3 lutego 2019

Co można zrobić z resztek T-shirt yarn?

Są czasami takie chwile, w których myśli zaczynają mnie przytłaczać. Szczególnie wtedy, kiedy mam pomysł na kolejny projekt, a z wielu powodów go nie realizuję od razu. W końcu przyszła TA chwila... 

Podkładki pod talerze

Dawno temu z T-shirt yarn wykonałam podkładki pod talerze. To była moja pierwsza próba pracy z tą włóczką. I okazało się, że 4 podkładki pod kubki i 4 podkładki pod talerze w ogóle mi nie odpowiadają! Wyszły zbyt grube i źle się spełniały w swojej roli. Szybko powędrowały do pudła. Wiedziałam, że kiedyś je przerobię...

Nadeszła wiekopomna chwila! Stare podkładki prułam po kolei i od razu przerabiałam. Ale jest pozytywna strona - szukanie końcówek, rozplątywanie i prucie utwierdziły mnie w przekonaniu, że "samo" by się nie rozpruło ;)

TEN moment

Już długo myślałam nad tym, aby w końcu się za nie zabrać. Wiedziałam już co zrobię, ale ciągle widniało nade mną widmo prucia, łączenia i przerabiania. Myśli nie dawały mi spokoju, więc w końcu (naprawdę po latach) podjęłam męską decyzję i zabrałam się do pracy! Mam na podłodze dwa kwiaty dla których zrobiłam podkładki. W końcu przerobiłam tą włóczkę, a w kartonie pojawiło się miejsce na nowe motki - znacie lepszą motywację?
Tak to wyglądało - czas na zmiany :)
Włóczka: T-shirt yarn (Spaghetti) z Kamart
Szydełko: Clover Amour rozm. 10.0

Jeszcze więcej T-shirt yarn

Trzy, różnokolorowe sznury połączone razem dały mi codzienną ozdobę :)
Mam w zapasach jeszcze trochę tego typu włóczki. Inspiracji zero! Aż tu nagle wpadłam na kolejny pomysł! A gdyby tak biżuterię ze sznurka zamienić na biżuterię ze Spaghetti? Spróbowałam, wykonałam i mam :D A w pudełku? Jeszcze więcej miejsca! 

Do kompletu bransoletka.
Co o niej sądzicie?
Włóczka: T-shirt yarn (Spaghetti) z Kamart
Szydełko: metalowe rozm. 8.0

16 komentarzy

  1. Biżuteria świetna!!! A podkładeczki też super !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh chciałabym takie podkładki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie podkładek, a w szczególności biżuterii nigdy za dużo ;). Bardzo fajnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne. Podziwiam zdolności. Sama takich rzeczy nie potrafię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Noto mnie ubiegłaś, bo ja właśnie zaczęłam koszyczek z t-shirt... Całkiem przypadkiem w sklepie z "przydasiami" idę i co widzę? Włóczki i sznurki ale właśnie z dzianiny... Poliester 450g - 13zł, chyba niedrogo pomyślałam i zakupiłam. No próba okazała się bardzo udana. Uściski Kochana! Twoje prace jak zawsze s-u-p-e-r!papa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak Ci wyjdzie :) czekam na efekty :) Dziękuję Dorotko za (jak zawsze) miłe słowa :*

      Usuń
  6. Nadałaś nowe życie nieużywanym przedmiotom. Dodatkowe miejsce w pudle na pewno się przyda 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowego, pustego miejsca w pudłach nigdy za dużo :P a raczej nie ma go wcale, już sobie pustkę wypełniłam :D

      Usuń

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!