6 listopada 2022

Szydełkowa zakładka do książki

"Gra w szachy jest jak życie- każda partia toczy się zupełnie inaczej, w zależności od tego, kto siedzi po drugiej stronie szachownicy."
Karolina Winiarska "Nie jesteś sama"
Każda z książek Karoliny Winiarskiej:
  • jest mi bliska,
  • jest dla mnie szczególnie ważna,
  • ma szczególne miejsce zarówno na półce jak i w sercu.
Dlatego każda ma swoją jedyną i niepowtarzalną zakładkę.
Na drewnianej kładce wśród mnóstwa zieleni dtoią dwie kobiety, po lewej stronie blondynka w kwiecistym, krótkim kombinezonie trzymająca książkę pod tytułem Nie jesteś sama, po prawej blondynka w okularach przeciwsłonecznych i czerwonej sukience trzymająca zieloną, szydełkową zakładkę.
Kładka w Biebrzańskim Parku Narodowym - ile tu było komarów!!! Nie przeszkodziły one jednak we wspólnym zdjęciu z autorką cudownych książek Karoliną Winiarską - wreszcie mogłam osobiście wręczyć zrobioną zakładkę <3

Szydełkowa zakładka do książki

Po przeczytaniu książki pomyślałam sobie, że:
Wystarczy zasiać małe ziarenko, a ono prędzej czy później wykiełkuje...
Mocna, ale prawdziwa refleksja. 
Bardzo w to wierzę! Ale zdarza mi się o tym zapominać...
Dlatego zakładka do tej książki musiała mi o tym przypominać.

Małe kółeczko na dole, to ziarenko, z którego wykiełkował kwiat. 

W kartonowym pudełku leży naturalna beżowa rafia. Na nim, po lewej stronie widać fragment okładki książki Karoliny Winiarskiej "Nie jesteś sama". W centrum widać szydełkową zakładkę do książki w kolorach zieleni. Na jednym końcu jest małe kółeczko, potem długi łańcuszek, a na drugim końcu duży kwiat.
Kordonek Maxi Altin Basak
Szydełko Clover Amour 2.0
Wzór na zakładkę od NoobCraft
Długość zakładki: 22 cm.

Zieleń 

Kolor
  • życia
  • natury
  • uzdrowienia
  • harmonii
  • nadziei
  • wolności
  • energii
  • szczęścia
  • odrodzenia...
Na drewnianym mostku leży otwarta książka. Na jej stronach leży szydełkowa zakładka w odcieniach zieleni. Na jednym końcu jest małe kółeczko, na drugim końcu długiego łańcuszka duży kwiat. Na samej górze zdjęcia widać trawy rzucające cień na książkę.
Zieleń - kolor natury, spokoju, nadziei...
Mogłabym tak jeszcze długo wymieniać. 

To wszystko jednak znajdziecie w książce "Nie jesteś sama" autorstwa Karoliny Winiarskiej.

Nie mogłam wybrać lepszego koloru. Pasuje zarówno do okładki, jak i do treści.
Dopóki Karolina będzie wydawać swoje książki, dopóty ja będę każdej z nich dziergać inną, niezwykłą i wyjątkową zakładkę...

Ja osobiście nie potrafię przerzucić się na e-booki czy (tym bardziej) audiobooki. Lubię szelest przewracanych kart i mimo, że nie mam już miejsca na książki, a mój "stosik hańby" (czyli książek do przeczytania) niedługo się przewróci, to nie jestem w stanie zmienić swoich przyzwyczajeń. 

A Ty preferujesz tradycyjne książki, czy wygodniej Ci z wersjami elektronicznymi? 

Daj znać w komentarzu - chętnie poznam Twoje zdanie...
Na drewnianym mostku, wśród traw, w pełnym słońcu siedzi kobieta w kwiecistym, krótkim kombinezonie. W rękach trzyma książkę i czyta. Na lewej stronie leży zielona szydełkowa zakładka w formie łańcuszka zakończonego z jednej strony małym kółeczkiem, z drugiej zaś dużym kwiatem.
Nie ma to jak wspaniała lektura w spokojnej okolicy Biebrzańskiego Parku Narodowego.

3 komentarzy

  1. U mnie jedno i drugie. W domu tradycyjna książka w podróży czytnik. Audiobooków nie lubię, usypiają mnie... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne rozwiązanie - możesz w podróż zabrać tyle książek ile chcesz :)

      Usuń

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!