4 grudnia 2022

Szydełkowe kolczyki

Na pewno z miłą chęcią wrócisz na chwilę do lata wypełnionego:
  • ciepłymi promieniami słońca,
  • długimi i jasnymi wieczorami,
  • wszystkimi kolorami tęczy.
Na czarnej, kwadratowej gąbce leżą kolczyki złożone ze srebrnych biglów, różowo-niebieskich trzech koralików zakończonych niebiesko różową wstęgą Mobiusa wykonaną na szydełku.
Kordonek Maxi Altin Basak i różowy niewiadomego pochodzenia ;)
Szydełko Clover Amour 1,25
Wzór na wstęgę Mobiusa od Kuma Tutorials, a całe kolczyki to własna inwencja twórcza
Długość kolczyków: 7cm.

Kolczyki na szydełku

Był słoneczny, ciepły dzień.

Przeglądając różne zakamarki stron internetowych natknęłam się na śliczne kolczyki.

Kolory obłędne!

Podobno lekkie!

A ja, jak to ja?
Kupić, nie kupić, kupić, nie kupić? Nie są drogie, bierz! A jak mnie uczulą? 
I tak długo ze sobą rozmawiałam, że wszystkie się sprzedały...
Na białym tle leżą kolczyki złożone ze srebrnych biglów, różowo-niebieskich trzech koralików zakończonych niebiesko różową wstęgą Mobiusa wykonaną na szydełku. Po lewej stronie widać fragment linijki pokazujący 7cm długość kolczyków.
Długie i takie moje <3
Wtedy nadeszła chwila, kiedy zajrzałam do mojej magicznej szuflady i zauważyłam srebrne, nie wykorzystane bigle do kolczyków.
Może sama będę w stanie siebie pocieszyć?
Jestem fanką symbolu nieskończoności. Wiedziałam, że nie może jej zabraknąć w mojej biżuterii.
Na pierwszym planie widać zrobioną na szydełku niebiesko różową stęgę mobiusa trzymaną lewą ręką. Na dalszym planie na czarnej, kwadratowej gąbce leży kolczyk złożony z srebrnego bigla, różowo-niebieskich trzech koralików zakończonych niebiesko różową wstęgą Mobiusa wykonaną na szydełku.
Wiesz, czym jest wstęga Mobiusa?
A może otwierasz właśnie nowe okno, aby to sprawdzić?
Jestem bardzo ciekawa Twojej odpowiedzi, napisz w komentarzu.
Myślałam, szukałam i znalazłam! Wstęga Möbiusa idealnie wpasowała się w projekt.

Ty widzisz coś podobnego do kwiata - ja matematyczny, niezwykły i nieskończony twór.

Kolczyki wyszły mi bardzo podobnie do tych, które widziałam i jestem z nich bardzo dumna.
Przestałam żałować, że wcześniej nie zrobiłam zakupów...
Na czarnej, kwadratowej gąbce leżą kolczyki złożone ze srebrnych biglów, różowo-niebieskich trzech koralików zakończonych niebiesko różową wstęgą Mobiusa wykonaną na szydełku.
Najlepsze jest to, że jak mi się znudzą, to zrobię sobie nowe :D

0 komentarzy

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!