7 sierpnia 2022

Unikatowa zakładka do książki

Każda książka posiada swoją zakładkę.
  • Jedni zaginają rogi,
  • inni zapamiętują numer ostatnio przeczytanej strony, 
  • a jeszcze inni wkładają kawałek papieru, zdjęcie, pocztówkę czy ulubioną zakładkę.
Być może zrobioną przez dziecko?
Być może dzieło zakupione na jarmarku?
Na biały tle leży pięć książek autorstwa Karoliny Winiarskiej. Każda z nich ma swoją szydełkową zakładkę.
Tych serii książek wraz z szydełkowymi zakładkami na świecie znajdziecie dwie. 
Jedna należy do autorki Karoliny Winiarskiej, druga jest na mojej półce...
To efekt wieloletniej przyjaźni, cudownych więzi i niezapomnianych, wspólnych przygód...
Wzór od Litke Tatyana
Kordonek bez nazwy, wynaleziony w moich zbiorach ;)
Szydełko Clover Amour rozm. 1.25

Unikatowa zakładka do książki

Ja sama mam kilka ulubionych zakładek:
  • jedna jest drewniana - nie pamiętam skąd się u mnie wzięła, ale bardzo ją lubię,
  • jedna jest z trójwymiarowym zdjęciem owczarka Collie - przypomina mi moją sunię,
  • i kilka, szydełkowych - pierwszą dostałam w prezencie, kolejne zrobiłam sama.
Tak naprawdę wystarczyłaby mi jedna.

Kiedy czytam książkę, czytam ją od początku do końca. Wtedy łapię za kolejną.

Ale...

Mam jedną, jedyną serię książek, bardzo wyjątkową...

Zbieram je od pierwszego wydanego egzemplarza i będę zbierać aż do ostatniego...
Na drugim planie leży pięć ułożonych w stos książek. Tuż przed nimi leży żółta zakładka wykonana na szydełku.
Delikatnie melanżowy, żółty kordonek idealnie pasował mi zarówno do okładki książki, jak i jej treści.
Życie bywa zmienne i nieprzewidywalne, ale nadal jest to jedno życie.
Każda z nich ma swoje miejsce na półce i swoją niepowtarzalną zakładkę. Jedne robiłam w ciemno. Chciałam, aby zakładka czekała na premierę książki. Inne wręcz przeciwnie. Dziergałam dopiero po przeczytaniu i utożsamiałam je z treścią książek napisanych przez Karolinę Winiarską.
Po lewej stronie leży książka pod tytułem Między Nami autorstwa Karoliny Winiarskiej. Z prawej strony leżą dwie żółte zakładki do książki. Palec wskazuje tą, która trafiła do autorki.
Jedna zakładka wyszła krótsza. Podczas pracy popełniłam też drobny błąd, który miał ogromny wpływ na wygląd zakładki. Zaczęła się mocno falować... Dlatego te pierwsze, mniej udane zostają ze mną, druga powędrowała wprost w ręce Autorki.

Między nami

Żyjemy.

Jesteśmy.

Istniejemy.
Co jest między nami?
Tylko my to wiemy.
Co będzie między nami?
Tego nie wie nikt. Los pokaże.
Jaka jest Twoja ulubiona zakładka?
Z tyłu widnieje stos książek autorstwa Karoliny Winiarskiej. Z przodu leży otwarta książka między nami z fragmentem "Nigdy nie trać czasu, by powiedzieć innym, co czujesz. Nigdy nie trać czasu, by okazać miłość, która wypełnia twoje serce. Nigdy nie skupiaj się zbyt długo na przeszłości ani nie wyczekuj nieustająco przyszłości. Żyj, po prostu żyj, najpiękniej jak się da...". Na otwartej stronie i po prawej stronie leżą dwie żółte, szydełkowe zakładki.
Nigdy nie trać czasu, by powiedzieć innym, co czujesz.
Nigdy nie trać czasu, by okazać miłość, która wypełnia twoje serce.
Nigdy nie skupiaj się zbyt długo na przeszłości ani nie wyczekuj nieustająco przyszłości.
Żyj, po prostu żyj, najpiękniej jak się da...
(fragment "Między nami" autorstwa Karoliny Winiarskiej)


 

0 komentarzy

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!