8 października 2023

Szydełkowy króliczek

Według przesądów nie wolno odmawiać ciężarnej kobiecie. Tego, kto odmówi nawiedzi plaga myszy.
Fuj!
Niemniej jednak, nie zaryzykowałam. I to nie dlatego, że wierzę w przesądy, ale dlatego, że bardzo chciałam podarować maluszkowi coś, co będzie wspaniałą pamiątką...
Na białym tle, na białym kocyku w leśne zwierzątka, stoi kremowy króliczek ze sterczącymi uszami, w białych spodenkach na szelkach z falbankami przy szelkach. obok leży smoczek z niebieskim napisem little man, poniżej zielono-niebieska grzechotka.
Szydełko: Clover Amour rozm.2.0
Włóczka: Alize Bella
Wzór próbowany, nie spisany...
Wysokość króliczka z uszami: około 20 cm

Szydełkowy króliczek

Kiedy dowiedziałam się, że przyszła Mama wymarzyła dla swojego maleństwa szydełkowego króliczka, wiedziałam, że dostanie go ode mnie.
Zaklepane!
Szybko dałam znać, że zajmę się realizacją, która była ekscytująca i trudna zarazem.
Na białym tle lewa ręka trzyma beżowego królika w białych spodenkach, ze sterczącymi uszami. Królik zrobiony na szydełku.
Było kilka wytycznych dotyczących króliczka, myślę, że udało mi się je spełnić.
Spodenki można zdjąć, lecz nie jest to łatwe zadanie.
Nie mogłam doczekać się efektu końcowego.

Całą zabawkę robiłam bez wzoru, zupełnie intuicyjne. I tu pojawiały się "schody". Wielokrotnie prułam i zmieniałam koncepcję. Bywały momenty, że zaczynałam w siebie wątpić. 
Nie mogłam się poddać!
I tak dziergałam, prułam, dziergałam, prułam, aż w końcu mogłam podziwiać swoje dzieło.
Na białym tle, na białym kocyku w leśne zwierzątka, stoi kremowy króliczek odwrócony tyłem, ze sterczącymi uszami, w białych spodenkach na szelkach z falbankami przy szelkach. obok leży smoczek z niebieskim napisem little man, poniżej zielono-niebieska grzechotka.
Tak wygląda z tyłu.
Zrobiłam zdjęcia i z dumą patrzałam na króliczka.
Na białym tle, na białym kocyku w leśne zwierzątka, stoi kremowy króliczek ze sterczącymi uszami, w białych spodenkach na szelkach z falbankami przy szelkach. obok leży smoczek z niebieskim napisem little man, poniżej zielono-niebieska grzechotka.
Czegoś mu tutaj brakuje...
Cały czas miałam jednak wrażenie, że czegoś mu brakuje...
Brwi!
Olśniło mnie w ostatniej chwili...
Teraz jest idealny.
Na białym tle lewa ręka trzyma beżowego królika w białych spodenkach, ze sterczącymi uszami.
Taki niuans, a tak zmienia całą zabawkę.
Maluszek jest już z nami, a szydełkowy króliczek w swoim nowym domku. Jestem pewna, że we dwoje będą szczęśliwie kroczyć przez życie, czego im życzę z całego serca.
Ale to nie koniec historii.
Często przy narodzinach dziecka zapominamy o samych rodzicach. Gratulujemy im, ale cały zachwyt skupiony jest na maleństwie. 

Ja, podwójna mama, wiem jednak, jak ważne jest docenienie rodziców. Nie wiedziałam jednak, co wyjątkowego mogę podarować młodej mamie (tacie wiedziałam ;)). Koleżanka mi podpowiedziała, żebym zrobiła bransoletkę.
Na owalnym kawałku drewna leży bransoletka wykonana z: angel stone, agatów, kamieni księżycowych, korali bambusowych oraz srebrnych koralików. Nad bransoletką leżą różowe tulipany.
Bransoletka wykonana z: angel stone, agatów, kamieni księżycowych, korali bambusowych oraz srebrnych koralików. Pasuje na nadgarstek o obwodzie 16 cm.
Usiadłam i z drobną pomocą mojego skrzata (głównie przy wyborze kamieni) zrobiłam 
  • jedyną, 
  • wyjątkową 
  • i niepowtarzalną bransoletkę. 
Mam cichą nadzieję, że się spodobała i będzie przypominać o cudzie, jaki wydarzył się ponad miesiąc temu.
Na owalnym kawałku drewna leży bransoletka wykonana z: angel stone, agatów, kamieni księżycowych, korali bambusowych oraz srebrnych koralików. Nad bransoletką leżą różowe tulipany.
Oby przypominała najpiękniejszą chwilę w życiu każdego rodzica.

0 komentarzy

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!