25 września 2022

Buniś - niezwykły szydełkowy królik

  • Niezwykły,
  • Niepowtarzalny,
  • Trzeci na świecie...
Do tego króliczka mam szczególny sentyment i cieszę się, kiedy trafia w ręce wyjątkowych dzieci...
Szary królik z długimi zielonymi uszami wykonany na szydełku, siedzi  na tle ceglano-drewnianej ściany.
Włóczka: Alize Cotton Gold
Szydełko: Clover Amour rozm. 3.5
Wzór własny (niedostępny do zakupu)
Wysokość zabawki to około 23 cm (na siedząco)

Buniś - króliczek na szydełku

Kiedy wymyślałam i spisywałam wzór na tego króliczka czułam, że będzie wyjątkowy.
Na metalowym stelażu, na tle ceglanej ściany siedzi, odwrócony tyłem, szary, szydełkowy królik z długimi uszami.
Tak prezentuje się z tyłu. Niby prosty, zwykły królik, to przód robi całą robotę.
Dziergam go bardzo rzadko, to dopiero trzeci egzemplarz zrobiony przeze mnie. Ani jeden nie został u mnie w domu. I pierwszy i drugi trafiły w ręce cudnych Maluchów. Ten, pokonał długą drogę zanim trafił do nowego domu.

Trójmiasto -> Podlasie -> podróż nad oceanem prosto do USA

Od chwycenia za szydełko, do celu, trwało około miesiąca. 
Na pociętych kawałkach drewna, na tle ceglanej ściany siedzi szydełkowy, szary królik z długimi, pistacjowymi uszami, wielkimi czarnymi oczkami i wyszytym, czarną włóczką, nosem i pyszczkiem.
Niepozorny, o dużych oczach i długich uszach - z zewnątrz.
W środku kryje magię...
Poproszono mnie o wykonanie maskotki dla małej Dziewczynki. Miałam kilka opcji, ale Buniś spodobał się najbardziej.
Szary, szydełkowy królik siedzi tyłem na drewnianej ramie łóżka. Opiera się pyszczkiem o ceglaną ścianę.
Ciekawe, o czym myślał w tym momencie? Może bał się lotu?
Kolory wybierane były specjalnie dla niej. Szary z pistacją - bardzo mi się spodobało to połączenie.
Na drewnianej półce, lewym bokiem, siedzi szydełkowy królik z długimi, pistacjowo-szarymi uszami. W tle stoi biała, druciana lampka. W dalszym tle ceglana ściana.
Chyba strach mu przeszedł. Nadszedł czas na złapanie ostatnich, Polskich promieni słonecznych.
Króliczek jest idealny dla dziecka w każdym wieku. Liczę na to, że i ten egzemplarz będzie:
  • cudownym towarzyszem wspólnych zabaw,
  • niezwyciężonym strażnikiem snów,
  • niezwykłym kompanem podróży,
  • wspaniałą pamiątką od Cioci i Wujka.
Na sznurkowej, szarej huśtawce, siedzi szary, szydełkowy królik z długimi, szaro-pistacjowymi uszami, długimi łapkami i nogami, dużą głową z dużymi czarnymi oczami i wyszytym, czarną włóczką, noskiem i pyszczkiem.
Niech niesie radość (śmiało mogę to powiedzieć) na świecie.


2 komentarzy

  1. Oj niesie radość, na pewno! Bardzo pomysłowy i na pewno pracochłonny, szczególnie, że sama go wymyśliłaś i opracowałaś wzór. Wow!
    Te uszy ma jak do latania, nic dziwnego, że aż za ocean go poniosło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie jak słynny słonik Dumbo :) bardzo lubię tego królika, koniecznie muszę stworzyć swój prywatny egzemplarz!

      Usuń

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!