęła 450 ściegów na drutach

    OdpowiedzUsuń
  28. Chciałabym książkę "450 ściegów na drutach" z dwóch powodów:
    1. Umiem szydelkowac i posiadam już książkę "220 splotów szydełkowych"
    2. Chciałabym się w końcu nauczyć dziergać na drutach
    💙💙💙💙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może zaczniemy naukę w tym samym czasie? :D Numer 12 - powodzenia :D

      Usuń
  29. Ale nie pogardzę również 220 splotami szydełkowymi

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja również chętnie zawalczę o książkę
    "220 splotów szydełkowych"
    Szydełkuje dopiero od roku, więc jest czego się uczyć ��
    Pozdrawiam
    Aga B-C

    Ps. Niestety udało mi się podpisać tylko jako anonim ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, wyniki ogłoszę tak, żeby każdy wiedział o kogo chodzi :) Numer 17 - powodzenia!

      Usuń
  31. Oczywiście że "220 splotów szydełkowych" . Od dwóch lat to nowa moja pasja poza drutami.
    Jeszcze wiele bym poznała , a że lubię mieć spisane to książka najlepsza do tego.
    Elżbieta R.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna pasja - ja liczę, że zakocham się w drutach :D Numer 18 - trzymam kciuki! :)

      Usuń
  32. Chętnie wezmę udział "220 splotow szydelkowych" :)

    OdpowiedzUsuń
  33. I spróbuje również dla babci 450 sciegow na druty ��

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się :) Książkę o splotach szydełkowych poproszę.
    anula19871@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za adres e-mail :) numer 20 - trzymam kciuki :)

      Usuń
  35. Witaj, chętnie poznałabym tę książkę o szydełku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, zatem masz szansę z numerem 21 :) Powodzenia :)

      Usuń
  36. "220 splotów szydełkowych" - szydełkuję od trzech miesięcy, dopiero zaczynam przygodę z szydełkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niedługo zasilisz szeregi uzależnionych od szydełka? :P Powodzenia z numerem 22 :)

      Usuń
  37. Chętnie wezmę udział 220 splotów szydełkowych

    OdpowiedzUsuń
  38. Z chęcią wezmę udział w konkursie. Bardzo przydałaby mi się książka 220 ściegów szydelkowych ��

    OdpowiedzUsuń
  39. Również chętnie wezmę udział 450 ściegów na druty

    OdpowiedzUsuń
  40. Chętnie wezmę udział w rozdaniu, 220 splotów szydełkowych brzmi jak marzenie ��
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam. Z wielką przyjemnością wezmę udział gdyż chciałabym rozpocząć swoją przygodę z drutami i tym samym wybieram książkę "450 ściegów na drutach". Może uśmiechnie się do mnie szczęście �� Pozdrawiam Izabela ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może los się uśmiechnie, a przygodę z drutami zaczniemy w tym samym momencie? ;) Numer 15 - szczęścia!

      Usuń
  42. Chętnie powalczę o 450 ściegów na drutach bo ostatnio to moje hobby...

    OdpowiedzUsuń
  43. Zawsze byłam "ta drutowa" i to była moja miłość, aż w końcu postanowiłam nauczyć się szydełkować, jestem w trakcie nauki bo do perfekcji jeszcze daleko ale zakochałam się jeszcze bardziej niż w drutach dlatego też była bym chętna na "220 splotow szydełkowych". Może akurat by się udało i mogła bym poszerzać umiejętności ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech się pasja rozwija :) Być może 26 to będzie Twój szczęśliwy numerek :)

      Usuń
  44. ...oraz 220 splotow szczegółowych bo marzę by się nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Chętnie wezmę udział i powalcze o książkę 220 splotow szydelkowych pozdrzwiami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umiem dodać nazwy wiec się tutaj podpisze Barbara Cwinart

      Usuń
    2. Numer 28, dziękuję za podpis. Powodzenia!

      Usuń
  46. No ja tez chętna na wzory szydełkowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Chętna na "220 splotów szydełkowych".

    Znając moje " szczęście", to nici z tego ☹️☹️ Więc zapytam, gdzie można kupić??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nic nie wiadomo - nie trać nadziei :) numer 30. W razie "w" książkę można zakupić bezpośrednio na stronie Wydawnictwa RM (gdyby nie było, można wysłać maila z zapytaniem o tytuł książki i dostępność). Są też w różnych księgarniach i w internecie także :)

      Usuń
  48. Poproszę "220 splotów szydełkowych" - Dorota W.

    OdpowiedzUsuń
  49. Poproszę "450 ściegów na drutach" :)
    Pozdr- Dorota W.

    OdpowiedzUsuń
  50. I ja :)220 splotow szydelkowych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, niech numer 32 będzie dla Ciebie szczęśliwy :)

      Usuń
  51. Witam serdecznie.
    Poproszę "450 ściegów na drutach".
    Elżbieta Wysocka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy numer 18 będzie dla Ciebie szczęśliwy? Powodzenia :)

      Usuń
  52. Bardzo chętnie zagram o 220 splotów szydełkowych

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo chętnie zagram o 450 ściegów na drutach. Kocham robótki ręczne

    OdpowiedzUsuń
  54. Już się nie mogę doczekać, kiedy będę podziwiać wykonaną przez Ciebie czapkę lub chustę na drutach :). Czekam z wielką niecierpliwością. I z przyjemnością zgłaszam się do zabawy. Bardzo chętnie przygarnęłabym książkę ze splotami na druty.
    Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Kasiu! Jeszcze daleko, ale już mam plan, kiedy zacząć. Chciałabym kiedyś zachwycić się moją pracą tak, jak zachwycam się każdą Twoją :D Szczęśliwy numer 20 dla Ciebie :*

      Usuń
  55. Chętnie zagram o 450 ściegów na drutach. Chciałabym się w końcu nauczyć na nich pracować, bo do tej pory tylko szydelkuję.

    OdpowiedzUsuń
  56. Chetnie i ja bym przygarnela 220 splotów szydełkowych. Może choć raz szczescie do mnie sie uśmiechnie

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja też chętnie przygarnę :) Poproszę 220 splotów szydełkowych.

    OdpowiedzUsuń
  58. Chciałabym wziąć udział w rozdaniu książki 220 spotów szydelkowych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Niech numer 36 będzie dla Ciebie szczęśliwy!

      Usuń
  59. Chciałabym wziąć udział w rozdaniu książki 450 sciegow na drutach.

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja także spróbuję szczęścia i uśmiecham się do pozycji "220 splotow szydełkowych"
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. 220 splotów szydelkowych chętnie bym się nauczyła więc poproszę

    OdpowiedzUsuń
  62. Chętnie wygralabym książkę "220 splotow szydełkowych".Troche szydełku je,ale chciałbym podszkolic się trochę w tej dziedzinie 🙂❤🌷

    OdpowiedzUsuń
  63. Cześć, jestem chętna na wzory szydełkowe jesli można. Właśnie na nowo zaraziłam sie ta chorobą a nawet nie zdawałam sobie sprawy, że aż tyle tego jest bo ja znam same podstawy więc chętnie bym sie podszkoliła.
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  64. witam. Dopiero zaczynam swoją przygodę ze szydełkiem więc z pewnością przyda się książka 220 SPLOTÓW SZYDEŁKOWYCH. Marta

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja chciałam dwie książki na szydełku 220 i na drutach 450 sciegow chce zrobić dla wnuczką 🙂

    OdpowiedzUsuń
  66. Witam serdecznie. Jestem chętna na 220 splotów szydełkowych. Pozdrawiam serdecznie. Edyta.

    OdpowiedzUsuń
  67. 220 splotów szydełkowych na dobry początek,

    OdpowiedzUsuń
  68. Jestem bardzo chętna na książkę "220 spotów szydełkowych" �� o jeju co ja bym mogła gdybym ja miała, może wreszcie by wychodziło jak trzeba ����

    OdpowiedzUsuń
  69. Witam! Chętnie przygarnę książkę 220 splotów szydełkowych :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ale książka 450 ściegów na drutach też by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Oo jaka fajna zabawa, z ciekawości się pobawię, jak przy okazji wygram to będę przeszczęśliwa robię coś tam na szydełku, ale nie mam w domu żadnej pozycji no i napewno dowiem się coś więcej niż wiem teraz. Mam ochotę na 220 splotów szydełkowych

    OdpowiedzUsuń
  72. Witam, chętnie powalcze o książkę o splotach szydełkowych 😊 Pozdrawiam serdecznie Monika 😀

    OdpowiedzUsuń
  73. Było by super też wygrać 450 ściegów na drutach, może bym też opanowała jakieś ciekawe warkocze :)

    OdpowiedzUsuń
  74. 220 splotów szydełkowych to coś, czego potrzebuje moja biblioteczka :D Na szydełku robię już od wielu lat, a nie mam ani jednej pozycji xD

    OdpowiedzUsuń
  75. Choć zawsze było szydełko, to teraz bardzo chętnie poznam coś nowego. Miałam już kiedyś nieudaną próbę z drutami. Może teraz po latach 450 ściegów na drutach mi pomoże? :3

    OdpowiedzUsuń
  76. Książka 220 splotów szydełkowych

    OdpowiedzUsuń
  77. Szydełko opanowałam,ale marzy mi się robić na drutach...dlatego 450 ściegów na drutach chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Podejmuje wyzwanie 450 ściegów na drutach 😁

    OdpowiedzUsuń
  79. Powalczę o 220 splotów szydełkowych Agata

    OdpowiedzUsuń
  80. Bardzo chętnie skorzystałabym z 450 ściegów na drutach, rozpoczynam zabawę z drutami ale mam problem z czytaniem schematów, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  81. Chciałabym powalczyć o 220 splotów szydełkowych, może wreszcie uda mi się opanować tę trudną technikę! :3

    OdpowiedzUsuń
  82. Chetnie wezme udzial w rozdaniu ksiazki 220 splotow szydelkowych na nauke nigdy nie jest zapozno

    OdpowiedzUsuń
  83. I ja się zgłaszam do udziału - 220 splotów szydełkowych

    OdpowiedzUsuń
  84. Zgłaszam chęć udziału w konkursie - 450 ściegow na drutach

    OdpowiedzUsuń
  85. Pewnie że gram poproszę 220 splotow szydełkowych. Jestem samooukiem i książki jeszcze nie mam zatem spróbuje ja wygrać

    OdpowiedzUsuń
  86. Poproszę "220 splotów szydełkowych" �� Fajna zabawa �� Mam nadzieję, że się uda, a jakby nie to gratuluję zwycięzcom �� AniaM

    OdpowiedzUsuń
  87. Przy tej ilości chętnych marna nadzieja, ale mimo to chciałabym spróbować ❤️ szydełko umiem do perfekcji, ale druty dopiero opanowuje. Będę zaszczycona mogąc startować w konkursie o "450 ściegów na drutach" ❤️ pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  88. Fajny konkurs 🙂
    Marzę o "450 ściegów na drutach".

    OdpowiedzUsuń
  89. Cudnie 🙂
    Poproszę o"220 splotów szydełkowych" 🙂

    OdpowiedzUsuń
  90. Super zabawa, chętnie zagram o książkę "450 ściegów na drutach"

    OdpowiedzUsuń
  91. Ja też chętnie przygarnę "220 splotów szydełkowych".

    OdpowiedzUsuń
  92. Super! Zgłaszam się :)
    Byłabym zainteresowana książka o splotach szydelkowych :).
    Dziękuję za zorganizowanie takiego rozdania! 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podpisałam się. ;) juz poprawiam choć w komentarzu.

      Usuń
  93. Mirella Szkudlarek17 lutego 2020 12:26

    Walczę już z tyloma rzeczami ( m.in z moimi kręconymi włosami , a przede wszystkim pokręconymi myślami) , że chętnie powalczę o którąkolwiek z książek bo szydełkowanie i robienie na drutach to od zeszłego roku moja wielka miłość i nieskończona przygoda .

    OdpowiedzUsuń
  94. Chętnie bym przygarnęła 450 ściegów na drutach
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  95. Chętnie bym przygarnęła 220 splotów szydelkowych
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  96. Czemu się nie podłączyć, właśnie próbuje swoich sił więc z przyjemnością przygarnę „220 splotów szydełkowych”. ��

    OdpowiedzUsuń
  97. Bardzo spodobał mi się pozycja "450 ściegów na drutach". Byłoby świetnie ją dostać :) pozdrawiam Eliza

    OdpowiedzUsuń
  98. Chciałabym książeczkę "220 splotów szydełkowych"

    OdpowiedzUsuń
  99. Ale książka 450 ściegów na drutach też by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Ja podnoszę rączkę na "220 splotów szydelkowych" Monika

    OdpowiedzUsuń
  101. Chętnie się poduczę w tych"450 ściegów na drutach", bo znam tylko podstawy. Monika

    OdpowiedzUsuń
  102. To ja się zapisuję na sploty na drutach, bo trzeba w końcu odświeżyć pamięć i opanować tą technikę 😉 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  103. Widzę że moj komentarz znikł chętnie sie poduczę szydełkowania Ewelina Zielonka pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  104. Jestem zainteresowana ksiażką 220 splotów szydełkowych. Próbuję na drutach i na szydełku, ale wg szydełko łatwiejsze, coś druty mnie nie lubią.

    OdpowiedzUsuń
  105. Sploty szydelkowe bardzo chętnie bym przygarnęła. Super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  106. 450 Druty. Gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  107. 220 splotów szydełkowych bardzo by mi się przydało. Serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  108. Dzień dobry, chętnie wezmę udział w zabawie. Zainteresowana jestem książką "450 sciegów na drutach"
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  109. Bardzo, bardzo , chciała bym zostać SZCZĘSLIWĄ PISIADACZKĄ KSIĄŻKI "450 ściegów na drutach".

    OdpowiedzUsuń
  110. Dzień dobry.
    Szydełko czasami sprawia mi jeszcze problemy dlatego też przydałaby mi się książka o splotach szydełkowych.
    Podobno na naukę nigdy nie jest za późno :)
    Gratuluję
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  111. Chętnie zaopiekuję się książką "220 splotów szydełkowych". ☺️

    OdpowiedzUsuń
  112. Bardzo chętnie wezmę udział i poproszę o 220 spotów szydelkowych. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  113. Jestem chętna na ściegi drutowe ��

    OdpowiedzUsuń
  114. chętnie wezmę udział w losowaniu książki 220 splotów szydełkowych - pozdrawiam Asia :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Proszę o "220 splotów szydełkowych", mam cudowne wnuki, które czekają na maskotki i śliczne ubranka a babcia jeszcze nie opanowała szydełka.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  116. Chętnie przytuliłabym 220 szydełkowych spotów. Pozdrawiam
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  117. Dołączam :) "220 splotów szydełkowych"

    OdpowiedzUsuń
  118. Chętnie się poduczę tych "450 ściegów na drutach"

    OdpowiedzUsuń
  119. Chętnie powalczę. Przydałyby sie obie. Powalcze o 220 splotów szydełkowych bo to w tej chwili "umiem" :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Powalczę również o 450 splotów na drutach. Chętnie nauczyłabym sie czegoś nowego:)

    OdpowiedzUsuń
  121. Chciałabym sie uczyć z książki 220 splotów szydełkowych .Jestem chętna wziąść udział w zabawie i mam nadziej, że uda mi się ją otrzymać bo się uczę i takie sploty pomogą się bardziej wdrążyć. 😊😊😉

    OdpowiedzUsuń
  122. Baaardzo mocno pragnę powalczyć o książkę "220 splotów szydełkowych"
    Szydełkowanie to moja pasja, która dodaje kolorów w tej szarej rzeczywistości.
    Dziękuję za możliwość udziału w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  123. Jestem chętna na sploty szydełkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Pragnę książki 220 splotów szydełkowych kocham szydełkować każdą chwilę wykorzystuję na robótki szydełkowe 😀.

    OdpowiedzUsuń
  125. Ja także chętnie przygarnelabym 220 spotów na szydelko. Zakochałam się od niedawna ale korzystam z każdej chwili aby ćwiczyć. Miło y było podszkolić sie��
    Bozena

    OdpowiedzUsuń
  126. Chętnie powalczę o Ściegi szydełkowe. Jestem raczkująca w tym hobby.

    Ala O

    OdpowiedzUsuń
  127. Ja też gram o 450 sciegow na drutach.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!