24 września 2023

Kameleon Leon od Lulu and Tete

Szewc bez butów chodzi
To szczera prawda! 

Często szydełkowałam "coś dla siebie", co później stawało się upominkiem dla kogoś, zostało mi podkradzione przez dzieci lub oddawałam, bo komuś się podobało. 
Przecież mogę sobie zrobić!
 Tym razem jednak nie uległam nikomu...
Na białym tle przy kwiatku w białej doniczce stoi szydełkowy kameleon. Ciało ma zrobione z melanżowej, pastelowej włóczki w kolorach różu i niebieskiego. Kontury wykonane zostały z włóczki czerwono pomarańczowej. po lewej stronie ma przyszytą brązową metkę z napisem szydelkowecudasie, a do grzbietu przyczepione zostało kółeczko na łańcuszku.
Szydełko: Clover Amour rozm. 2.0
Włóczka: Cozy
Wzór płatny: Kameleon Leon od Lulu and Tete
Długość kameleona to około 16 cm.

Kameleon Leon ze wzoru Lulu and Tete

Kiedy zobaczyłam to urocze stworzonko, nie mogłam mu się oprzeć - sama nie wiem dlaczego.

Tak naprawdę nigdy nie zwracałam uwagi na kameleony, nie zachwycały mnie i nie interesowały.
Leon jest inny!
Na zielonej gałęzi leży szydełkowy kameleon. Ciało ma zrobione z melanżowej, pastelowej włóczki w kolorach różu i niebieskiego. Kontury wykonane zostały z włóczki czerwono pomarańczowej. Kameleon leży lewą stroną do zdjęcia, gdzie ma przyczepioną brązową metkę z napisem szydelkowecudasie, do grzbietu przyczepione zostało kółeczko na łańcuszku.
Leon lubi wygrzewać się na słońcu, Ty też?
Dziergałam go w trakcie urlopu, aby mógł być zawsze przy mnie po powrocie do pracy. Tak naprawdę trochę zainspirowała mnie koleżanka, która zamówiła u mnie brelok misia oraz Theo - misia ze szkolnego podręcznika. Z tymi brelokami przychodzi do pracy. 
To wstyd, że ja żadnego nie mam!
Pomyślałam.

Zobaczyłam.

Zrobiłam.
Na białym tle przy kwiatku w białej doniczce stoi szydełkowy kameleon. Ciało ma zrobione z melanżowej, pastelowej włóczki w kolorach różu i niebieskiego. Kontury wykonane zostały z włóczki czerwono pomarańczowej. Kameleon stoi prawą stroną do zdjęcia, do grzbietu przyczepione zostało kółeczko na łańcuszku.
Wzór na kameleona jest na poziomie średniozaawansowanym - nie polecam go dla osób początkujących. Mimo to, dziergało się go bardzo przyjemnie i szybko widać było efekty pracy.
I w ten sposób Kameleon Leon zaczął chodzić do szkoły, cieszy moje oko, a przede wszystkim przypomina mi o tym, co jest dla mnie naprawdę ważne - pasja. 
Co dla Ciebie jest ważne?
Do różowego plecaka stojącego przy szarej donicy z palmą jest przyczepiony breloczek - kameleon w pastelowych odcieniach różu i niebieskiego, z czerwono pomarańczowymi konturami. Po lewej stronie tułowia ma przyczepioną brązową metkę z napisem szydelkowecudasie. Obok plecaka leżą cztery książki (repetytoria do matematyki i języka polskiego do szkoły podstawowej).
Nie bez powodu wybrałąm tą włóczkę. Dostałam ją w prezencie od moich uczniów z klasy 8E. Wiedzieli, że szydełkowanie to moja pasja. W tym roku, we wrześniu nie było już ich w szkole. Przyszedł czas na kolejny etap w ich życiu. Kameleon będzie mi przypominał o tej wspaniałej młodzieży, a powrót do pracy po urlopie był przyjemniejszy. Powodzenia dzieciaki!!!

0 komentarzy

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!