9 lutego 2020

Krowa na szydełku

Są czasem takie momenty, kiedy nie zawsze idzie po naszej myśli. Lubię planszówki - bardzo! Nauczyły mnie one pokory i nauki przegrywania.
Ktoś musi przegrać, żeby wygrać mógł ktoś inny.

Na co ona tak patrzy?

Wyjątkowa, szydełkowa krowa

To była bardzo pouczająca rozrywka. Grałyśmy w memory - nie takie tradycyjne, ale z elementami matematyki. Nie pamiętam już o co sama walczyłam, ale moja przeciwniczka walczyła o szydełkową krowę.
Co byś chciała dostać, jak wygrasz?
zapytałam.
Krowę, taką na szydełku, zrobioną przez Ciebie.
usłyszałam i zgodziłam się na to wyzwanie. Przegrałam z kretesem. Wtedy dowiedziałam się, jaką dokładnie krowę mam wykonać... Widziałam ją na żywo tylko raz. Tak jak ją zapamiętałam, tak próbowałam ją wydziergać...
Uśmiechnięta i zadowolona. Nie zawsze wszystko wychodzi idealnie, głowa mogłaby być bardziej owalna, jednak taka sprawiła, że zwierzę jest wyjątkowe i jedyne w swoim gatunku.
Wiedziałam od razu, że kolory nieco zmienię. Znalazłam odpowiednie włóczki i zabrałam się do pracy.
Włóczka: Camilla Batik Vlna Hep i Camilla Vlna Hep od Kamart
Szydełko: Clover Amour rozm. 2.0
Wzór własny, niestety zapomniałam ją zmierzyć, ale zmieści się do każdej, dziewczęcej torebki.
 Kiedy zwyciężczyni otrzymała już swoją nagrodę, zadzwoniła do mnie
Dziękuję.
usłyszałam w słuchawce.
A wiesz, że ja już zrobiłam teatrzyk z moimi dwiema krówkami?
Wyszywanie elementów w szydełkowych pracach nadal sprawia mi pewne trudności, ale wychodzi coraz ładniej.
Guziczek tylko dodaje uroku.
Cieszę się, że się spodobała! Wiem też, że dostała miejsce w łóżku nocną porą.
Czy to nie cudowne? 
To zdjęcie jest dla mnie wyjątkowe, bo zarówno gałązka jak i szyszki to inwencja pewnego czterolatka.
Coraz wyżej i wyżej - niedługo nie uda mi się jej zdjąć!
Krowa, która się wspina po drzewach istnieje tylko w bajkach!

8 komentarzy

  1. Jaka cudna i pozytywna krowa :) Oryginału nie widziałam, ale uważam, że kanciasta głowa tylko dodaje jej uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się jak tu zdobyć zdjęcie oryginału ;) jak mi się uda, to wstawię :D

      Usuń
  2. Fantastyczna ta krowa! Kanciata, ale wygląda jak prawdziwa krowa :). Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, przeuroczy projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nadrzewna krowa, ale bajer! :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!