2 czerwca 2019

Mały Mak - Zabbez Little Poppy Paola

Czas leci okrutnie szybko! Cofnęłam się trochę pamięcią do mojej pierwszej kwiatowej laleczki. To już 3,5 roku, jak współpracuję z cudownym projektantem Zabbez. Dlaczego tak wspominam te chwile? Dlaczego akurat teraz?

To tylko początek, a w zasadzie element, który robiłam na końcu - czapeczka Małej Paoli. 

 Mały Mak Paola

Tym razem miałam okazję stworzyć mniejszą wersję szydełkowego maka. To był mój pierwszy kwiat, który (jak się okazało) jest początkiem wspaniałej współpracy! Duża Paola poszła w świat do osoby, która kocha kwiaty i która polubiła ją od pierwszego wejrzenia. Dla mnie na zawsze pozostanie w pamięci. Nie jest mi smutno, bo mam jej mniejszą wersję: Little Poppy Paola. Cudna dziewczynka, która rozwesela nas swoimi kolorami i uspokaja swoją skromnością.
Włóczka: Alize Bella od Kamart
Szydełko: Clover Amour rozm. 2.0
Wzór od Zabbez do kupienia na Etsy albo Raverly
Wysokość laleczki około 19 cm 

Co o Paoli powie nam Zabbez - twórca schematu?

Little Poppy Paola is a bit shy. She loves to play hide and seek and she often hides behind trees and bushes. Little Paola made up her own imaginary flower girlfriend and they tell each other little secrets they giggle about together.

Czyżby się lalunia zawstydziła?

(Mały Mak Paola jest nieco nieśmiała. Uwielbia bawić się w chowanego. Często chowa się za drzewami i krzakami. Mała Paola ma wymyśloną, kwiatową przyjaciółkę. Zwierza jej się ze swych sekretów i wspólnie cichutko chichoczą.)

Ach nie! Ona po prostu chce się Wam pokazać z każdej strony! 
A ja mam w planach uzupełnić swój Zabbezowy ogród o dwa kwiaty, których mi brakuje. Trzymajcie kciuki, żeby mi się w końcu udało! :)

A tutaj jej największa duma - kwiat, który mi osobiście sprawił trochę manualnych problemów, ale jak już się oswoiłam z dość rzadko przeze mnie używanym ściegiem, to sprawił mi dużo przyjemności podczas dziergania.


8 komentarzy

  1. Cudna laleczka , jak i historia.Trzymam kciuki za Twoje spełnione marzenia :-) Dasz radę ! Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Przy takim wsparciu na pewno mi się uda :) Również przesyłam gorące pozdrowienia!

      Usuń
  2. Piękna! Zresztą jak każda Twoja lalka :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna laleczka :) Trzymam kciuki za powiększenie kwiatowej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - kciuki się przydadzą bo czeka mnie jeszcze wiele pracy :)

      Usuń

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!