1 stycznia 2023

Szydełkowe płatki śniegu na choinkę

Ćwierć minionego roku spędziłam na boiskach i halach sportowych.
Nie łatwo jest mieć dwójkę sportowców w domu!
Treningi, turnieje, sparingi...

Pewnie znajdzie się tu ktoś, kto doskonale mnie zrozumie.
Na białym tle leżą 4 złote śnieżynki wykonane na szydełku, z przewiązanymi czerwonymi wstążeczkami (do powieszenia), w prawym górnym rogu leży okrągła, drewniana podkładka z wypalonym napisem Szydelkowecudasie.
Kordonek Maxi Altin Basak
Szydełko Clover Amour 1,25
Wzór na śnieżynkę: Harbin - mi wyszły o średnicy około 6 cm.

Szydełkowe gwiazdki (a może śnieżynki?) na choinkę

  • Zaniedbałam szydełkowanie.
  • Zaniedbałam bloga.
  • Zaniedbałam to, co sprawiało mi radość.
Bożonarodzeniowy okres natchnął mnie do powrotu.

Pół dnia spędzonego na turnieju zaowocowało pierwszymi dwoma śnieżynkami.
Piękny prezent dla Psiapsióły, prawda?
Wróciłam z dwoma gotowymi płatkami i trzecim zaczętym. 
Niemalże od razu zasiadłam wygodnie na kanapie i go dokończyłam.
3 wydało mi się trochę mało.

Kilka dni później zrobiłam czwarty. 
Na pierwszym planie widać złotą, błyszczącą śnieżynkę wykonaną na szydełku. Ma przywieszoną czerwoną wstążeczkę, aby można ją było powiesić. W oddali leżą (lekko rozmazane) jeszcze trzy takie same śnieżynki.
Widać, jak pięknie się błyszczą?
I tak leżały w pudełku i leżały.

Aż wielkimi krokami zbliżał się dzień wręczenia upominku.
Ciągle odwlekałam moment chowania nitek i blokowania, aż do tego wieczora.
Nie mogłam dłużej czekać!

Wtedy dopiero poczułam niepokój.
A jak nie zdążą wyschnąć?
Był ciepły wieczór, a mimo to odkręciłam grzejnik na fulla, aby położyć zblokowane prace.
Udało się! Jeszcze tylko wstążeczki!
Na białym tle leżą 4 złote śnieżynki wykonane na szydełku, z przewiązanymi czerwonymi wstążeczkami (do powieszenia), w prawym górnym rogu leży okrągła, drewniana podkładka z wypalonym napisem Szydelkowecudasie.
Szewc bez butów chodzi - osobiście nie mam ani jednej gwiazdki, ani jednej śnieżynki
zrobionej przez siebie... Wstyd!

2022/2023

2022

był dla mnie trudnym rokiem. 

Praca zawodowa, obowiązki domowe dały mi nieźle w kość. W tym wszystkim zgubiłam się jak w labiryncie. Błądziłam po omacku, szukałam wyjścia - bezskutecznie. W tym wszystkim zapomniałam o sobie, o swoich marzeniach, potrzebach, odpoczynku, relaksie, emocjach... Wszystko zniknęło jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki.

2023 

będzie dla mnie wspaniałym rokiem.

Chciałabym w tym roku:
  • na nowo poczuć radość i smutek, niech łzy znów popłyną;
  • pamiętać o sobie i zrobić coś tylko dla siebie;
  • wrócić na dobre do rękodzieła, nie tylko z doskoku - może uda się pójść z tym wszystkim o krok dalej?
  • spełnić marzenia, których nie udało mi się zrealizować w 2022;
  • przetransformować swoje myśli, aby każde doświadczenie było dla mnie tym najcenniejszym na świecie;
  • każdego dnia żyć pełnią życia.
A Ty czego pragniesz w Nowym Roku?
Wierzę, że to co napiszesz się spełni (prędzej czy później) - Ty też w to uwierz! - i tego życzę Tobie w 2023!
Na pierwszym planie widać złotą, błyszczącą śnieżynkę wykonaną na szydełku. Ma przywieszoną czerwoną wstążeczkę, aby można ją było powiesić. W oddali leżą (lekko rozmazane) jeszcze trzy takie same śnieżynki.
Niech ta złota gwiazdka spełni każde Twoje życzenie (i moje też)!


3 komentarzy

  1. Niech Ci gwiazdeczki złote spełnią wszystkie marzenia!!!
    Włóczkowego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, bardzo mi miło i zapraszam do kolejnych wpisów :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!