2 lutego 2020

Szydełkowa syrena

Urodziłam się nad morzem, gdzie na zawsze zostało moje serce. Pamiętam, kiedy siadałam na plaży, słuchałam szumu fal, patrzałam w dal i zastanawiałam się:
Co kryje się w jego głębinach?

Podczas sesji zdjęciowej Kasper dzielnie pozował podczas gdy Lana szybko zainteresowała się naszym bojownikiem: "Spójrz, co za urocze stworzenie..." - szepnęła.

Syrena na szydełku

Pierwszym moim skojarzeniem była syrenka Ariel i w tych kolorach chciałam zrobić moich kolejnych bohaterów. Zrezygnowałam jednak z tego pomysłu.
Morski świat jest przecież taki kolorowy...
pomyślałam. Postanowiłam zatem, że kolory za mnie wybierze ktoś inny.

Lana i Kasper to władcy podwodnego królestwa. Dbają o ład i porządek w świecie, do którego na co dzień nie mamy dostępu. Zakochali się w sobie od pierwszego wejrzenia. Ich spotkanie było zupełnie przypadkowe.

Pewnego dnia Syrena Lana postanowiła poznać dalsze, nieznane jej dotąd morskie zakątki. Płynęła coraz głębiej. Nie bała się, wręcz przeciwnie, świat, którego dotąd nie znała zachwycał ją coraz bardziej. Kiedy jednak zorientowała się, że nie wie gdzie jest, zaczęła się bać.
Włóczka: Alize Bella od Kamart
Szydełko: Clover Amour rozm. 2.0
Wzór na Trytona Kaspera można zakupić od Zabbez na Raverly lub Etsy
Wysokość Syrenki: około 20 cm razem z płetwami.
Podpłynął do niej książę Kasper. Do jego królestwa trafiła zagubiona księżniczka. Tryton odprowadził zgubę do domu. Po drodze wiele rozmawiali, śmiali się i bawili. Wiedzieli już, że pewnego dnia ich królestwa się połączą.
Włóczka: Alize Bella od Kamart
Szydełko: Clover Amour rozm. 2.0
Wzór na Trytona Kaspera można zakupić od Zabbez na Raverly lub Etsy
Wysokość Trytona: około 20 cm razem z koroną i płetwami.
Brzmi znajomo?

Jak syrenę Lanę i trytona Kaspera widzi Zabbez - ich projektant?

Merman Kasper is the prince of the sea. Someday he will be king of the underwater world. Kasper loves to go out exploring and then he swims over the most wonderful places. He is most happy when he takes princess Lana with him to show her the colorful corals and all the exotic fish. 
Mermaid Lana is the princess of the sea. She is very curious and outgoing. Lana loves swimming up against the stream and experiencing new adventures. Her long wavy hairs flutter gracefully behind her in the current. For Lana every day is different and it is always a fun adventure.
(Tryton Kasper jest  księciem mórz. Pewnego dnia zostanie królem podwodnego świata. Kasper lubi wycieczki podczas których pływa po najwspanialszych miejscach. Jest najbardziej szczęśliwy, kiedy może zabrać księżniczkę Lanę, aby pokazywać jej kolorowe koralowce i wszystkie egzotyczne ryby.

Syrena Lana jest morską księżniczką. Jest bardzo ciekawa i towarzyska.Lubi pływać pod prąd i przeżywać nowe przygody. Jej długie, falowane włosy pięknie układają się podczas nurtu. Dla Lany każdy dzień jest inną, zabawną przygodą.)
Przyznacie, że poznanie Trytona Kaspera to najpiękniejszy moment jaki mógł się Lanie przydarzyć?
Od tego momentu pływali już tylko tymi samymi nurtami.
Syreny to dopiero początek wspaniałej, morskiej przygody i podwodnych opowieści...
Tryton Kasper lubi czuwać nad swoją ukochaną Syrenką Laną.

6 komentarzy

  1. Pomysły Zabbeza nie znają granic! :) A Ty, niezależnie od stopnia karkołomności pomysłu twórcy, idealnie odwzorowujesz jego projekty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami zmieniam kolory :D rzadko mi się to zdarza, ale ten morski świat nie musi być przecież ciągle taki sam :D dziękuję :)

      Usuń
  2. Piękna para <3. Bardzo jestem ciekawa kolejnych postaci i opowieści :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze! I super, że nie kolejna Arielka. W końcu pod wodą może być tak różnorodnie, jak nad nią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, podwodny świat jest piękny i pobudza wyobraźnię :)

      Usuń

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!