piątek, 9 września 2016

# współpraca

Pierwszy wywiad ze mną w roli głównej

Mam dla Was niespodziankę: dawno, dawno temu, a może wcale nie tak dawno, bo około 3-4 lata temu, poznałam pewną bardzo dobrą i ciepłą osóbkę o wielkim sercu. Poznałyśmy się na pewnym forum i nigdy jeszcze nie miałyśmy okazji się zobaczyć - liczę jednak na to, że w końcu uda nam się spotkać. Kobietka o której mowa prowadzi swoją stronę Rodzicielnik, którą zresztą Wam polecam - strona o rodzicielstwie, zabawkach dla dzieci, zdrowiu, żywieniu i wszystkim co związane z tą tematyką. Agnieszka (o której mowa) zaproponowała mi wywiad związany nie tylko z moją pasją, ale także ze mną bezpośrednio, który umieściła na swojej stronie. Także jeżeli chcecie bardziej mnie poznać, przeczytać o moich obawach, marzeniach, pasjach, to zapraszam TUTAJ. Dużo z Was widzi moje prace i komentarze, na podstawie których kreujecie sobie jakąś postać. Ten wywiad być może zmieni coś w Waszych wyobrażeniach, a może właśnie pozwoli na jakikolwiek mój obraz :)

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i zapraszam serdecznie do lektury :) jestem strasznie dumna ;) taki mój mini sukcesik :P

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. miłej lektury, mam nadzieję, że będzie się przyjemnie czytało :)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię oraz poświęcony czas i oczywiście zapraszam ponownie :) Anonimowych Czytelników zachęcam do podania chociaż swojego imienia, inicjałów, pseudonimu, żebym chociaż po części wiedziała komu odpowiadam :)

Follow Us @szydelkowecudasie_iwonitki

@szydelkowecudasie_iwonitki

Kursor stworzono na profilki.pl