21 sierpnia 2022

Szydełkowy breloczek miś

Te miśki podbijają Wasze serca.

Moje też.
Mimo, że wciąż nie mam swojego, to uwielbiam je dziergać.
Na tle kwiatka, oparty o zieloną doniczkę stoi mały breloczek, szary miś z niebieskimi łatkami i beżowym pyszczkiem.
Włóczka Vlna Hep Perla
Szydełko Clover Amour rom. 2.0
Wzór darmowy od Amiguroom Toys
Wysokość miśka około 9 cm.

Szydełkowy breloczek miś

Poproszono mnie o zrobienie breloczka.

Miśka.

Dostałam zdjęcie, o którego miśka chodzi.
Na tle kwiatka, oparty o zieloną doniczkę stoi tyłem mały breloczek, szary miś z niebieskimi łatkami.
Trochę pracy jest, nawet przy takim maleńkim miśku.
Ale warto, bo z każdym trudno jest mi się rozstać.
Breloczek ma wisieć na samochodowym lusterku, dlatego na końcu łańcuszka nie miało być kółeczka tylko...
No właśnie, co?
Dumałam nad najlepszym rozwiązaniem...
Na szarej podłodze, oparty o lustro stoi mały szary breloczek miś z niebieskimi łatkami i beżowym pyszczkiem. Zdjęcie robione jest z góry, w lustrze odbija się tył misia.
Rzadko udaje mi się zrobić fajne zdjęcia z lustrem. Najczęściej odbijam się w nim również ja, co niekiedy psuje zamierzony efekt. Więc jak już mi się uda, to nie może zabraknąć takiego zdjęcia :D
Kilka dni wcześniej byłam u koleżanki. Pokazała mi swoje cudne makramowe bransoletki (cały czas się zastanawiam, dlaczego już ich nie robi?). To od niej zaczerpnęłam inspirację.

Uznałam, że makramowe zakończenie umożliwiające rozciąganie i zaciąganie będzie idealne. 
Na tle kwiatka, oparty o zieloną doniczkę leży na prawym boku mały breloczek, szary miś z niebieskimi łatkami i beżowym pyszczkiem. Zamiast kółeczka na końcu łańcuszka jest makramowe wiązanie zakończone koralikami. Umożliwia ono zawieszenie misia na lusterku samochodowym.
Chciałam Wam pokazać mój pomysł na to, aby misia dało się zawiesić na lusterku.
Sprawdzałam! Da się!
Żeby końcówki wyglądały elegancko i stylowo, założyłam na nie małe koraliki.
  • Kolejne wyzwanie.
  • Kolejny sukces.
  • Kolejne uszczęśliwione osoby.
Co aktualnie wisi na lusterku Twojego samochodu?
Na samochodowym lusterku wisi mały, szydełkowy szary miś z beżowym pyszczkiem i niebieskimi łatkami. Na przedniej szybie auta widać krople deszczu.
Właścicielom miśka życzę samych cudownych, niezapomnianych i bezpiecznych podróży.
Niech ten breloczek będzie Państwa wspaniałym kompanem.

 

4 komentarzy

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!