2 sierpnia 2020

Włóczki Drops

To był zwykły dzień. Od rana niczym się nie wyróżniał. Dopiero dźwięk przychodzącego maila zmienił go całkowicie...

Po otwarciu kartonika mile zaskoczyło mnie to, że włóczki dodatkowo zostały owinięte w papier. Niby tak niewiele, a jednak lubię, jak sprzedawca dba nawet o formę zapakowania wysyłanych produktów.

Propozycja współpracy od WełnaBawełna

Nigdy nie myślałam, że moje hobby może doprowadzić do takich sytuacji. 
Kiedyś nawet bym o nich nie pomyślała. 
Teraz - coraz częściej dostaję oferty z zaproszeniem do współpracy. 

Po przeczytaniu treści wiadomości poczułam
  • radość,
  • ekscytację,
  • strach.
Spróbuję!
Zdecydowałam po opadnięciu emocji. Początkowo ustaliłyśmy szczegóły współpracy. 
Udało się! To się dzieje naprawdę! 
Nie mogłam w to uwierzyć. Trudno mi jest przyzwyczaić się do tego, że systematyczność i ciężka praca mogą przynosić tak zaskakujące zwroty akcji... 

Włóczki do testowania

Miałam dowolność w doborze włóczek. Zdecydowałam się (w przewadze) na włóczki Drops

Kiedy zaczynałam swoją przygodę z szydełkowaniem i nie miałam pojęcia do jakości włóczek - miałam krótki epizod z tymi włóczkami. Zrobiłam czapkę i tak mnie gryzła ta wełna, że nie chwyciłam za te motki więcej. Tym razem dostają drugą szansę - doświadczona szukałam takich włóczek, których skład najbardziej mi odpowiada. Na 12 motków mam już pomysł - brakowało mi tylko materiałów do jego wykonania. Oprócz tego wzięłam również trzy motki, które zwyczajnie mnie zainteresowały. Na jeden znalazłam już przeznaczenie.

Włóczka Drops Air na żywo wygląda przepięknie. Mam wrażenie że w środku splotu jest powietrze - będzie z niej świetna... Nieeee, jeszcze nie zdradzę ;)
Z Drops Paris i Drops Cotton Light wiem, co powstanie - mam nadzieję, że mi włóczki wystarczy :)

Mam nadzieję, że się uda! Zaplanowałam pracę zupełnie nową dla mnie techniką. Nie, nie, to jeszcze nie będą druty...
Na dwie nie mam kompletnie pomysłu i tu liczę na Was! Mam po jednym motku każdej z nich. 
Co Wy byście wydziergali z takich cudeniek?
Rico Design Cretive Natur - włóczka w 100% z konopi; w motku jest 50 g - 100 mb nitki; zalecany rozmiar szydełka ro 3,5; uwaga strasznie gryzie!
Concept Katia Cotton Yak - włóczka w 60% bawełniana, w 30% wełniana, w 10% wełna z jaka, w motku mamy 50 g włóczki - 130 mb; zalecany rozmiar szydełka to 2,5-3,0.

Zabawa

Wasza pomoc jest mi niezbędna. Już dawno chciałam ogłosić pewną zabawę na blogu. Chciałabym skorzystać z Waszych pomysłów. Zaproponujcie, co byście wykonali z danej włóczki, a ja wybiorę dwie (według mnie) najciekawsze propozycje (po jednej na każdy motek) i je zrobię.

Ciekawa jestem czy efekt końcowy chociaż po części pokryje się z Waszym wyobrażeniem. Gotowi do zabawy?

Proszę, przeczytajcie dokładnie jej zasady, a w razie wątpliwości czy pytań zawsze możecie do mnie napisać. 

  • Macie czas do 31.08.2020
  • W zabawie biorą udział komentarze zostawione pod tym postem na blogu.
  • Osoby, których propozycje wybiorę dostaną ode mnie książkę 220 splotów szydełkowych. Dodatkowo pomysły te wykorzystam podczas przerabiania danych motków. 
  • Wyniki ogłoszę w pierwszą niedzielę września 2020
  • Jeżeli zwycięzcy nie zgłoszą się do mnie w ciągu trzech dni od daty opublikowania wyników - nagroda przepada
  • Proszę, aby w komentarzu napisać chęć udziału w zabawie oraz np. 
  1. z włóczki Concept można zrobić... 
  2. z Creative Natur można zrobić... (w miejsce... proszę wstawić jeden pomysł). 
  • Każda osoba może dodać tylko jeden komentarz zgodny z zasadami. 
Powodzenia!!!
Tak się prezentuje całe moje zamówienie. Po wyjęciu włóczek z kartonika zobaczyłam dwa woreczki. "Ale fajnie, jeszcze do paczki wrzucone są pochłaniacze wilgoci" - pomyślałam. Po dokładnym obejrzeniu okazało się, że to cuksy - MNIAM!





17 komentarzy

  1. z włóczki Concept można zrobić mini chustę dla mniejszych bobasów. Wszędzie pełno dużych chust, a deficyt mini rozmiaru dla małych dam ��. Z chęcią bym zobaczyła chustę w tym kolorze u np dwulatki ��
    z Creative Natur można zrobić nietuzinkową torebkę, co prawda wygladem przypomina papierową torbę lub naturalny sznurek i bardziej by się nadawała na shopperkę, ale ja bym pokombinowała bardziej w stronę torebki na codzień dlatego, że jeszcze nie widziałam torebki o podobnej fakturze, napewno była by oryginalna ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, przeważnie robimy duże chusty, a o tych mniejszych się nie słyszy :)

      Usuń
  2. Z Creative Natur może powstać mufka na chłodniejsze dni, a z włóczki Concept komin np. dziecięcy (z opaską do kompletu, jeśli starczy motka).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komin z opaską na jesień w takim kolorze byłby petardą :)

      Usuń
  3. Z włóczki Concept można zrobić śliczny komplecik dla malutkiej damy: opaskę i mała chustkę, pod szyjkę oraz, jeśli wystarczy to rękawiczki :)
    z Creative Natur można zrobić niedużą, okrągłą torebkę, w której pasek i dno będą z jeansu, a dno będzie przedłużeniem paska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł z torebką jest świetny! Boję się tylko łączenia materiału z włóczką ;) ale do odważnych świat należy - może to jest moment na spróbowanie?

      Usuń
  4. Z włóczki Concept można zrobić energetyczną czapkę dla małej damy, niezwykle miękką i dość ciepłą dzięki dodatkowi bawełny; intensywny kolor sprawi, że nie grozi nam zgubienie dziecka w tłumie ;)
    z Creative Natur można zrobić ściereczkę do ciała, która posłuży za idealny peeling do skóry, zetrze stary naskórek i jednocześnie przyczyni się do ratowania planety dzięki unikaniu zbędnych odpadów w postaci sztucznej gąbki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zgłaszam chęć do udziału w zabawie!

      Usuń
    2. Podoba mi się pomysł z myjką do ciała!

      Usuń
  5. Książkę już mam, więc w zabawie nie wezmę udziału ;) Piękne włóczki dostałaś, jestem bardzo ciekawa co z nich powstanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się zastanawiam, co z nich będzie :D nadal szukam inspiracji :)

      Usuń
  6. Z Concept Cotton Yak zrobiłabym mitenki,żeby nawet w chłodne dni mieć wolne palce do szydełkowania 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z włóczki Creative Natur zrobiłabym koszyk(Z przeznaczeniem np. na bukiety suszonych kwiatów).
    Z włóczki concept zrobiłabym taką kamizelkę z koła dla córki (marzę o zrobieniu czegoś takiego ale jeszcze się nie odważyłam podjąć tego zadania ��)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się pomysł z koszyczkiem na kwiaty :) A jeżeli chodzi o kołowiec dla Córci - najtrudniej jest zacząć. Trzymam kciuki za Twój projekt, mam nadzieję, że niedługo się nim pochwalisz :)

      Usuń
  8. obecnie jesteśmy w czasie maseczek. Czytałam ostatnio ze wełna rozprsza pyłki zmniejszając ich prędkości i może to jest pomysł na robienie maseczek z wełny na drutach czy szydełku
    Krystyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę! Nawet nie wiedziałam o takich właściwościach wełny. Dziękuję za tę wiadomość, na pewno też zgłębię ten temat :)

      Usuń

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!