25 lutego 2024

Chusta Daisy Chain

  • Rozpoczęta podczas ferii zimowych 2023.
  • Zakończona w wakacje 2023.
  • Znaleziona pod choinką 2023.
Na piętrze w zamku Stara Lubovna na Słowacji stoi blondynka w różowej bluzce i spódnicy w piwonie. Rozciąga na barierce szydełkową chustę w kolorach czekolada, piwonia, ciepły brąz, wanilia.
Włóczka: Kokonek Classic A272 czekolada/piwonia/ciepły brąz/wanilia
Szydełko: Clover Amour 3.5
Wzór Daisy Chain Shawl od Kirsten Bishop

Chusta na szydełku

Pamiętam, kiedy moja siostra zobaczyła u mnie motki włóczek na chusty.
Ten jest piękny.
Pokazała.
W oknie w zamku Stara Lubovna na Słowacji leży zwinięta szydełkowa chusta w kolorach czekolada, piwonia, ciepły brąz, wanilia.
Przypomina mi miskę jagód ze śmietaną i cukrem, albo jagodziankę, mniam!
Wtedy jeszcze nie wiedziałam, że przerobię go właśnie dla niej.

Podczas ferii wpadłam na pomysł, że zrobię siostrze chustę na urodziny.

Nie miałam wątpliwości, którą włóczkę użyję.
W zaokrąglonym przejściu w zamku na drewnianych schodach stoi tyłem blondynka. Na rękach rozciąga wykonaną na szydełku chustę w kolorach czekolady, piwonii, ciepłego brązu i wanilii (kolory podane od brzegu do środka).
Trudno było mi się z nią rozstać, ale wiem, że jest w dobrych rękach.
Będąc na wyjeździe usłyszałam:
O, to masz jeszcze dużo czasu, spokojnie zdążysz.
Był styczeń, chusta miała być na maj.

Nie zdążyłam i to mnie totalnie zdemotywowało.

Odłożyłam chustę na bok.
Na barierce zamku wisi chusta w kolorach czekolady, piwonii, ciepłego brązu i wanilii (kolory podane od brzegu do środka). Za nią rozpościera się piękny widok na Słowackie Tatry.
Bardzo długo szukałam odpowiedniego wzoru. Ten pokochałam od razu.
Jest elegancki, efektowny i powtarzalny, dzięki czemu praca była przyjemnością.
Wróciłam do niej w wakacje. Z nową siłą, wiarą i nadzieją.
Udało się! Skończyłam!
Chustę schowałam do szafy. Czekała na Boże Narodzenie, kiedy mogłam w końcu podarować ją siostrze.
W zaokrąglonym przejściu w zamku na drewnianych schodach stoi tyłem z odwróconą w prawo uśmiechniętą twarzą blondynka. Na rękach rozciąga wykonaną na szydełku chustę w kolorach czekolady, piwonii, ciepłego brązu i wanilii (kolory podane od brzegu do środka).
Mogłabym mieszkać w takim zamku.
Mogłabym być księżniczką.
Nie zawsze wszystko idzie zgodnie z planem. Czasami zdarzają się potknięcia, brak czasu, później wiary w siebie. Najważniejsze jednak jest to, aby się nie poddawać. Na wszystko zawsze przychodzi odpowiedni moment.

0 komentarzy

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!