29 stycznia 2023

Krótka opowieść długiej drogi szydełkowej chusty Moonlight

Bywa, że na spełnienie marzenia musimy trochę poczekać... Czasem krócej, czasem dłużej...

W tym przypadku koleżanka wykazała się ogromną cierpliwością: od pierwszej myśli o tej chuście do całkowitego zakończenia minął rok!
Na zdjęciu na betonowej ulicy, na tle rzeki i lasu stoi na boso odwrócona tyłem dziewczyna w białej sukience. W rękach trzyma rozciągniętą szydełkową chustę w kolorach kurkuma, musztarda, piwonia, jeżyna, fiolet, granat.
Szydełko Clover Amour rozm. 3.5
Włóczka: Kokonek - kolory własne, 1500 mb (zużyłam cały motek) od kokonki
Wzór płatny: Twilight od Crochet Art Katarzyna Paździor

Szydełkowa chusta Moonlight

Jesienią 2021 roku koleżanka luźno powiedziała, że marzy o szydełkowej chuście.

Zarejestrowałam jej słowa. Byłam pełna zapału, choć już wtedy uprzedziłam, że na nadchodzący, jesienno-zimowy sezon na pewno nie zdążę jej zrobić. 

Wtedy jeszcze nie wiedziałam, że na wiosnę również...
Na murku leży szydełkowa chusta ułożona w kształt serca  w kolorach kurkuma, musztarda, piwonia, jeżyna, fiolet, granat.
Zaraz nadejdzie zmierzch...
Początkowo czekałyśmy na dostępność wybranego motka. Czas leciał. Nie wiedziałam, kiedy znów będzie dostępny. 

Aby dłużej nie czekać zdecydowałyśmy się na włóczkę w wybranych przez nas kolorach - mocno zbliżonych do wymarzonego motka.

Wybór wzoru również nie był łatwy. W tej kwestii lubię mieć dowolność - tak też było. 

Szukałam wzoru, przeglądałam, drukowałam, odkładałam na bok...
Nic na siłę!
Powtarzałam sobie.

Wtedy dostałam możliwość przetestowania wzoru na chustę Moonlight - zmierzch.
To jest TO!
W końcu poczułam natchnienie. 

Zaczęłam dziergać.
Na tle drzewa widać fragment chusty w kolorach musztardy i piwonii, do którego została przyszyta metka z nazwą wykonawcy chusty Szydelkowecudasie
Po raz pierwszy przyszyłam do mojej pracy metkę. To było niesamowite uczucie!
Skończyłam pod koniec czerwca 2022 roku.

Na szczęście latem chusta nie była potrzebna i mogłam zabrać ją na wakacje, aby zrobić jej wyjątkowe zdjęcia w wyjątkowym miejscu.
Na zdjęciu na betonowej ulicy, na tle rzeki i lasu stoi na boso odwrócona tyłem dziewczyna w białej sukience otulona szydełkową chustą w kolorach kurkuma, musztarda, piwonia, jeżyna, fiolet, granat.
Co za widoki!
Jesienią 2022 oddałam chustę koleżance. 

Za każdym razem, kiedy ma ją na sobie 
  • przypominam sobie tę długą, krętą drogę,
  • wspominam cudowne wakacje,
  • patrzę z dumą na nią, jej cierpliwość i radość...
Na skałach leży rozciągnięta szydełkowa chusta w kolorach kurkuma, musztarda, piwonia, jeżyna, fiolet, granat.
Ty widzisz zwykłe skały - ja niezapomniane wspomnienia :)

Kilka słów na temat schematu

  • Pięknie i szczegółowo rozpisany.
  • Poziom trudności określiłabym jako zaawansowany, ale autorka oferuje swoją pomoc na każdym etapie, także można próbować swoich sił na różnych poziomach umiejętności.
  • W porównaniu do innych schematów autorki mało jest pufków i bąbelków (ściegi szydełkowe), ufff!
  • Wzór pięknie wygląda wykonany włóczkami w różnych wersjach kolorystycznych.
Znasz wzory Crochet Art Katarzyna Paździor? Jakie są Twoje wrażenia?
Na piasku leży rozciągnięta szydełkowa chusta w kolorach kurkuma, musztarda, piwonia, jeżyna, fiolet, granat. Na dalszym planie widać fragment rzeki oraz piękną, świeżą zieleń drzew.
Słońce, cisza, spokój, kolory - uwielbiam.

0 komentarzy

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!