10 listopada 2019

Ubranka dla dzieci na szydełku - książka Nicki Trench wydawnictwo RM

Jakiś czas temu, całkiem niedawno, miałam ochotę na zamknięcie bloga. Praca, dom i obowiązki tak mnie przytłoczyły, że decyzja została w zasadzie podjęta. W dniu, kiedy miałam to ogłosić światu dostałam propozycję, która przywróciła mi siły. Los zdecydował za mnie!

Propozycja

Odezwała się do mnie Pani reprezentująca wydawnictwo RM z propozycją objęcia patronatu medialnego książki Nicki Trench "Ubranka dla najmłodszych". Początkowo nie mogłam w to uwierzyć! A jednak to wszystko wydarzyło się naprawdę!
Moje logo jest na okładce książki!
Każdego dnia, z dumą na nią zerkam i każdego dnia tłumaczę sobie, że muszę znaleźć siły i mobilizację do pielęgnowania mojej pasji i dzieleniem się nią z Wami.

Jestem z siebie taaaaka dumna!

Książka Nicki Trench "Ubranka dla dzieci na szydełku"


Sama książka jest dość ciekawa. Znajdziemy w niej 35 projektów dla najmłodszych. Oprócz bucików, czapek czy sweterków znajdziemy w niej także kilka akcesoriów do dziecięcego pokoju. Na początku lektury znajdziemy krótkie opisy podstawowych metod i splotów wykorzystanych w książce. 

Piękne, kolorowe ilustracje zachęcają do wykonania każdego produktu. Krótkie opisy wykonania sprawiły, że w książce znalazło się aż tyle propozycji. 

Każdy schemat poprzedzony jest informacją o poziomie trudności oraz legendą skrótów wykorzystanych w opisie wykonania. I tu mam lekki niedosyt. Zabrakło mi zdjęć z wykonywania kolejnych etapów. Ja zabrałam się za buciki, które są oznaczone jako projekt dla zaawansowanych. Radzę sobie, aczkolwiek nie obyło się bez prucia, a bucik nadal nie gotowy. Oznaczenia splotów też są nieco inne niż te, z którymi pracowałam do tej pory, ale myślę, że jest to kwestia przyzwyczajenia. Każdy kraj też ma swoje oznaczenia i terminy, więc tutaj wszystko zależy od nas - czy jesteśmy nastawieni na nowości i poznawanie świata, czy też nie? Ja jestem! Każda nowość to dla mnie wyzwanie i dam radę :)
A co w przypadku, gdy nie mam tak małych osób w otoczeniu?
Ja też nie! Będę ubierać misie :) Idzie zima, więc musi być im ciepło ;)

Konkurs

W związku z powyższymi wydarzeniami mam dla Was niespodziankę! Chciałabym nagrodzić jedną osobę, która regularnie do mnie zagląda. Gdyby nie Wy, to moja praca tutaj nie miałaby sensu.

"Szydełkowe Boże Narodzenie" - brzmi ciekawie? 

Taki właśnie temat wybrałam dla Was :) Idą Święta, niektóre reklamy już zawierają świąteczne przyśpiewki, a mnóstwo Rękodzielników już szykuje się do tego miłego okresu.

Warunki i regulamin konkursu

Postanowienia ogólne

  1. Organizatorem konkursu jest właściciel bloga SzydelkoweCUDAsie.
  2. Fundatorem nagrody jest Wydawnictwo RM oraz właściciel bloga SzydelkoweCUDAsie Iwona Janiak.

Warunki uczestnictwa

  1. W konkursie mogą brać udział osoby pełnoletnie, czyli uczestnik powinien mieć skończone 18 lat.
  2. Konkurs trwa od 10.11.2019 do 07.12.2019.
  3. Wyniki zostaną ogłoszone w dniu 08.12.2019.

Zadanie konkursowe

  1. Zadanie konkursowe polega na wykonaniu pracy szydełkowej zgodnej z tematem konkursu „Szydełkowe Boże Narodzenie” oraz krótkim uzasadnieniem wyboru, dlaczego akurat ta praca została wykonana. Zdjęcie pracy oraz uzasadnienie proszę wysłać na adres e-mail: szydelkowecudasie@gmail.com w tytule wpisując "konkurs". 
  2. W konkursie zostanie wybrany jeden Zwycięzca.
  3. Zwycięzcą konkursu zostanie osoba, której praca będzie pasować do tematu, a uzasadnienie najbardziej chwyci mnie za serce.
  4. Zwycięzca Konkursu zostanie powiadomiony o wygranej i warunkach odbioru Nagrody za pośrednictwem wiadomości e-mail w mojej odpowiedzi na zgłoszenie.
  5. Nagroda zostanie wysłana pocztą na podany przez Zwycięzcę adres. Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski.
  6. Zwycięzca konkursu zobowiązany jest skontaktować się z organizatorem w celu podania adresu do wysyłki, nie później niż 3 dni po ogłoszeniu Zwycięzcy. W przypadku braku zgłoszenia w terminie 3 dni, nagroda przechodzi na osobę, która zdobyła drugie miejsce.
  7. Organizator ma prawo podać dane Zwycięzcy na blogu w osobnym wpisie.
  8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości przekazania nagrody z przyczyn leżących po stronie Uczestnika. W takim przypadku nagroda przepada.
    Taki bucik powstaje właśnie z tej książki, która już niedługo znajdzie się w rękach kogoś z Was :)
Wiem, że macie ogromny potencjał, wspaniałą wyobraźnię i na pewno zaskoczycie mnie swoimi historiami. Już nie mogę doczekać się Waszych pomysłów.
Puśćcie zatem wodze Waszej fantazji i działajcie! Powodzenia!
W moim życiu wydarzyło się jeszcze coś, ale o tym opowiem Wam w kolejnym poście :)

8 komentarzy

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) to mój mały kolejny sukces i to w kryzysowym momencie ;) dało mi to powera do działania, a to jeszcze nie koniec ;)

      Usuń
  2. O rany jaki prestiż!!! :D I to jest absolutnie rewelacyjny pomysł, żeby dziergać ubranka dla maskotek, gdy w okolicy nie ma akurat odpowiedniego ludzkiego odbiorcy ;)


    I doskonale wiem co masz na myśli z tym zamykaniem bloga... Są takie momenty, że po prostu brak sił, mam wrażenie, że i tak nikt tego nie czyta, więc zamknięcie tej całej imprezy nie zrobi żadnej różnicy. Ale to przechodzi, ja przecież lubię pisać, a ostatecznie to nie jest żaden wyścig, więc nie muszę na siłę robić dwóch postów w tygodniu. Robię ile mogę, odpuszczam sobie i jakoś to idzie. Nie czuj się winna, odsuń od siebie presję i po prostu pisz ile możesz kiedy najdzie Cię na to ochota. My tu cierpliwie poczekamy, zapewniam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję CI za ten komentarz. Nigdy bym nie pomyślała, że i Ty masz takie momenty! Ale bardzo podniosłaś mnie na duchu i na pewno dałaś mi duuużo sił na kolejne gorsze i trudniejsze momenty :*

      Usuń
  3. Super ze nie znikłaś i gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Świetna sprawa taki patronat, a Twoje logo pięknie wygląda na okładce :)

    Co do samej książki to mam do niej spory sentyment. Pożyczyłam ją sobie kiedyś z biblioteki, wraz z kilkoma innymi, na samym początku mojej szydełkowej drogi. Wtedy nie udało mi się nic zrobić, ale kilka lat później trafiłam na nią znowu i już coś wyszło. Sweterek? Czapka? W każdym razie fajnie, że wydali ją w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja sama bardzo lubię książki tego wydawnictwa. Są ogromnym źródłem inspiracji i pomysłów różnych projektantów :)

      Usuń

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!