18 sierpnia 2024

Szydełkowa poduszka w kształcie pączka

W roku 2024 zupełnie niespodziewanie zeskoczyła mi z szydełka poduszka w kształcie pączka. Nie jest to jednak zwykła poduszka, lecz magiczna...
Na stole z ceratą o imitacji białego drewna, z tyłu stoją trzy kwiaty doniczkowe. Przed nimi stoi żółty kubet z yearba mate a w centrum stoją dwa talerzyki, z lewej stronie leży pączek ze skórką pomarańczową, z prawej zaś leży szydełkowy donut. Spód ma brązowy, górę różową z kolorowymi kreseczkami imitujacymi posypkę.
Włóczka: Alize Cotton Gold
Szydełko: Knit Pro 3.0
Poduszka ma średnicę około 20 cm.
Nie mam wzoru na tą poduszkę - wykorzystałam swoje umiejętności.

Magiczna poduszka w kształcie pączka

Kiedy, po zakończeniu pracy, położyłam na niej głowę okazało się, że owładnęło mną niebywałe szczęście, a wszelkie troski odeszły.
na zielonej kanapie  leży szydełkowy donut. Spód ma brązowy, górę różową z kolorowymi kreseczkami imitującymi posypkę. na niej głowę położyła kobieta o blond włosach w pomarańczowym swetrze w niebieskie paski. Oczy ma zamknięte a na jej twarzy widnieje uśmiech.
Były słodkie sny...
Nie tylko ja chciałam się na niej relaksować. Również dzieci chętnie się do niej przytulają i czerpią z niej niebywałe szczęście.
na drewnianym parapecie oparty o szybę gdyńskiej lodziarni  leży szydełkowy donut. Spód ma brązowy, górę różową z kolorowymi kreseczkami imitującymi posypkę.
Jak byłam dzieckiem, to wyjście do Marioli na lody wiązało się z jakąś dużą uroczystością albo przyjazdem Dziadków.
Podusia uwielbia towarzystwo ciasteczek, cukierków, wypieków i innych słodkości, dlatego też zabrałam ją na wycieczkę do Gdyni, gdzie miała okazję zebrać trochę słodyczy od gdyńskiej lodziarni i najlepszej pączkarni w mieście. 
Przez dziurkę szydełkowego pączka widać baner Pączuś gdyńskiej pączkarni.
Jak będziecie kiedyś w Gdyni, to koniecznie musicie tu zajść. 
Kiedy w naszym domu podusia zrobiła już wszystko, co mogła - dała nam radość, szczęście i spokój -  nadszedł czas pożegnania. 
Podaruję ją komuś wyjątkowemu, komu na pewno przyniesie tyle co nam.
Pomyślałam.
Na tle bordowych kwiatków z żółtymi środkami  leży szydełkowy donut. Spód ma brązowy, górę różową z kolorowymi kreseczkami imitującymi posypkę.
Na urodziny muszą być też kwiatki.
W maju 2024 podarowałam ją koleżance w prezencie urodzinowym. Wiem, że jej przyda się bardziej niż nam.
Na stole z ceratą o imitacji białego drewna, z tyłu stoją trzy kwiaty doniczkowe. Przed nimi stoi żółty kubet z yearba mate a w centrum stoi talerzyk na któym leży szydełkowy donut. Spód ma brązowy, górę różową z kolorowymi kreseczkami imitujacymi posypkę.
Chyba muszę polecieć do piekarni...
Mam nadzieję, że tak właśnie jest. Że podusia nie dość, że zwiedza świat, to za każdym razem, kiedy koleżanka się na niej kładzie, czuje odprężenie, relaks, a może ma też słodkie sny? 

1 komentarzy

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!