1 kwietnia 2018

Wielkanoc 2018 pełna niespodzianek

Wielkanocne Podaj Dalej

Zabawa krążąca wśród rękodzielniczych blogów już jakiś czas. Ja wzięłam udział po raz drugi (Edyta i Magda, nie martwcie się, powoli kompletuję niespodzianki dla Was :)), tym razem na blogu Uli: Twórcze Pasje

Przyszła paczka, a w niej cudowności:


1. Włóczki Drops, dwa moteczki, będzie czapeczka na zimę :)
2. Komplet szpilek, chyba każda z nas wie, że mają wiele zastosowań ;)
3. Piękna serwetka idealnie pasuje pod moją rustykalną ramkę z moim zdjęciem, jak miałam 3 lata ;)
4. Poduszeczka z agrafkami leży na komodzie i dzielnie pomaga mi podczas robienia zdjęć.
5. Dwie zakładki do książki - kocham kwiaty a tego typu zakładki naprawdę są niezniszczalne i dzielnie służą mi przy zaznaczaniu stron.
6. Poszewka na poduszkę - mistrzostwo! Idealnie pasuje jako ozdoba łózka w sypialni - dla mnie jest całoroczna!
7. Słodkości - mniam! Kto nie lubi słodkości?
8. Wielkanocna kartka bardzo mile mnie zaskoczyła. Zostaje na pamiątkę na 100%
A całość zapakowana w przepiękny woreczek! - Ula, sama go uszyłaś? Zdradź, gdzie można takie zamówić, plis! :)
Też macie ochotę na prezent ode mnie? To proste!

Wystarczy wyrazić chęć udziału w zabawie - pierwsze dwie osoby, które to zrobią dostaną ode mnie paczkę - niespodziankę. Mam rok na wysłanie paczki. Ale jest haczyk... Kiedy otrzymacie paczuszkę ode mnie, ogłaszacie wyzwanie u siebie, na swoim rękodzielniczym blogu i wtedy Wy macie rok na wysłanie paczki do kolejnych dwóch, chętnych osób... Kto się bawi?

Poszukuję testerów schematów

Jak wiecie spisałam dwa moje autorskie schematy: na królika Bunisia i reniferka, a w zasadzie reniferkę Reni (imię dostała od trzech osób: Uli z Szydełkiem w wolnej chwili, Żanety ze Snaily i Basia). Niedługo mam w planach przenieść schematy z brudnopisu do komputera i tu moje pytanie do Was - czy są jakieś chętne osoby, żeby mi pomóc? Chodzi o przetestowanie tych dwóch schematów, poprawności w tekście jak również ocenę, czy to co napisałam jest zrozumiałe dla innych. Chciałabym nawiązać współpracę też na przyszłość, gdybym kiedyś jeszcze coś swojego spisała. Jeżeli jesteście chętni, wrzućcie w komentarzach adres Waszego miejsca w sieci, a ja zobaczę ile będzie chętnych osób i ewentualnie odezwę się do wybranych osób ;)

Wielkanoc 2018

Zmęczony, wyczerpany, ale dotarł i do nas! Wierzymy, że wielkanocny zając przynosi kolorowe jajka w różnej postaci i tym razem przeszedł wszystkie nasze oczekiwania. Przyniósł nam dość nieoczekiwany prezent...

Chyba byliśmy na końcu jego drogi ;)
Mam nadzieję, że pogoda Was nie zmyliła. Z okazji Wielkanocy życzę każdemu z Was wiary w ludzi, pokoju ducha, odpoczynku w rodzinnym gronie i umiejętności dostrzegania piękna świata!

Rok temu udało mi się wydziergać wielkanocne ozdoby, dlatego serdecznie zapraszam do cofnięcia się trochę w czasie, gdzie możecie zobaczyć gałęzie z jajkami, modną serwetkę z zajączkami i szydełkowe koszulki na jajka oraz żonkilowe czapeczki na jajka, gdzie możecie skorzystać z darmowego schematu od Zabbez ;)

23 komentarzy

  1. Paczuszka świetna, a wiem o tym z autopsji :D. Bardzo chętnie wzięłabym udział w zabawie, ale nie wiem czy mi wolno? Wesołych i spokojnych Świąt dla Ciebie Iwonko i Twoich najbliższych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu - jak najbardziej, jeżeli tylko masz ochotę, to jesteś pierwsza :) Dziękuję Kochana za życzenia i my również życzymy Wam wszelkiej pomyślności i niech spełnią się Wasze wszystkie marzenia!

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo :). I bardzo się cieszę, że znowu mi się udało :D :D.

      Usuń
    3. Ja też bardzo się cieszę, że paczuszka poleci do Ciebie jako pierwszej :) ciekaw, czy zgłosi się ktoś drugi? ;)

      Usuń
  2. Obydwie maskotki są cudne i chętnie wypróbuję schemat ;-) a paczuszka świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tej zabawy dostałam dwie, cudowne paczuszki, których zawartość służy mi dzielnie każdego dnia :)

      Usuń
  3. 😀nigdy nie robiłam maskotek to może spróbuję swoich sił na Twoim schemacie?
    Wszystkie prace które dostałaś wykonane są przeze mnie, a wyjątkiem jest woreczek. Nie można go nigdzie zamówić, (dostałam kilka od koleżanki z pracy), ale nie byłoby dla mnie dużym problem uszycie podobnego. Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś niesamowita! Takie cuda - na poduszkę nie mogę się napatrzeć - wszyscy ją podziwiają :D

      Usuń
  4. Iwonko, ja się nie martwię bo wiem że niespodzianka od Ciebie będzie bardzo wyjątkowa :) Świetne prezenty dostałaś. I wiesz co? Ja bardzo chętnie przetestowała tym Twojego króliczka. Moja córka byłaby zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się - na pewno będzie robiona z sercem i mam nadzieję, że Cię miło zaskoczę :)

      Usuń
  5. Bardzo chętnie piszę się na testowanie wzoru - wszelkie moje namiary masz, więc jeśli uważasz, że jestem wystarczająco kompetentna, to wal jak w dym! A paczka nieźle Ci się udała, ta poszewka to prawdziwa perła :D Ten ogonek....! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno walnę :D Super i dziękuję :) Tak, ogonek jest najlepszy :D

      Usuń
  6. Iwonko ale cuda dostałaś od Uli piękna paczuszka! Jeżeli jeszcze jest możliwość to zgłaszam się do podaj dalej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SUPER!!! Jesteś druga, także będzie paczuszka :) cieszę się bardzo :)

      Usuń
  7. Super paczka! Ja może w wolnej chwili też mogłabym spróbować przetestować wzory jakby coś :) Pozdrowionka :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, super rzeczy :) Dziękuję, za chęci pomocy :) Teraz spiszę wzory i będę myśleć :)

      Usuń
    2. Mój e-mail: margotka373@wp.pl jakby coś :)

      Usuń
  8. Królik jest po prostu megafajny! Prezenciki są urocze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakochałam się w tych królikach, mam już dwa na koncie i mimo, że ma trudne momenty, to warto się pomęczyć dla efektu końcowego :D Dziękuję :)

      Usuń
  9. Postarałaś się, nie ma co ukrywać.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!