14 czerwca 2020

Szydełkowa podkładka ze sznurka

To był jeden z tych dni, kiedy nadeszło pożegnanie. Współpraca układała się idealnie, ale los zdecydował, że nasze drogi się rozejdą. 

Życie na tym polega, że najpierw się witamy, a potem żegnamy.
Pomyślałam. Postanowiłam wykonać drobny podarunek jako moją wdzięczność za ten wspólny i owocny czas. 
Wzór pochodzi z książki 220 splotów szydełkowych wydanie trzecie
Sznurek bawełniany 3 mm
Szydełko metalowe rozm. 6.0
Chciałam jak najlepiej sfotografować kolor sznurka - jest nieźle!

Podkładka ze sznurka na szydełku

Kiedy robię takie drobne upominki najpierw myślę o osobie, którą chcę obdarować - szukam koloru i wzoru, które ewidentnie mi się z nią kojarzą. Poszukiwania wzoru zaczynam od książek z mojej domowej biblioteczki. Lubię je przeglądać, a ciągle brakuje mi na to czasu. Takie okazje są idealne do odświeżenia zakurzonych stron. Decyzja zapadła.
Różowy sznurek i ażurowy wzór podkładki to był strzał w 10-tkę!

Do czego można użyć szydełkowych podkładek?

Chciałam Wam dzisiaj pokazać kilka inspiracji, do czego ja wykorzystuję je w swoim domu:
Na takiej podkładce można postawić kwiatek - taka dekoracja nie musi stać na stole :)
Podkładka idealnie sprawdzi się też pod gorący garnek. 
Nawet zwykłe owoce nabierają dodatkowych barw kiedy pod nimi znajdzie się coś kolorowego i nietypowego :)

W moim domu tego typu rzeczy są dość mocno eksploatowane. Często służą mi jako dekoracja na stole (zamiast obrusu). Łudziłam się, że to rozwiązanie sprawi, że na stole będzie pięknie i uniknę częstego prania i zmian dekoracji. Niestety bardzo się pomyliłam. Jak się okazało małe Smyki potrafią niezwykle szybko przybrudzić nawet najmniejszą ozdobę leżącą na stole. Na szczęście sznurek jest wytrzymały i cały czas wygląda pięknie. 


 
 

4 komentarzy

  1. Prosta, delikatna i elegancka. A przy tym praktyczna. I like it! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe i ciepłe słowa - takie wiadomości są dla mnie motorem do dalszego działania :) przesyłam również gorące pozdrowienia!

      Usuń
  2. Wygląda jak delikatny, ażurowy kwiat. Piekny i praktyczny upominek. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli uzyskałam zamierzony efekt :) Miała pasować zarówno jako ozdoba jak i praktyczne "narzędzie", a ażur jest cudny - bardzo mi się spodobał :) Pozdrawiam Cię gorąco :)

      Usuń

Cieszę się, że tu jesteś! Mam nadzieję, że Ci się podoba ;) Daj znać w komentarzu :) Anonimie, proszę o imię!