1 października 2023

Wzruszająca historia szydełkowej Gerbery

04.09.2023 dostałam zapytanie odnośnie odnośnie pewnego projektu. Początek był zwyczajny. Jednak im bardziej wczytywałam się w wiadomość, tym bardziej mnie fascynowała.
... Jeśli chciałaby Pani poznać również krótką historię tego zamówienia, to chętnie się z Panią podzielę. Chyba jest trochę wyjątkowa, choć może tylko dla mnie...
Ci co mnie znają wiedzą, że jestem niezwykle sentymentalna. Oczywiście chętnie poznałam historię szydełkowej gerbery. Opowieść bardzo mnie poruszyła...
Na białym tle w lewym górnym rogu jest fioletowy kwiat gerbery. Poniżej po prawej stronie leży szydełkowy breloczek. Ciałko ma w jasnozielonym kolorze, twarz beżowa, a czapka w kształcie kwiatu pomarańczowa z brązowym środkiem.
Włóczka: Alize Bella
Szydełko: Clover Amour rozm. 2.0
Wzór płatny od Zabbez
Wysokość kwiatka około 7 cm.

Szydełkowa Gerbera 

Miałam dużo czasu na wykonanie breloczka.

Miałam również drobne wytyczne - głównie odnośnie kolorów oraz pętelki na kółko do breloczka.
Na białym tle w lewym górnym rogu jest fioletowy kwiat gerbery. Poniżej po prawej stronie leży szydełkowy breloczek w kształcie gerbery. Ułożony jest kwiatem w stronę widza. Kwiat ma brązowy środek z pętlą, do której przyczepione jest kółeczko od breloczka. Drobne płatki i reszta kwiatka są pomarańczowe. Widać elementy jasnozielonego ciałka.
Brązowy środek i makramowa, brązowa pętelka na kółeczko do breloczka, aby całość nie była za długa i nie przeszkadzała podczas jazdy samochodem. 
Po ustaleniu szczegółów zabrałam się do pracy, mając w pamięci historię breloczka, którą opisuję za zgodą Pani Kasi - właścicielki przywieszki.
Historia związana jest z niedawno nabytym, pomarańczowym samochodem Renault Twingo. Poprzedni właściciel auta zmarł. Nowym nabywcą została Pani Kasia. Mężczyzna nazywał się Walter Gerber. Stąd pomysł, aby uczcić jego pamięć właśnie poprzez breloczek małej gerbery w kolorze samochodu.
Na białym tle w lewym górnym rogu jest fioletowy kwiat gerbery. Poniżej po prawej stronie leży szydełkowy breloczek w kształcie gerbery. Ułożony tyłem w stronę widza. Do jasnozielonego ciałka ma przyczepiony listek. do beżowej głowy przyczepiona pomarańczowo brązowa czapeczka w kształcie kwiatu gerbery.
Z tyłu nie mogło zabraknąć małego listka.
To jeszcze nie koniec historii.

Po zakończonej pracy i upewnieniu się, że szydełkowa gerbera spełniła wszystkie oczekiwania z radością wysłałam ją pod podany adres.

Dotarła na miejsce w dniu, kiedy Pani Kasia odebrała klucze do nowego samochodu.
Przypadek? Przeznaczenie?
Jestem wdzięczna, szczęśliwa i wzruszona, że i ja mogłam zapisać kilka stron tej przepięknej historii...
Na białym tle po prawej stronie w kieliszku z wodą stoi fioletowa gerbera. Po prawej stronie stoi drewniane drzewo ze sklejki, na którym wisi szydełkowy breloczek w kształcie gerbery. Ciałko ma jasnozielone, z tyłu listek, głowa w jasnobeżowym kolorze. Na głowie jest czapeczka w kształcie kwiatu z brązowym środkiem i pomarańczowymi drobnymi płatkami.
Ciekawe, która gerbera którą podziwia?

0 komentarzy

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!