19 grudnia 2021

Babeczka urodzinowa na szydełku

Nie miałam żadnego pomysłu na zbliżające się urodziny koleżanki.
  • Myślałam,
  • Szukałam,
  • Próbowałam...
Każdy pomysł wydawał mi się kiepski. 
Do czasu!
W centrum lewa ręka trzyma około sześcio centymetrową babeczkę wykonaną na szydełku. Na jej czubku widnieje niebieska świeczka z żółtym płomieniem. W dalszej części planu, nieco rozmazane, leżą włóczki w kolorach brązu, różu, żółci, niebieskiego i zielonego, z których wykonana została babeczka.
Włóczka: Alize Bella
Szydełko: Clover Amour rozm. 2.0
Darmowy wzór na babeczkę: Birthday Cupcakes for Nicole od Rene Ettia
Wysokość babeczki to około 6 cm (razem ze świeczką)

Szydełkowa babeczka

Dla wyjątkowej Jubilatki musiałam zrobić coś wyjątkowego.

Stworzyłam:
  • coś słodkiego, co nie idzie w "boczki"
  • świeczkę z wiecznym ogniem, która spełnia życzenia
  • kolory, które odbiegają od rzeczywistości, ale wybór należał do pewnego 6-cio latka.
Dodatkowo forma breloczka pozwala na posiadanie jej zawsze przy sobie.
W centrum stoi malutkie czerwone pudełko z kokardą, a tuż obok niego szydełkowa babeczka. Spód jest brązowy, "polewa" zielono różowa, a na czubku niebieska świeczka z żółtym płomieniem. Do babeczki został doczepiony łańcuszek z kółeczkiem i powstał mały breloczek.
Niech spełnią się wszystkie Twoje życzenia! Sto lat!

Upominek

Przyznam, że kocham robić takie wyjątkowe i niepowtarzalne prezenty. Te, wykonane własnoręcznie, są cudownym sposobem na obdarowanie bliskich mi osób. 
A czy Wam zdarza się dawać innym prezenty wykonane własnoręcznie? 
Na trzecim planie leżą motki włóczki w kolorach różu, brązu, żółtego i niebieskiego. Na drugim planie widać małe czerwone pudełko z kokardką. Na pierwszym planie widnieje szydełkowa babeczka wykonana z włóczek w kolorach (od dołu) brązu, różu, niebieskiego i żółtego.
Szydełkuje się ją w stosunkowo krótkim czasie dlatego jak brakuje Wam pomysłów na drobiazgi,
to proszę - częstujcie się.

0 komentarzy

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!