14 sierpnia 2022

Brelok piłka nożna

Na początku się witamy.

Poznajemy.

Przywiązujemy.

Gdy nagle przychodzi TA chwila...

Pożegnanie.
Wykonany na szydełku breloczek z piłką nożną oraz doczepiona do niego drewniana koniczynka z napisem dla najlepszego trenera.
Włóczka Alize Bella
Szydełko Clover Amour rozm. 2.0
Wzór na piłeczkę od Zabbez z kwiata Ranunculus Ronan
Średnica piłeczki około 2 cm.

Brelok piłka nożna dla trenera

Nigdy nie lubiłam pożegnań.
  • Zmiana pracy.
  • Powrót z wakacji.
  • Przeprowadzka.
Zawsze towarzyszy mi smutek.

Mój syn reaguje podobnie...
  • Zakończenie przedszkola.
  • Machanie odjeżdżającym rodzicom, gdy zostaje u dziadków.
  • Odejście najlepszego trenera.
Kiedy zobaczyłam jego wieczorne łzy na wieść o tym ostatnim wiedziałam, że muszę coś zrobić...
Może damy trenerowi drobny upominek na pamiątkę?
Zaproponowałam.
Tak, a może być breloczek piłkarski? Możemy tam coś napisać?
Zaczęliśmy szukać ofert tego idealnego upominku.

Znaleziony!

Napisaliśmy dedykację.

Złożyliśmy zamówienie.

Czekamy...

Nagle, dwa dni przed pożegnaniem otrzymałam wiadomość:

Niestety aktualnie nie posiadamy na stanie wybranego modelu breloka.
Jak to!?
Nie było czasu. Nawet gdybyśmy się zdecydowali na inny model, prezent nie doszedł by na czas...
Co robić?
Wzięłam szydełko w ręce i zaczęłam dziergać.

Najpierw jedną.
Na pierwszym planie lewa ręka trzyma wykonany na szydełku breloczek z piłką nożną oraz doczepiona do niego drewniana koniczynka z napisem dla najlepszego trenera. Z tyłu leży drugi, też piłka nożna tylko niebiesko czerwona.
Ten breloczek syn podarował trenerowi na "do widzenia". Czułam, że to pomoże mu przy pożegnaniu. Koniczynkę dostaliśmy od koleżanki i dzięki temu mogliśmy napisać kilka słów...
Potem drugą dla syna koleżanki.
Na pierwszym planie lewa ręka trzyma wykonany na szydełku breloczek z niebiesko czerwoną piłką nożną. Z tyłu leży drugi, też piłka nożna tylko biało czarna z doczepioną drewnianą koniczyną..
Ten breloczek był dla syna koleżanki. Również podarował go trenerowi. Kolory wybierał sam...
Dedykację napisaliśmy na drewnianej koniczynce.
Myślę, że ten prezent był wart więcej niż 1000 słów...
Dwa breloki w kształcie piłek nożnych, jeden niebiesko czerwony, drugi biało czarny z doczepioną drewnianą koniczyną z dedykacją dla najlepszego trenera.
Przytulenie, piąteczka, poklepanie po plecach i mama obok, która w trudnych chwilach jest zawsze.
Życzymy trenerowi powodzenia w nowym miejscu i żeby nigdy nie zapomniał o swoich małych i dzielnych zawodnikach...

 

0 komentarzy

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!