26 maja 2019

Szydełkowa biedronka

Jako dziecko bardzo lubiłam różne owady. Zbierałam je najczęściej do wcześniej przygotowanych z kamieni i trawy zagród i cieszyłam się, że mam swoją gromadkę. Kilka lat temu wszystko się zmieniło...

Biedronka

Wszystko zaczęło się od pewnej inwazji. Tylu biedronek to jeszcze nie widziałam. Były wszędzie, w domu, pomiędzy okiennymi framugami, na balkonie. Miarka się przebrała! A moje nastawienie do tych owadów zmieniło się diametralnie. Może szukały schronienia na zimę? Nie wiem, ale po prostu już ich nie lubię.
Włóczka: VlnaHep Kory od Kamart
Szydełko: Clover Soft Touch 2.5
Wzór: Amigurumi doll in ladybug costume od Amigurumi Today 

Szydełkowa biedronka

Skutecznie zraziłam się do tego owada i wszystkiego co jest z nią związane (tak, tak, nawet niechętnie korzystam z sieci popularnych sklepów ze względu na ich nazwę :D). Jednak kiedy JaZwykłaMatkaa poprosiła mnie o biedronkę, po prostu nie mogłam odmówić! Czego się nie robi dla super znajomych?
19 centymetrowa 12-sto kropka - taka inna, radosna i przyjazna. 
Zupełnie inna od tych wrednych azjatyckich biedronek ;)
Tym sposobem powstała biedroneczka. Mała, uśmiechnięta i niegroźna :)
Jeszcze śnieg gdzieniegdzie leżał, stawy zamarzały, a ona już nam wiosnę zwiastowała.
Moje nastawienie do tych owadów się nie zmieniło, ale ta szydełkowa biedronka na zawsze zostanie w mojej pamięci :)
Wydawało mi się, że czegoś jej brakuje, dlatego dorobiłam szalik, ażurowy, zdejmowany i czerwony.
Chyba pasuje do postaci? 






10 komentarzy

  1. Śliczna ta biedroneczka. Piękne zdjęcia.Ja biedronki lubię ale też nigdy ich najazdu nie przeżyłam i nie widziałam. Mimo wszystko musiało to być okropne. Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było straaaasznie :) Dziękuję bardzo i również przesyłam gorące pozdrowienia!

      Usuń
  2. Nie jestem wielka fanką owadów, ale biedronki to akurat lubię;). Twoja to wspaniały okaz tego gatunku :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu - ja też ich nie lubię jako owadów, ale maskotka - jak najbardziej :D

      Usuń
  3. Witam czy mogę zakupić od pani wzór na te biedroneczka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry, do wzoru na biedronkę jest przekierowanie pod pierwszym zdjęciem, wzór jest darmowy. Pozdrawiam

      Usuń

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!