4 września 2022

Theo - miś ze szkolnego podręcznika

Witaj szkoło!

Lubię spełniać czyjeś marzenia...

To, wymagało ode mnie nie lada
  • wyobraźni,
  • skupienia,
  • pracy,
  • lęku.
Czy uda mi się sprostać wyzwaniu?
Po prawej stronie widać wypalany obraz na sklejce przedstawiający lecącego wróbla, po lewej stronie obrazu, na rogu wisi szydełkowy brelok miś - żółty, w czerwonej kamizelce i spodenkach w czarno-białą kratkę.
Takie prezenty, prosto z serca, niespodziewane i ręcznie zrobione własnoręcznie mają dla mnie szczególną wartość.

Włóczka: Alize Bella
Szydełko: Clover Amour 2.0
Wzór własny
Wysokość misia około 12 cm

Theo - miś ze szkolnego podręcznika

Theo to rozkoszny miś, który pomaga najmłodszym poznać tajniki języka niemieckiego. Podąża z nimi przez strony książek, bawi podczas zajęć i...

...pilnuje damskich torebek. 
Dwa żółte misie, w czerwonych kamizelkach i spodniach w biało-czarną kratkę. Mały miś, brelok, wykonany na szydełku na podstawie większego - maskotki. Pluszowy miś siedzi bliżej, szydełkowy brelok, przyczepiony do czarnej torby jest w dalszej części zdjęcia.
Prawie jak bliźniaki - na pewno bracia.
Długo zwlekałam z rozpoczęciem pracy nad Theo.

Długo analizowałam jego posturę.

Długo zastanawiałam się nad proporcjami.

Długo myślałam nad splotami których użyję.

Kiedy dowiedziałam się, że razem z koleżanką mamy urodziny w tym samym miesiącu, musiałam zacząć działać! Prężnie i szybko.

Czas uciekał.

Część pracy szła gładko. 

Część - wręcz przeciwnie...

Do trzech razy sztuka

Pierwszą wersję głowy wyrzuciłam do śmietnika.

Drugą wersję sprułam.

Trzecia wersja się udała!
Po lewej stronie widać wypalany obraz na sklejce przedstawiający lecącego wróbla, po prawej stronie, lewym bokiem stoi szydełkowy brelok miś - żółty, w czerwonej kamizelce i spodenkach w czarno-białą kratkę.
A ku ku! Kim jesteś? 

Cudowne prezenty

Theo miał być na zamówienie. Ale postanowiłam dać go koleżance w prezencie. Idealny dzień - urodziny!
Jakie było moje zdziwienie, kiedy dostałam od niej cudowny, ręcznie wykonany obrazek z okazji mojego święta! 
Po lewej stronie widać wypalany obraz na sklejce przedstawiający lecącego wróbla, po prawej stronie obrazu, na rogu wisi szydełkowy brelok miś - żółty, w czerwonej kamizelce i spodenkach w czarno-białą kratkę.
Ten obrazek dopełnił moją kolekcję obrazków.
Wisi obok żubra, sowy, łosi, bocianów i sarenek.
Wprawdzie wpis mocno spóźniony, bo majowy,
ale każdego dnia Aniu życzę Ci spełnienia marzeń i sto lat!

0 komentarzy

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!