31 lipca 2022

Szydełkowa chusta Calma

Spokój.

Harmonia.

Równowaga.

Chillout.
Czy może być coś piękniejszego?

Mały lasek po lewej stronie, rozlewisko i trawa, na której stoi dziewczyna w czerwonych butach, dresie i czapce. W rękach trzyma rozciągniętą, szydełkową, jasnozieloną chustę mieniącą się drobnymi cekinami.
Włóczka: Meduza od Sploti (80% bawełna, 20% akryl)
Szydełko: Clover Amour rozm. 3,5
Wzór na chustę CALMA można zakupić u Crochet Art Katarzyna Paździor
Jest to jedna z mniejszych chust jakie wykonałam. Na jej zrobienie zużyłam około 700 mb włóczki i spod szydełka wyszła chusta o wymiarach 103 cm szerokości na 48 cm wysokości.

Szydełkowa chusta CALMA

Powtarzalny, przewidywalny wzór sprawia, że szydełkując:
  • mogłam oglądać ulubiony serial - odcinki pomagają mi liczyć czas pracy,
  • mogłam zrobić dowolny rozmiar chusty - bez strachu, że zabraknie mi włóczki lub zostanie jej aż nadto,
  • mogłam zatopić się we własnych myślach - a nie skupiać na kolejnych fikuśnych elementach.
Nie planowałam jej robić.

Wystarczył mały impuls.

Krótka wiadomość od Crochet Art Katarzyna Paździor.

Calma = spokojna

Nie mogło zabraknąć zieleni...

Ale...

Nie użyłam zwykłej włóczki. 

Nie mogło zabraknąć "tego czegoś", więc wybrałam włóczkę zdobioną drobnymi cekinami.
Mienią się obłędnie!
Lubię wszystko, co się świeci - taka sroka ze mnie.

Nagle w mojej głowie zaświtała myśl:
Na pewno cekiny będą drapały delikatną skórę szyi!
Przestraszyłam się nie na żarty...

Zaczęłam ją narzucać na ramiona, wiązać wokół szyi, miziać nadgarstkami.

Obawy były bezpodstawne. W żadnej opcji z powyższych nie czułam błyszczących kółeczek.
Na tle rozlewiska stoi dziewczyna cała ubrana na czerwono. Zerka za siebie przez prawe ramię. Na szyi ma zawiązaną jasnozieloną szydełkową chustę z mieniącymi się cekinami.
Nie tylko dla małych dziewczynek.
Duże także się otulą.
Tym sposobem

Spokój.

Harmonia.

Równowaga.

Chillout.

mogą być jeszcze lepsze.
Jestem ciekawa, czy Ty, tak jak ja zaliczasz się do "sroczek"? Czy wolisz spokojniejsze i stonowane dodatki?
Na pociętych i poukładanych polanach drewna wisi rozciągnięta szydełkowa chusta w kolorze jasnej zieleni mieniąca się drobnymi cekinami.
Zieleń, wszechobecna, otaczająca nas wszędzie. We mnie przywołuje jedynie miłe skojarzenia, choć zdarza się i w mniej komfortowych sytuacjach...

2 komentarzy

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!