19 lipca 2020

Szydełkowe mini kwiatki

Kiedy coś zaczyna rosnąć najpierw pojawia się maleństwo, które rośnie i zmienia się w dojrzałego osobnika. Każdy etap wzrostu mnie fascynuje na tyle, że szydełkowanie mini kwiatków sprawia mi ogromną radość.

Włóczka: Alize Bella
Szydełko: Clover Amour rozm. 2.0
Wzór od Zabbez można kupić na Etsy lub Raverly
Wysokość kwiatków to około 8cm 

Mini fiołek, kalia i zawilec 

  • Kalia - dostojna i piękna;
  • Fiołek - przyjazny dla każdego;
  • Zawilec - trujący, ale leczniczy.
Czy dzieci zwracają uwagę na różnice?
Nie! Potrafią bawić się i dogadać z każdym bez względu na pochodzenie, język, wygląd. Akceptują wszystko. Kocham tę dziecięcą beztroskę.
Z tyłu może zwyczajne i tajemnicze, ale od tej strony można dokładnie zobaczyć ozdobne liście tych maluszków. 
Z tym też skojarzyły mi się dzisiejsze mini kwiatki. Tak różne, a tak podobne do siebie. Pewnie, że wymagają różnych warunków do wzrostu, potrzebują indywidualnego traktowania - jednak wciąż są mini kwiatkami, które idealnie wpasowały się do mojej rozrastającej się kolekcji.
Za to z przodu wyciągnięte do słońca rączki i twarzyczki, które wyrażają więcej niż 1000 słów. 

Co o Fiołku Vera, Kalii Caro i Zawilcu Anouk napisał nam Zabbez?

Fiołek Vera 
Mini Violet Vera, Calla Lily Caro and Anemone Anouk are cute mini Flower Friends. They are small enough to crochet quickly, attach to almost everything and they are super fun to gift. Hang them on a keychain, a necklace, on your bag or give them as a present to your friends. Every mini Flower Friend is colorful and fun and they will make you happy.

Kalia Caro 
(Mini Fiołek Vera, Kalia Caro i Zawilec Anouk są słodkimi mini kwiatkami. Są na tyle małe, że możemy je szybko wykonać, przyczepić niemal do wszystkiego i są świetnym pomysłem na prezent. Noś je jako brelok do kluczy, naszyjnik, przywieszka torebki albo podaruj przyjaciołom. Każdy Mini Kwiat jest kolorowy i zabawny. Uszczęśliwią każdego.)

Zawilec Anouk 
Bardzo je lubię. Mój mini ogródek się rozrasta, co bardzo cieszy moje oczy. Niech będzie on (swego rodzaju) przypomnieniem, że każdy z nas był kiedyś dzieckiem. Nie zapominajmy o tym i oprócz dorosłej powagi i odpowiedzialności, dajmy się również ponosić dziecięcej radości i beztrosce.
Na dzień dzisiejszy mini ogródek wygląda tak, ale to jeszcze nie koniec... 

5 komentarzy

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!