18 marca 2018

Szydełkowy renifer Reni

Tradycja

Wielkimi krokami zbliża się do nas Wielkanoc. Ja, żeby tradycji stało się za dość, królika już Wam pokazałam, więc teraz nadszedł czas na renifera ;) Po pierwsze dlatego, że jak nie zacznę teraz myśleć o Bożym Narodzeniu, to znów zabraknie mi czasu później. Po drugie...

Włóczka: Alize Bella czarna kol.60, beżowa kol. 01, brązowa kol. 466, czerwona kol. 56
Szydełka: Clover Soft Touch rozm. 2.0 i 1.5
Wzór własny :)

Przystanek Norwegia

20 lat temu wyjechała do Norwegii tylko na kilka miesięcy, tylko z jedną walizką, a została tam i zbudowała swoje nowe życie. Myślę, że śmiało można ją zapytać, czego, przez te wszystkie lata, nie zdążyła jeszcze zobaczyć? (sama jestem tego ciekawa).

Renifer

Dokładnie 29.01.2018 o godzinie 19:34 dostałam propozycję nie do odrzucenia. 

Renata: "Hej! Prowadzę fp renifernarmigracji. Byłaś kiedyś u mnie na fp. Napisałam książkę w której będą rysunki reniferka ( trochę coś takiego jak Koziołek Matołek). Pomyślałam, że fajnie byłoby mieć takiego reniferka też jako maskotkę i pomyślałam o Tobie. Co Ty o tym myślisz? Pozdr. Renata"

Tak powstał kolejny, mój autorski projekt, schemat i maskotka o imieniu... No właśnie!


To zdjęcie już od wczoraj plącze się w czeluściach internetu, nawet ogonek jest :D

Szukamy imienia dla renifera

Idziemy drogą, spokojną, słychać tylko szum liści pobliskiego lasu. Nagle kilka metrów przed nami, zupełnie nie wiadomo skąd, przez drogę przebiega stado reniferów. Są małe i duże, samce i samice i jeden, który szczególnie przykuwa naszą uwagę... Tylko ten jeden renifer się zatrzymał i spojrzał nam głęboko w oczy z zaciekawieniem i lekkim strachem. Widać, że ma niewiele lat i ciekawość świata jest na pierwszym miejscu. Taki jest właśnie nasz szydełkowy renifer - młody, trochę ciapowaty, ciekawy świata.


Taki ciapek, trochę śpiący z rozjechanymi nogami, a jednak bystry i ciekawy świata.
Trochę smutny, bo bezimienny - pomóżcie mu!
I tu mamy z Renatą prośbę - pomóżcie nam wymyślić dla niego imię! Ja na Wasze odpowiedzi czekam tu, pod tym wpisem, Renata ogłosi też konkurs u siebie. Na propozycje czekamy do niedzieli 25-tego marca 2018 roku, a zwycięskie imię ogłosimy w Wielkanoc :) Będzie niespodzianka!


Szydełkowanie jest jak czarna magia

A sama miałam okazję napisać wpis gościnny u Kasi na stronie A nuż szydełko - wybrałam temat, który pasuje również do mojej serii wpisów. U Kasi jest to seria o nauce szydełkowania. Chcecie zobaczyć, czy szydełkowanie jest trudne - koniecznie przeczytajcie jak to u mnie było :)

Czy szydełkowanie jest trudne?



41 komentarzy

  1. Renifer pierwsza klasa!
    Świetnie wyszedł.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przeuroczy! Rozczuliły mnie te kopytka z włochatymi wstawkami w włóczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Włochate kopytka też bardzo mi się podobają, podobnie jak czuprynka do tarmoszenia :)

      Usuń
  3. Ależ uroczy ten renifer! Przepiękny! Gratuluję wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest śliczny i bardzo zabawny :) Pierwsze imię, o jakim pomyślałam, to Cudaś ;) Prosty pomysł, ale czasami takie bywają najlepsze.
    Twoja opowieść o reniferze przypomniała mi o malutkiej owieczce, którą spotkałam kiedyś w górach. Przechodziliśmy koło pastwiska. Duże owce uciekły, a malutka została i dała nam się pogłaskać :) Była taka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka cudowna historia z owieczką :) Renifery zwykle na zwiady wysyłają takiego młodego osobnika ze swojego stada :) Dziękuję za miłe słowa i cudne imię :)

      Usuń
  5. Jak zwykle ładnie i profesjonalnie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Patryk :) Starałam się, aby wyglądał jak bohater książki ;)

      Usuń
  6. Ale piękny! Masz ogromny talent! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również przesyłam nadmorskie pozdrowienia :)

      Usuń
  7. Ja proponuję imię... Gapcio ;) A reniferek jest cudowny! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Cudne imię tym bardziej, że się gapił :P

      Usuń
  8. Grażyna Dobosz18 marca 2018 20:16

    Jorguś mi pasuje. Tak mu kopytka się rozjechaly jakby wracał z zakrapianej imprezki. Super jest��Grażyna Dobosz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super propozycja :) Historia z imprezką tez by do niego pasowała :) Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  9. Reni - Renifer Renaty ;) uroczy jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Emigrant🦌pierwsza myśl i takie imię proponuję dla uroczego zwierzaka. 😀😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest genialny, a imię standardowo Rudolf - tylko czerwonego nosa nie ma. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Przecież nie każdy Rudolf musi mieć czerwony nos :D

      Usuń
  12. Niesamowicie uroczy ten renifer! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Reniuś, ale dlaczego to nie wiem, tak mi się wymyśliło :D. Jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak cudnie <3 śliczne imię :) Chyba zrobię całe stado reniferków, bo ciężko będzie wybrać to jedno imię ;) Dziękuję Kasiu!

      Usuń
  14. Fiu fiu, jakie zgrabne nóżki! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczy chłopak :) Może będzie miał na imię Gutek? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny renifer :) Podoba mi się zwłaszcza jego czuprynka. A imię, jakie mi przyszło do głowy to Śmiałek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też lubię go czasem po czuprynce pogłaskać ;) Świetne imię jak an takiego odważnego zwierza :)

      Usuń
  17. Renifer zwalił mnie z nóg! jest prześliczny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona! Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Marzenia są po to, żeby je spełniać ;)

      Usuń

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!