5 lutego 2023

Dlaczego polubiłam bransoletki z kamieni naturalnych?

Do niedawna rzadko nosiłam bransoletki. 
Dlaczego?
Sama nie wiem. 
  • Być może z lenistwa.
  • Być może z obawy przed zgubieniem.
  • Być może z obawy przed zniszczeniem.
  • Być może z braku takiej potrzeby.
W wakacje coś się zmieniło...
W białym pudełku na czarnej gąbce leży niebiesko biała bransoletka wykonana ręcznie z apatytów, magnezytów, akwamarynów, kamieni księżycowych, srebrnych rozgwiazd (przywieszek) oraz diamentowych, srebrnych oponek (rozdzielających niektóre kamienie).
Średnica bransoletki to około 6 cm - mierząc po zewnętrznej stronie.
Użyte kamienie od korallo:
kamień księżycowy kulka fasetowana 5 mm
akwamaryn kulka fasetowana 6 mm
magnezyt kulka fasetowana 6 mm
apatyt oponka fasetowana 3x5 mm
+ 3 srebrne zawieszki rozgwiazdy i srebrne oponki diamentowe 3 mm

Bransoletka z kamieni naturalnych

Wszystko zaczęło się w sierpniu 2022 roku, kiedy podczas wspólnego, wakacyjnego wypadu, przyjaciółka podarowała mi pierwszą bransoletkę z cytrynem.
Cytryn, kamień dla nauczycieli.
Wyczytałam.
Przypadek, czy przeznaczenie?
Zaczęłam czytać o przeróżnych właściwościach kamieni.

Moja kolekcja bransoletek zaczęła się powiększać...

Wtedy przez głowę przebiegła mi myśl: chciałabym sama zrobić sobie takie cudo!
W białym pudełku na czarnej gąbce leży niebiesko biała bransoletka wykonana ręcznie z apatytów, magnezytów, akwamarynów, kamieni księżycowych, srebrnych rozgwiazd (przywieszek) oraz diamentowych, srebrnych oponek (rozdzielających niektóre kamienie).
Tę bransoletkę zaliczyłabym do delikatnych i subtelnych ze względu na malutki rozmiar kamieni.
Boże Narodzenie - wyjątkowy czas, w którym spełniło się moje życzenie. Pod choinką znalazłam niezbędne półprodukty.

Spróbowałam swoich sił.
Dziewczyna znad morza powinna mieć typowo wodną bransoletkę.
Zdecydowałam.

Wybrałam koraliki i zaczęłam nawlekać.
Czy wyszła dobrze?
Nie wiem. Testuję.

Ale bardzo mi się podoba.
W białym pudełku na czarnej gąbce leży niebiesko biała bransoletka wykonana ręcznie z apatytów, magnezytów, akwamarynów, kamieni księżycowych, srebrnych rozgwiazd (przywieszek) oraz diamentowych, srebrnych oponek (rozdzielających niektóre kamienie).
Zawsze kiedy na nią patrzę, widzę moje ukochane morze, z delikatnymi, łagodnymi falami.
Poczytałam o wybranych przeze mnie kamieniach, o ich właściwościach i oddziaływaniach.
Wybrałam te, których najbardziej potrzebuję w danej chwili:
  • Apatyt - moc odwagi i mobilizacja energii wewnętrznej do działania w świecie fizycznym,
  • Akwamaryn - dla nauczycieli, umiejętność wysławiania się jasno i z pasją,
  • Magnezyt - łagodzenie napięcia i ukojenie nerwów,
  • Kamień księżycowy - łagodzenie stresu i lęków, dodanie pewności siebie.
Od sierpnia 2022 nie rozstaję się z bransoletkami. Noszę je codziennie. Ufam...
Czy pomagają? 
Jeszcze nie wiem. Ale bardzo je lubię i nosząc je czuję się fantastycznie!
Jestem bardzo ciekawa Twojego zdania na ten temat. Myślisz, że mogą mieć jakikolwiek wpływ na nasze życie? Uważasz, że to głupoty? Napisz w komentarzu - chętnie poznam Twoje zdanie.
Na tle wiszącego kwiatka w zielonej doniczce i beżowej ściany widać wyciągniętą rękę, na której są dwie niebieskie bransoletki i jedna wiśniowa.
Tak się prezentuje wśród części mojej kolekcji.

0 komentarzy

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!