11 sierpnia 2024

7 bransoletek które uszczęśliwiły innych

Tworzenie bransoletek sprawia mi dużo radości. Jest jednak małe "ale"... 

Jeszcze żadna nie wyszła mi, kiedy nie miałam ochoty ich robić. Jednak kiedy nadejdzie "ta" chwila, siadam i tworzę...
Na kawałku drewna leżą cztery bransoletki z kamieni naturalnych w kolorach bursztynu, bordo, czarno-biała, oraz w odcieniach niebiesko-zielono-brązowym. W tle leżą różowe tulipany
Bransoletki z kamieni naturalnych, które uszczęśliwiają.

1. Naprawa bransoletki z bursztynów

Moja koleżanka podeszła do mnie kiedyś i zapytała, czy mogłabym spróbować naprawić jej zerwaną bransoletkę. 
Jasne! Spróbuję!
Przyniosła mi woreczek ze wszystkim, co udało się pozbierać. 
Na białym tle leży zerwana bransoletka z bursztynowych koralików w kształcie prostokątów
Bransoletka z bursztynów tuż po wyjęciu z woreczka.
Jak się nie uda, nic się nie stanie. Bransoletka i tak już jest stracona...
Mi się nie uda? 
Na drewienku leży bransoletka z bursztynowych kwadratowych koralików oraz pozłacanych drobnych elementów. Za nią leżą żółte tulipany.
Po dołożeniu kilku pozłacanych koralików bransoletka nabrała świeżości i na nowo może cieszyć właścicielkę.

2. Bransoletka czarno-biała

Kiedyś zrobiłam już czarno-białą bransoletkę. I kiedy koleżanka ją zobaczyła, poprosiła również o bransoletkę w takich kolorach.
Ale nie będzie taka sama. 
Uprzedziłam, a ona się zgodziła i mi zaufała... 
Na kawałku drewna leży czarno biała bransoletka. Użyte w niej kamienie naturalne to agat, fluoryt, hematyt, howlit, jaspis, kryształ górski, larvikit, terahertz. Bransoletka posiada srebrne przywieszki w kształcie ażurowego kwiatu oraz kółka. Z tyłu leżą różowe tulipany.
Kamienie użyte w bransoletce: agat, fluoryt, hematyt, howlit, jaspis, kryształ górski, larvikit, terahertz.
Przywieszki srebrne.
Bransoletka dla osoby dorosłej.

3. Wyjątkowa bransoletka dla wyjątkowej osoby

Trzecia bransoletka była wyzwaniem. Miała być prezentem urodzinowym dla znajomej z pracy od naszej wspólnej koleżanki.
Na pewno coś wymyślisz. Wiesz jakie lubi kolory.
Hmmm, dzięki za zaufanie ;)

Dopiero wtedy zaczęłam się przyglądać dziewczynie, której miałam "coś" wymyślić. To było wyzwanie, na które byłam gotowa. I udało się, efekt końcowy powalił mnie samą!
Na kawałku drewna leży bransoletka z kamieni naturalnych. Użyte w niej kamienie to chryzokola, turkus, rodochrozyt. Bransoletka ma srebrne koraliki oraz przywieszki w kształcie gwiazdki i turkusowego chwosta w srebrnym okuciu. Z tyłu leżą czerwone tulipany
Użyte kamienie: chryzokola, turkus, rodochrozyt.
Koraliki oraz przywieszki są srebrne.
Bransoletka dla osoby dorosłej.

4. Inspirowana bransoletka

Kiedyś na Jarmarku kupiłam sobie bordowo-srebrną bransoletkę, która stała się inspiracją do powstania czwartej. Moja spodobała się koleżance i poprosiła, czy mogłabym jej zrobić podobną, w bordowym kolorze.

Użyte kryształy górskie mieniące się różnymi kolorami idealnie wpasowały się w odcienie kamieni a jednocześnie sprawiły, że mimo przeważającego bordowego koloru bransoletka pasuje do wielu stylizacji.
Na kawałku drewna leży bransoletka z kamieni naturalnych. W bransoletce ułożyłam: agaty, kryształy górskie i hematyty. Bransoletka posiada srebrną przywieszę w kształcie kuli ziemskiej. W tle leżą różowe tulipany.
W bransoletce ułożyłam: agaty, kryształy górskie i hematyty.
Przywieszki są srebrne.
Bransoletka dla osoby dorosłej.

5. Bransoletka w kolorach Ziemi

Kolejna bransoletka, wykonana dla nauczycielki biologii, miała być w kolorach Ziemi. Przyznam, że zanim zaczęłam ją robić kilkukrotnie szukałam odpowiednich kamieni. W końcu je znalazłam - różna faktura, różne barwy a nawet błyszczące kamienie pokazują jaka jest nasza planeta - piękna i nieoczywista.
Na kawałku drewna leży bransoletka. Za nią leżą czerwone tulipany.Do stworzenia bransoletki wykorzystałam: chryzokolę, jaspis mokait, kamień słoneczny, kmait, piasek pustyni, unakit, zoisyt oraz srebrne koraliki, przywieszkę w kształcie kuli ziemskiej oraz chwost w srebrnym okuciu.
Do stworzenia bransoletki wykorzystałam: chryzokolę, jaspis mokait, kamień słoneczny, kmait, piasek pustyni, unakit, zoisyt oraz srebrne dodatki.

6. Delikatna

Szósta bransoletka miała być bardzo delikatna. Taka też wyszła. Delikatna, a zarazem tajemnicza i nieoczywista. 

Jestem szczęśliwa, kiedy udaje mi się uzyskać takie efekty mimo ograniczonego (jak dla mnie) pola manewru.
Na kawałku drewna leży bransoletka. Za nią leżą żółte tulipany. Kamienie użyte w bransoletce: agat, kryształ górski, opal żółty oraz uleksyt. Przywieszki w kształcie skrzydeł anioła oraz koła oraz koraliki są srebrne.
Kamienie użyte w bransoletce: agat, kryształ górski, opal żółty oraz uleksyt.
Przywieszki oraz koraliki są srebrne.

7. Niespodzianka

Ostatnia, siódma bransoletka miała być niespodzianką - upominkiem ode mnie za wyświadczoną przysługę. 

Usiadłam do pracy myśląc o osobie, którą obdaruję. Nie miałam żadnych wytycznych.

I nie zawsze jest tak, że trafiam z gustem - nadeszła ta chwila, gdzie tak naprawdę mam pewne wątpliwości, czy bransoletka na pewno się spodobała. Mimo zapewnień, że jest piękna zapytałam:
Może zrobię drugą? W jakich kolorach byś chciała?

W różach poproszę.

Następna będzie w różach - obiecuję.
na kawałku drewna leży zielono, żółto, pomarańczowa bransoletka z kamieni naturalnych. Za nią leżą żółte tulipany. Kamienie użyte w bransoletce: agat, karneol, kmait, koral bambusowy, zoisyt z rubinem. Dodatkowo użyłam srebrnych koralików i przywieszek w kształcie skrzydła anioła i miętowy chwost w srebrnym okuciu..
Kamienie użyte w bransoletce: agat, karneol, kmait, koral bambusowy, zoisyt z rubinem.
Dodatkowo użyłam srebrnych koralików i przywieszek.

0 komentarzy

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!